ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարը և Ֆրանսիայի դեսպանը քննարկել են կրթամշակութային կապերի զարգացմանն առնչվող հարցեր

Մարտի 10, 2021
Միջազգային լուրեր Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտին: Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ողջունելով դեսպանին՝ ԿԳՄՍ նախարարը խոսել է հայ-ֆրանսիական բազմաշերտ համագործակցության մասին՝ փաստելով, որ կան բոլոր նախադրյալները համատեղ ծրագրերը շարունակելու և ընդլայնելու համար:

«Անցյալ տարին շատ բարդ էր Հայաստանի համար, բայց մենք մշտապես զգացել ենք Ֆրանսիայի աջակցությունը: Այժմ գործնական քայլեր ենք կատարում պատերազմի և կորոնավիրուսի համավարակի հարուցած դժվարությունները հաղթահարելու համար և այս տեսանկյունից կարևորում ենք համատեղ ծրագրերի իրականացումը հատկապես կրթության ոլորտում, քանի որ իրական անվտանգությունն սկսվում է կրթությունից: Հաշվի առնելով հայ-ֆրանսիական դարավոր բարեկամությունը և համագործակցության հարուստ փորձը՝ երկկողմ հարաբերությունների շարունակական զարգացման համար հնարավորությունները լայն են»,- ասել է Վահրամ Դումանյանը:

Դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը, շնորհակալություն հայտնելով ընդունելության համար, վերահաստատել է համագործակցության շարունակության պատրաստակամությունը. «Մարտահրավերներին դիմակայելու լավագույն միջոցը կրթությունն է, որը հայ-ֆրանսիական հարաբերություններում առանցքային ոլորտ է: Դրա ակնառու դրսևորումներից են Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական կրթահամալիրը և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը: Կրթահամալիրի բացումը նախատեսվում է մինչև ամառային արձակուրդը. համոզված ենք՝ այն կլինի աշխարհի ամենագեղեցիկ ֆրանսիական կրթահամալիրներից մեկը: Ինչպես կասեր Շառլ Ազնավուրը՝ մենք ունենք կրթահամալիր, որը 100 տոկոսով հայկական է և 100 տոկոսով ֆրանսիական»:

Ժոնաթան Լաքոտը նախարար Վահրամ Դումանյանին հայտնել է Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը միջազգային դարձնելու մտադրությունը՝ նշելով, որ այն կարող է դառնալ Կովկասում ֆրանկոֆոն միջազգային համալսարան: ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է մեր երկրում այդ համալսարանի գործունեությունը և դրա ընդլայնմանն ու զարգացմանն աջակցելու պատրաստակամություն հայտնել:

Հանդիպման օրակարգում է եղել նաև Ադրբեջանի վերահսկողության ներքո գտնվող տարածքներում հայկական մշակութային ժառանգության պահպանության հարցը:

«Մենք կարևորում ենք Ֆրանսիայի աջակցությունը և դերակատարումը հայկական նյութական և ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանման նախաձեռնություններում: Այդ ժառանգությունը ոչ միայն հայկական է, այլև համամարդկային»,- ընդգծել է ԿԳՄՍ նախարարը:

Դեսպան Ժոնաթան Լաքոտն արձագանքել է, որ հարցը ֆրանսիական կողմի ուշադրության կենտրոնում է. «Քաջատեղյակ ենք այդ ցավոտ խնդրին: Դեռևս նոյեմբերին Ֆրանսիայի Հանրապետության նախագահ Էմանուել Մակրոնը հրավիրեց ժողով, որի ընթացքում քննարկվեց պատմամշակութային, հոգևոր արժեքների պահպանման հարցը: Այս տեսանկյունից մեզ համար կարևոր է ինչպես ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հետ աշխատանքը, այնպես էլ երկկողմ համագործակցությունը: Կա հայկական պատմամշակութային ժառանգության վերափոխման վտանգ, ուստի կարևոր է՝ ներկա փուլում Ադրբեջանը զգա, որ գտնվում է հսկողության ներքո»:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև միջբուհական համագործակցության զարգացմանը, մշակույթի ոլորտի մասնագետների վերապատրաստմանը, Erasmus+ համատեղ ծրագրերի իրականացմանը վերաբերող և երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…