Հայաստանի ծանրամարտի երիտասարդների և աղջիկների՝ օրերս կայացած առաջնությանը մասնակցել է շուրջ 190 մարզիկ: Երիտասարդական ընտրանու գլխավոր մարզիչ Մելիք Ղուկասյանն այդ ցուցանիշն ու ծանրորդների ելույթները գոհացուցիչ է համարում:
«Ուրախացնում և ոգևորում է այն փաստը, որ չնայած կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով եղած մարզումային և մրցումային սահմանափակումներին՝ մարզիկները չեն հիասթափվել ու շարունակել են զբաղվել ծանրամարտով: Մասնակիցների քանակն ինքնըստինքյան լուծում է մարզաձևում սերնդափոխության հարցը. այն շատ սահուն է ընթանում: Կարծում եմ՝ ամեն տարի երիտասարդական հավաքականից գոնե երկու մարզիկ պետք է տեղափոխվի մեծահասակների ընտրանի: Օրինակ՝ անցյալ տարի հավաքականը համալրեցին երկու ուժեղ ծանրորդներ՝ Վարազդատ Լալայանը և Կարեն Ավագյանը: Այս միտումը պետք է շարունակվի»,- ասել է Մելիք Ղուկասյանը և հավելել, որ Հայաստանի առաջնության արդյունքներով՝ 10-13 ծանրորդ կընդգրկվի երիտասարդական հավաքականում՝ հնարավորություն ստանալով մասնակցելու աշխարհի առաջնության նախապատրաստական փուլի 3 ուսումնամարզական հավաքներին:
Ծանրամարտի աշխարհի երիտասարդական առաջնությունը մայիսի 23-31-ը կայանալու է Սաուդյան Արաբիայի Ջիդա քաղաքում: Հայաստանն այդ ստուգատեսում կունենա 5-6 ներկայացուցիչ:
«Հայաստանի առաջնության ընդհանուր մակարդակից դժգոհ չեմ: Կան խոստումնալից երիտասարդներ, որոնք իրենց դրսևորելու հնարավորություն կստանան նաև առաջիկա հավաքներին: Որոշ քաշային կարգերում եղել են հաճելի անակնկալներ. օրինակ՝ 67 կգ քաշային կարգում Գոռ Սահակյանի արդյունքը տպավորիչ էր, երկամարտի 290 կգ-ը նորմալ արդյունք է ինչպես աշխարհի, այնպես էլ Եվրոպայի առաջնության համար: Գարիկ Կարապետյանը (96 կգ քաշային կարգ), Պետրոս Պետրոսյանը (102 կգ) ևս լավ արդյունքներ գրանցեցին: Եղել են նաև հավաքականում արդեն իսկ ընդգրկված մարզիկներ, որոնք անհաջող են հանդես եկել, նրանց մարզավիճակը վերականգնելու ևս մեկ հնարավորություն կտրվի առաջիկա հավաքների ընթացքում, որոնց արդյունքում էլ վերջնական կորոշենք՝ ովքեր կմասնակցեն աշխարհի առաջնությանը»,- փաստել է Մելիք Ղուկասյանը:
Հայաստանի ծանրամարտի երիտասարդների և աղջիկների առաջնության մրցանակակիրները.
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ