ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկ տարի COVID-ի հետ. նախարարական բարձրաստիճան հանդիպմանը քննարկվել են համավարակի մարտահրավերները

Մարտի 30, 2021

Կայացել է «Մեկ տարի COVID-ի հետ. առաջնահերթությունը տալով կրթության վերականգնմանը՝ մեղմացնելու աղետի հետևանքները սերունդների համար» նախարարական բարձրաստիճան հանդիպումը, որի շրջանակում տեղի են ունեցել երեք զուգահեռ առցանց նստաշրջաններ: Միջոցառմանը մասնակցել են կրթության նախարարներ և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի հետ համագործակցող գործընկեր կառույցների բարձրաստիճան անձինք:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է «Բաց պահել դպրոցները, առաջնահերթություն տալ և աջակցել ուսուցիչներին» թեմատիկ քննարկմանը: Փոխնախարարը շեշտել է նմանօրինակ հանդիպումների կարևորությունը լավագույն փորձի փոխանակման տեսանկյունից` յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքն իրացնելու համար:

«2020 թվականը մեր երկրի համար լի էր մարտահրավերներով ոչ միայն COVID-19-ի, այլև սեպտեմբերին Ադրբեջանի կողմից Արցախի դեմ սանձազերծված պատերազմի պատճառով, որն իր ազդեցությունն ունեցավ նաև կորոնավիրուսի 2-րդ ալիքի տարածման վրա»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ տեղեկացնելով, որ Հայաստանում 2020-2021 ուսումնական տարին սկսվել է սեպտեմբերի 14-ին` միջգերատեսչական համագործակցության արդյունքում մշակված ընթացակարգերի և ուղեցույցների պահանջներին համապատասխան: Այդ համատեքստում նա ներկայացրել է կրթության ոլորտում համավարակի հաղթահարման ուղղությամբ իրականացված աշխատանքները:

Փոխնախարարի խոսքով՝ ներկայում որդեգրվել է իրավիճակային մոտեցում. եթե դպրոցում աշխատողների և սովորողների ընդհանուր թվի 10 և ավելի տոկոսի շրջանում արձանագրվում է կորոնավիրուսային հիվանդության վարակման դեպք, ապա դպրոցն անցնում է հեռավար կրթության: Եթե սովորողն ունի կորոնավիրուսային հիվանդության ռիսկի խմբի հիվանդություններից որևէ մեկը, ինչպես նաև նրա ընտանիքի որևէ անդամ այդ հիվանդության ռիսկի խմբում է, ապա այդ աշակերտի համար ԿՏԱԿ-ն ուսումնական գործընթացը կազմակերպում է կենտրոնացված հեռավար ձևով:

«Այս պահին ունենք այդպիսի շուրջ 5000 սովորող: Նմանօրինակ միջոցառումները մեզ հնարավորություն են տալիս բաց պահել դպրոցները և միաժամանակ նվազեցնել հիվանդությունների տարածումը: Ինչ վերաբերում է ուսուցիչների առողջությանը և անվտանգությանը, ապա նշեմ, որ կորոնավիրուսային հիվանդության ծանր ընթացքով զարգացման բարձր ռիսկային խմբի, ինչպես նաև 65 և բարձր տարիքային խմբի ուսուցիչներին տրվել է աշխատանքի կազմակերպման ընտրության հնարավորություն, այդ թվում` համապատասխան պայմանների դեպքում հեռավար ձևաչափով աշխատելու տարբերակով»,- փաստել է փոխնախարարը:

Նրա խոսքով՝ աշխատանքի չներկայացող ուսուցիչների դեպքում դպրոցը կարող է ներգրավել փոխարինող ուսուցիչների՝ առաջացած թափուր ժամերի մասով։ Բացի դրանից՝ ուսումնական տարվա ընթացքում համավարակի հնարավոր նոր բռնկում կանխատեսելով՝ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնն իրականացրել է ուսուցիչների վերապատրաստում՝ «Հեռավար ուսուցման հմտություններ» թեմայով, որպեսզի ապահովվի սովորողների անխափան ուսումնական գործընթացը: Ելույթի ավարտին Ժաննա Անդրեասյանը փորձի փոխանակման համար շնորհակալություն է հայտնել ներկաներին և հույս հայտնել, որ շուտով հնարավոր կլինի հաղթահարել այդ մարտահրավերը:

Նշենք, որ միջոցառման նպատակն էր կրթության մասով ապահովել քաղաքական երկխոսություն՝ հրատապ և ընթացիկ մարտահրավերների վերաբերյալ, ինչպես նաև մոբիլիզացնել գործընկերներին՝ նոր գործիքներով և գիտելիքներով աջակցելու սովորողներին, ուսուցիչներին ու քաղաքականություն մշակողներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…