ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր այցելել է Երևանի օլիմպիական հերթափոխի պետական մարզական քոլեջ, որտեղ ընթանում են կապիտալ շինարարության և արդիականացման աշխատանքներ:
Նախարարի տեղակալը քոլեջի տնօրեն Վաղինակ Գալուստյանի հետ շրջել է շինհրապարակում և ծանոթացել ընթացող աշխատանքներին: Վ. Գալուստյանը նշել է, որ հանրակացարանային նոր մասնաշենքի շինարարական աշխատանքներն ավարտական փուլում են, նախատեսվում է կառույցը շահագործման հանձնել սեպտեմբերին: Այն լինելու է ժամանակակից լուծումներով, միջազգային չափանիշներին համապատասխան կահավորված և հաշմանդամություն ունեցող մարզիկներին հարմարեցված շինություն. առաջին հարկում կգործեն գրադարանը, բուժկետը, քոլեջի թանգարանը, իսկ մյուս չորս հարկերում կլինի 44 սենյակ՝ շուրջ 150 մարզիկի համար, նախատեսվում է ունենալ նաև ամֆիթատրոն:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը նկատել է, որ աշխատանքները բարեհաջող ավարտելու դեպքում քոլեջը կարող է ընդունել ինչպես Հայաստանի հավաքական թիմերի, այնպես էլ արտասահմանյան ուսումնամարզական հավաքներ, իրականացնել միջազգային ծրագրեր. «Միջազգային չափանիշներին համապատասխան մարզական քոլեջ ունենալու անհրաժեշտության և կարևորության մասին խոսելն իսկ ավելորդ է: Քոլեջն իր մեծ ավանդն ունի հայկական սպորտի զարգացման գործում, բայց չպետք է կանգ առնենք, անհրաժեշտ է քայլել ժամանակին համընթաց: Ակնկալում եմ, որ մոտ ապագայում այստեղ կլինեն բարձրակարգ մարզիկ դառնալու և մրցունակ կրթություն ստանալու համար ժամանակակից բոլոր պայմանները»:
Քոլեջի տնօրեն Վաղինակ Գալուստյանը վստահեցրել է, որ շինարարական աշխատանքների ավարտից հետո էլ քոլեջի զարգացման և տարածքի բարեկարգման ուղղությամբ աշխատանքները շարունակական բնույթ են կրելու:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը եղել է նաև քոլեջի ուսումնական մասնաշենքում և մարզադահլիճներում, հետևել դասապրոցեսին: Հաջորդիվ Կարեն Գիլոյանը հանդիպել է մարզօջախի աշխատակիցների հետ: Աշխատանքային քննարկման ընթացքում նախարարի տեղակալը պատասխանել է նրանց սոցիալական փաթեթ տրամադրելու, ֆինանսական, սպորտային բժշկության վերաբերյալ և աշխատակիցներին հետաքրքրող մի շարք այլ հարցերի:
«Կորոնավիրուսի համավարակով և հետպատերազմական իրավիճակով պայմանավորված՝ այս տարին ֆինանսական տեսանկյունից բարդ է լինելու, բայց աշխատանքները կանգ չեն առնի, իսկ եղած միջոցները կօգտագործվեն խելամիտ: Բոլոր ուղղություններով ծավալուն աշխատանքներ ենք իրականացնում. մոտ ապագայում Երևանում կգործի սպորտի բարձրագույն վարպետության դպրոց, աշխատանքներ են տարվում նաև մարզիչներին սոցիալական փաթեթ տրամադրելու ուղղությամբ»,- ասել է Կ. Գիլոյանը և հավելել՝ մի շարք ծրագրեր, կանոնակարգեր վերանայման փուլում են, իսկ հնարավոր փոփոխությունները լինելու են բացառապես ի նպաստ հայկական սպորտի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ