Հայաստանի անկախության 30-ամյակի առիթով Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի պատասխանատուները նախաձեռնել են հանդիպումների շարք՝ անկախությունից հետո Հայաստանում հաստատված դիվանագիտական ներկայացուցչությունների ղեկավարների (դեսպաններ, մշակութային խորհրդականներ և այլն) հետ։
Շարունակական հանդիպումները միտված են հոբելյանական տարվան, որի համատեքստում մեկ անգամ ևս կարժևորվեն կինոարվեստի ոլորտի զարգացումները, կհստակեցվեն համագործակցության շրջանակները։
Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տնօրեն Շուշանիկ Միրզախանյանի հրավերով հանդիպում է տեղի ունեցել Հայաստանի Հանրապետությունում Հնդկաստանի Հանրապետության դեսպան Կիշան Դան Դեվալի հետ: Հանդիպմանը ներկա էին նաև Հնդկաստանի դեսպանատան երկրորդ քարտուղար Թեջաս Սանջայ Պաջարը, կինոկենտրոնի ֆիլմ-հանձնակատար Մելիք Կարապետյանը և արտաքին կապերի պատասխանատու Նաիրա Գևորգյանը։
Կողմերը քննարկել են հայ-հնդկական կինոհամագործակցության նոր ուղիներին և հեռանկարներին վերաբերող հարցեր։ Կինոկենտրոնի տնօրեն Շուշանիկ Միրզախանյանը հույս է հայտնել, որ երկու երկրների միջև տարիների ընթացքում ձևավորված դիվանագիտական հարաբերություններն իրենց արտահայտությունը կգտնեն նաև կինոարվեստում:
«Մենք գիտենք, որ այս տարի լրանում է հնդկական կինեմատոգրաֆի աշխարհահռչակ ռեժիսոր, սցենարիստ, պրոդյուսեր, բազմաթիվ ֆիլմերի հեղինակ, օսկարակիր Սաթյաջիտ Ռայի 100-ամյակը։ Ցանկալի է այս առիթով կազմակերպել համատեղ միջոցառումներ՝ ևս մեկ անգամ արժևորելու հայ և հնդիկ ժողովուրդների կինոարվեստը»,- նշել է Շուշանիկ Միրզախանյանը և հավելել, որ համատեղ հարթակ հիմնելու նպատակով կինոկենտրոնը կարող է կապող օղակ հանդիսանալ և կամրջել երկու երկրների կինոարտադրողներին, պրոդյուսերական կինոընկերություններին, ինչն էլ կխթանի նոր փոխհամագործակցության զարգացումը։
Դեսպան Կիշան Դան Դեվալն էլ՝ փաստելով, որ հաջորդ տարի լրանում են Հնդկաստանի անկախության 75 և Հայաստանի ու Հնդկաստանի միջև դիվանագիտական հարաբերությունների 30-ամյակները, առաջարկել այդ երկու կարևոր հոբելյանները նշել տոնական լայնածավալ ծրագրով՝ նվիրված հնդկական և հայկական կինոյին։
Քննարկման արդյունքում որոշվել է առաջիկայում հստակեցնել ծրագրի գործողությունները և դրանց իրականացմանն ուղղված քայլերը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ