Ազգասիրությունը բազմահանգույց կոնցեպցիա է: Ամեն մի հայ և, առավել ևս ամեն մի պատասխանատու գործի մարդ պիտի իր ճիշտ ներդրումն ունենա անսահման կարևոր այդ գործընթացին:
Գիտակցական նման վերաբերմունքով հանդես գալով` Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի ուսուցիչ Հայկուշ Լոռյանը նոյեմբերի 29-ին կազմակերպեց մի հիանալի բաց դաս` նվիրված հայ մեծ արվեստագետ` նկարիչ-գոբելենագործ, հասարակական գործիչ Գրիգոր Խանջյանի ծննդյան 90-ամյակին: Չթաքցնելով իր անձնական մեծ հետաքրքրությունը ուսուցչուհին կարողացել էր պրպտել և գտնել հետաքրքրաշարժ փաստեր մեծ նկարչի կյանքից:
Միջոցառման շրջանակում քսաներեքերրորդցիները նոյեմբերի 25-ին այցելեցին նաև Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնի «Խանջյան» ցուցասրահ ու մեծ հետաքրքրությամբ ուսումնասիրեցին վարպետի ինքնատիպ գործերը, որոնք մշտապես ողողված են լույսի ու ստվերի հակադրությամբ: Դասապրոցեսի նորույթը նշանակալի էր. դասը հեռավար էր: Արդի տեխնիկայի թույլատրելի սահմաններում անմիջական կապ հաստատվեց Խանջյանի ամենամեծ ստեղծագործության` նրա որդու` Արա Խանջյանի հետ: Անթաքույց որդիական հուզմունք կար նրա խոսքերում: Արա Խանջյանը անչափ համեստորեն ներկայացրեց հոր լայն ճանաչում ունեցող գործունեությունը և հետո սպառիչ պատասխաններ տվեց աշակերտների հարցերին: Ուսուցչի զուսպ, բայց անչափ հետաքրքիր ու ինքնատիպ մոտեցման շնորհիվ դասի գեղարվեստական մասը ապահովեցին վառվող մոմերը և ջութակի կենդանի նվագակցությունը:
VIIա դասարանի աշակերտ Վրեժ Հովսեփյանը այդ կարճ ժամանակահատվածում նկարեց մեծ նկարչի դիմանկարը, որը Ա. Խանջյանի և ներկաների հիացական գնահատականին արժանացավ: Շնորհավորանքի խոսքեր հնչեցին տնօրեն Տ. Հովսեփյանի և ներկա ուսուցիչների կողմից՝ նման ուսանելի դաս միջոցառման համար:
Արվեստն է, որ պիտի արտահայտի արվեստագետի հոգին, իրերի հոգին, մարդու հոգին, նա պիտի մեկնաբանի պատկերներով` մեր ներաշխարհը, նա պիտի թարգմանի բնությունը: Նա պետք է տա ո՛չ թե իրականությունը, այլ նրա զգայությունը, զգացումը և պատրանքը: Ո՛չ թե, օրինակ, նկարի մեջ երկաթուղու արագությունը տա, կամ հողմի, կամ գետի, այլ նրա զգայությունը, այսինքն` զգանք մենք արագությունը: Իր այս խոսքերով ավարտեց դասը ուսուցիչը խոստանալով, որ նման հետաքրքիր դասերը կլինեն շարունակական:
Ուղիղ հրահանգումով դասավանդումը ուսումնառության մոդել է, որտեղ՝ գիտելիքի ու հմտության փոխանցումը բաժանված է նախապես մանրամասն մշակված, փոքր, կազմակերպված հերթականությամբ քայլերի․ ուսուցիչը ներկայացնում է կոնկրետ քանակի ինֆորմացիա կոնկրետ ժամանակի համար նախապես…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ