ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսանողական սպորտի զարգացման հետքերով. Կարեն Գիլոյանն ընդունել է բուհերի ներկայացուցիչներին

Մարտի 26, 2021
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է հանրապետության պետական և մասնավոր բուհերի Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի ամբիոնների վարիչներին և Ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանին՝ քննարկելու ուսանողական սպորտի զարգացման հեռանկարները, ոլորտում առկա խնդիրներն ու լուծման հնարավոր տարբերակները:

Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարի տեղակալը կարևորել է հանդիպումը՝ համագործակցության պայմանով և թիմային աշխատանքով ոլորտում առկա խնդիրները լուծելու առումով. «Ամեն ինչ պետք է անենք, որ ուսանողական սպորտը ծառայի իր բուն նպատակին. այն յուրօրինակ ոստնակ է՝ ամբողջ կյանքի համար ճանապարհ հարթելու»:

Ներկաները քննարկման ընթացքում ներկայացրել են բուհերում ոլորտային խնդիրները, իրենց հուզող հարցերն ու փոխանակվել կարծիքներով: Շրջանառվող հիմնական թեմաներն էին՝ ուսհաստատություններում մասսայական ֆիզիկական դաստիարակության կազմակերպումը, ֆիզկուլտուրա առարկային ժամաքանակի տրամադրումը, միջբուհական մրցումների ակտիվացումը, բուհ-ֆեդերացիա համագործակցության ընդլայնումը և այլն: Հատկապես կարևորվել է հաստատությունը լիցենզավորելիս հաշվի առնել ֆիզիկական կուլտուրա առարկայի ժամաքանակի հատկացման նախապայմանը:

Ընդգծելով մարզական միջոցառումների դերը, այդուհանդերձ, փոխնախարարն առանձնակի շեշտել է սեկցիաներով սպորտի անհրաժեշտությունը բուհերում, ինչը, ըստ նրա, միանգամից մի քանի խնդիր է լուծում, և միայն մարզական միջոցառումներով սահմանափակվելը բավարար չէ:

Բուհերի ներկայացուցիչներն անդրադարձել են նաև շենքային պայմաններին և մարզադահլիճները գույքով համալրելու կարիքներին: Այդ ամենից զատ՝ քննարկվել է ֆիզկուլտուրա առարկան կրեդիտային համակարգում ներգրավելու արդյունավետությունը, և արդեն իսկ այդ համակարգը ներմուծած բուհերի ներկայացուցիչները ներկայացրել են իրենց փորձը:

Ամփոփելով հանդիպումը՝ կողմերը մեկ անգամ ևս ընդգծել են, որ յուրաքանչյուր բուհի նպատակը պետք է լինի բարձրակարգ մասնագետ և առողջ քաղաքացի պատրաստելը: Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել չսահմանափակվել հնչած կարծիքներով և մեկշաբաթյա ժամկետում ձևակերպել առաջարկներն ու ներկայացնել նախարարություն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…