ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության դրամաշնորհային ֆինանսավորմամբ 2016 թ.-ից գործում է www.antitrafficking.am կայքը, որի նպատակն է մարդկանց թրաֆիքինգի և շահագործման խնդիրների շուրջ հանրային իրազեկվածության բարձրացումը:
Կայքը համալրված է տեքստային և աուդիո-վիզուալ տեղեկատվական նյութերով՝ ինչպես խուսափել թրաֆիքինգից, ինչպես նաև տեղեկատվություն թրաֆիքինգի ենթարկված անձանց ուղղորդման, աջակցության և պաշտպանության ապահովման մասին:
Ի՞նչ է թրաֆիքինգը
Մարդկանց թրաֆիքինգը կամ շահագործումն ուժի կամ հարկադրանքի սպառնալիքով կամ կիրառմամբ, խաբեությամբ կամ խարդախությամբ, անձի խոցելիությունը չարաշահելով՝ մարդկանց հավաքագրումն է, տեղափոխումը, առևանգումը և այլոց փոխանցումը: Հիմնական նպատակը մարդկանց շահագործումն է տարբեր դրսևորումներով՝ հարկադիր աշխատանք, սեռական շահագործում և օրգան-հյուսվածքների վաճառք և այլն: Մարդկանց թրաֆիքինգը կամ շահագործումը շարունակում է աշխարհում մնալ մարդու՝ որպես բարձրագույն արժեքի ազատության դեմ ուղղված ամենածանր հանցագործություններից մեկը։ Այս երևույթը միջազգային է և չունի ազգային առանձնահատկություններ:
2003 թվականից ՀՀ կառավարությունն իրականացնում է միջոցառումներ երկրում մարդկանց թրաֆիքինգի բացահայտման և կանխարգելման ուղղությամբ։ Ըստ 2013-2017 թթ․ աշխարհում մարդկանց թրաֆիքինգի դեմ պայքարի ԱՄՆ պետքարտուղարության տարեկան զեկույցների՝ ՀՀ-ն անընդմեջ դասվում էր առաջին կարգի երկրների շարքին, որը նշանակում է, որ պետության և հասարակական թևի համատեղ աշխատանքի շնորհիվ մարդկանց թրաֆիքինգի կանխարգելումը, դրա դեմ պայքարը և զոհերի աջակցությունը բավարար մակարդակի վրա են։
Չնայած որոշակի հաջողություններին՝ մարդկանց թրաֆիքինգի խնդիրը դեռևս արդիական է Հայաստանի համար, քանի որ շրջապատված ենք այնպիսի երկրներով, որտեղ մարդկանց թրաֆիքինգի դեմ պայքարն անհրաժեշտ մակարդակի վրա չէ։ Ժամանակի ընթացքում թրաֆիքինգի դրսևորման ձևերը փոփոխվում են, և պետական մակարդակով թրաֆիքինգի կանխարգելման ծրագրերի իրականացումն ավելի քան արդիական է։
Վերջին տարիների վիճակագրական տվյալների վերլուծությունից պարզ է դառնում, որ Հայաստանը հիմնականում հանդիսանում է մարդկանց թրաֆիքինգի սկզբնաղբյուր երկիր (ելքի երկիր): ՀՀ քաղաքացիներին թրաֆիքինգի ենթարկելու նպատակով տեղափոխել են ՌԴ, ԱՄԷ, Թուրքիա: Ըստ ՀՀ-ում թրաֆիքինգի բացահայտված դեպքերի արդյունքների՝ ՀՀ քաղաքացիները եղել են սեռական շահագործման, հարկադիր աշխատանքի և օրգան-հյուսվածքների վաճառքի զոհեր:
www.antitrafficking.am կայքի մասին
2003 թվականից ՀՀ կառավարությունն իրականացնում է միջոցառումներ երկրում մարդկանց թրաֆիքինգի բացահայտման և կանխարգելման ուղղությամբ։
www.antitrafficking.am կայքէջը հիմնադրվել է 2004 թ.-ին «Աուդիո-Վիզուալ լրագրողների ասոցիացիա» ՀԿ-ի կողմից և դարձել ՀՀ կառավարության թրաֆիքինգի դեմ պայքարի խորհրդի ոչ պաշտոնական կայքը։ 2016 թ.-ից կայքի անխափան աշխատանքն ու թարմացումներն իրականացվում են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ֆինանսական աջակցության շնորհիվ:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից ֆինանսավորվող «www.antitrafficking.am կայքէջի պահպանում և թարմացում» ծրագրի շրջանակում իրականացվում է մարդկանց թրաֆիքինգ երևույթի վերաբերյալ միասնական հայկական հարթակի նյութերի թարմացումը, ադմինիստրատիվ սպասարկումը, հակերային հարձակումներից անվտանգության բարձրացումը։ Ծրագրի շրջանակում ապահովվում են կայքէջի հիմնական բաժինների պարբերական թարմացումները և տեխնիկական վերահսկողությունը։ Կայքը հետևում է թրաֆիքինգի իրականացված վերջին դեպքերին (անչափահասներին մուրացկանության մեջ ներգրավելու դեպքեր, առանց վարձատրության աշխատակիցներին ոչ աշխատանքային օրերին շահագործում, սեռական շահագործման, օրգանների վաճառքի դեպքեր և այլն), միջազգային հարթակում շրջանառվող թեմաներին:
Կայքն ունի «Իրազեկող խաղեր» ենթաբաժինը, որում ներբեռնված են բջջային հավելվածներ՝ նպատակ ունենալով օգտատերերին կրթել և տեղեկացնել մարդկային թրաֆիքինգի մասին, ինչպես նաև կանխարգելել այդ հանցատեսակը: Ինտերակտիվ խաղերի կիրառումն օգտատերերին հնարավորություն է տալիս ծանոթանալու թրաֆիքինգի տարբեր տեսակների և փուլերի հետ. հավաքագրում, շահագործում, փախուստ թրաֆիքինգի «դաշտից». վերականգնում, սոցիալական վերաինտեգրում և թրաֆիքինգի զոհերի իրավունքների պաշտպանության կիրառում:
Կայքում առանձին ենթաբաժնով ներկայացված է նաև երեխաների թրաֆիքինգի մասին իրազեկվածության, պայքարի միջոցների, երեխաներին նաև ուսումնաօժանդակ ձեռնարկների միջոցով անհրաժեշտ խորհրդատվության մասին:
Կայքը երկլեզու է՝ հայերեն և անգլերեն։ Կայքը մարդկանց թրաֆիքինգի ճիշտ լուսաբանման հարցերում աջակցում է նաև ԶԼՄ-ներին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ