ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր այցելել է Երևանի օլիմպիական հերթափոխի պետական մարզական քոլեջ, որտեղ ընթանում են կապիտալ շինարարության և արդիականացման աշխատանքներ:
Նախարարի տեղակալը քոլեջի տնօրեն Վաղինակ Գալուստյանի հետ շրջել է շինհրապարակում և ծանոթացել ընթացող աշխատանքներին: Վ. Գալուստյանը նշել է, որ հանրակացարանային նոր մասնաշենքի շինարարական աշխատանքներն ավարտական փուլում են, նախատեսվում է կառույցը շահագործման հանձնել սեպտեմբերին: Այն լինելու է ժամանակակից լուծումներով, միջազգային չափանիշներին համապատասխան կահավորված և հաշմանդամություն ունեցող մարզիկներին հարմարեցված շինություն. առաջին հարկում կգործեն գրադարանը, բուժկետը, քոլեջի թանգարանը, իսկ մյուս չորս հարկերում կլինի 44 սենյակ՝ շուրջ 150 մարզիկի համար, նախատեսվում է ունենալ նաև ամֆիթատրոն:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը նկատել է, որ աշխատանքները բարեհաջող ավարտելու դեպքում քոլեջը կարող է ընդունել ինչպես Հայաստանի հավաքական թիմերի, այնպես էլ արտասահմանյան ուսումնամարզական հավաքներ, իրականացնել միջազգային ծրագրեր. «Միջազգային չափանիշներին համապատասխան մարզական քոլեջ ունենալու անհրաժեշտության և կարևորության մասին խոսելն իսկ ավելորդ է: Քոլեջն իր մեծ ավանդն ունի հայկական սպորտի զարգացման գործում, բայց չպետք է կանգ առնենք, անհրաժեշտ է քայլել ժամանակին համընթաց: Ակնկալում եմ, որ մոտ ապագայում այստեղ կլինեն բարձրակարգ մարզիկ դառնալու և մրցունակ կրթություն ստանալու համար ժամանակակից բոլոր պայմանները»:
Քոլեջի տնօրեն Վաղինակ Գալուստյանը վստահեցրել է, որ շինարարական աշխատանքների ավարտից հետո էլ քոլեջի զարգացման և տարածքի բարեկարգման ուղղությամբ աշխատանքները շարունակական բնույթ են կրելու:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը եղել է նաև քոլեջի ուսումնական մասնաշենքում և մարզադահլիճներում, հետևել դասապրոցեսին: Հաջորդիվ Կարեն Գիլոյանը հանդիպել է մարզօջախի աշխատակիցների հետ: Աշխատանքային քննարկման ընթացքում նախարարի տեղակալը պատասխանել է նրանց սոցիալական փաթեթ տրամադրելու, ֆինանսական, սպորտային բժշկության վերաբերյալ և աշխատակիցներին հետաքրքրող մի շարք այլ հարցերի:
«Կորոնավիրուսի համավարակով և հետպատերազմական իրավիճակով պայմանավորված՝ այս տարին ֆինանսական տեսանկյունից բարդ է լինելու, բայց աշխատանքները կանգ չեն առնի, իսկ եղած միջոցները կօգտագործվեն խելամիտ: Բոլոր ուղղություններով ծավալուն աշխատանքներ ենք իրականացնում. մոտ ապագայում Երևանում կգործի սպորտի բարձրագույն վարպետության դպրոց, աշխատանքներ են տարվում նաև մարզիչներին սոցիալական փաթեթ տրամադրելու ուղղությամբ»,- ասել է Կ. Գիլոյանը և հավելել՝ մի շարք ծրագրեր, կանոնակարգեր վերանայման փուլում են, իսկ հնարավոր փոփոխությունները լինելու են բացառապես ի նպաստ հայկական սպորտի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ