ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մի կյանքի պատմություն

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրու թիվ մեկ ավագ դպրոցում անցկացվեց ևս մեկ ինքնատիպ դաս հայ գրականությունից: Դասը վարում էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նուբար Ղարագյոզյանը:

12-րդ դասարանի հումանիտար հոսքի աշակերտները ներկայացնում էին իրենց ստեղծագործությունները` «Մի կյանքի պատմություն» վերնագրով: Դասի ակադեմիական նպատակը երեխաների գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացումն էր, վերլուծական մտքի ձևավորումը: Դասի սոցիալական նպատակն այն էր, որ աշակերտները կարողանան ներկայացնել, թե ինչպիսին են ցանկանում տեսնել Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացուն: Անհրաժեշտ է` յուրաքանչյուրս հասկանանք, որ հերոսները միայն պատմական անցյալում չեն, մարտի դաշտում չեն: Հերոս է յուրաքանչյուր քաղաքացի, ով նպատակաուղղված պայքարում է հանուն իր պետության:

Անին իր հերոսին ընտրել էր քառօրյա պատերազմից: Նրա հերոսը Դավիթն էր: Անվան ընտրությունը ինքնանպատակ չէ. այդ անունը մեր հավաքական ուժի, խիզախության գրավականն է: Դավիթը մարտի դաշտում վիրավորվելուց հետո կարողացել էր պայքարել ստացած վերքի դեմ, ապաքինվել, պրոտեզավորված ոտքով նորից շարք վերադառնալ ու շարունակել իր ծառայությունը:

Լիլիթը որպես հերոս տեսնում էր իրեն: Նա ցանկանում է դառնալ զինվորական և թիկունք կանգնել տղաներին ոչ միայն քաջալերող խոսքերով և ծաղիկներով, այլև նրանց կողքին կռվելով:

Ինքնատիպ էր Մայայի հերոսը : Դա Աննան էր, ով կարողանում է ապացուցել թե՛ ընտանիքին, թե՛ շրջապատին, որ կինը ևս ունի նույն հնարավորություններն ու իրավունքները, ինչ տղամարդը: Կամքի մեծ ուժով Աննան կարողանում է դառնալ գործարար կին և անգամ օգնել իրեն լքած հարազանտերին:

Դասն ավելի հետաքրքիր էին դարձնում դասալսողների անակնկալ հարցերը և երեխաների արագ ու խելացի պատասխանները:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…