ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարը և Ֆրանսիայի դեսպանը քննարկել են կրթամշակութային կապերի զարգացմանն առնչվող հարցեր

Մարտի 10, 2021
Միջազգային լուրեր Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտին: Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ողջունելով դեսպանին՝ ԿԳՄՍ նախարարը խոսել է հայ-ֆրանսիական բազմաշերտ համագործակցության մասին՝ փաստելով, որ կան բոլոր նախադրյալները համատեղ ծրագրերը շարունակելու և ընդլայնելու համար:

«Անցյալ տարին շատ բարդ էր Հայաստանի համար, բայց մենք մշտապես զգացել ենք Ֆրանսիայի աջակցությունը: Այժմ գործնական քայլեր ենք կատարում պատերազմի և կորոնավիրուսի համավարակի հարուցած դժվարությունները հաղթահարելու համար և այս տեսանկյունից կարևորում ենք համատեղ ծրագրերի իրականացումը հատկապես կրթության ոլորտում, քանի որ իրական անվտանգությունն սկսվում է կրթությունից: Հաշվի առնելով հայ-ֆրանսիական դարավոր բարեկամությունը և համագործակցության հարուստ փորձը՝ երկկողմ հարաբերությունների շարունակական զարգացման համար հնարավորությունները լայն են»,- ասել է Վահրամ Դումանյանը:

Դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը, շնորհակալություն հայտնելով ընդունելության համար, վերահաստատել է համագործակցության շարունակության պատրաստակամությունը. «Մարտահրավերներին դիմակայելու լավագույն միջոցը կրթությունն է, որը հայ-ֆրանսիական հարաբերություններում առանցքային ոլորտ է: Դրա ակնառու դրսևորումներից են Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիրը և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը: Կրթահամալիրի բացումը նախատեսվում է մինչև ամառային արձակուրդը. համոզված ենք՝ այն կլինի աշխարհի ամենագեղեցիկ ֆրանսիական կրթահամալիրներից մեկը: Ինչպես կասեր Շառլ Ազնավուրը՝ մենք ունենք կրթահամալիր, որը 100 տոկոսով հայկական է և 100 տոկոսով ֆրանսիական»:

Ժոնաթան Լաքոտը նախարար Վահրամ Դումանյանին հայտնել է Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը միջազգային դարձնելու մտադրությունը՝ նշելով, որ այն կարող է դառնալ Կովկասում ֆրանկոֆոն միջազգային համալսարան: ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է մեր երկրում այդ համալսարանի գործունեությունը և դրա ընդլայնմանն ու զարգացմանն աջակցելու պատրաստակամություն հայտնել:

Հանդիպման օրակարգում է եղել նաև Ադրբեջանի վերահսկողության ներքո գտնվող տարածքներում հայկական մշակութային ժառանգության պահպանության հարցը:

«Մենք կարևորում ենք Ֆրանսիայի աջակցությունը և դերակատարումը հայկական նյութական և ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանման նախաձեռնություններում: Այդ ժառանգությունը ոչ միայն հայկական է, այլև համամարդկային»,- ընդգծել է ԿԳՄՍ նախարարը:

Դեսպան Ժոնաթան Լաքոտն արձագանքել է, որ հարցը ֆրանսիական կողմի ուշադրության կենտրոնում է. «Քաջատեղյակ ենք այդ ցավոտ խնդրին: Դեռևս նոյեմբերին Ֆրանսիայի Հանրապետության նախագահ Էմանուել Մակրոնը հրավիրեց ժողով, որի ընթացքում քննարկվեց պատմամշակութային, հոգևոր արժեքների պահպանման հարցը: Այս տեսանկյունից մեզ համար կարևոր է ինչպես ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հետ աշխատանքը, այնպես էլ երկկողմ համագործակցությունը: Կա հայկական պատմամշակութային ժառանգության վերափոխման վտանգ, ուստի կարևոր է՝ ներկա փուլում Ադրբեջանը զգա, որ գտնվում է հսկողության ներքո»:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև միջբուհական համագործակցության զարգացմանը, մշակույթի ոլորտի մասնագետների վերապատրաստմանը, Erasmus+ համատեղ ծրագրերի իրականացմանը վերաբերող և երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…