ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության ներդրում բարձրագույն կրթության համակարգում. ԿԳՄՍՆ-ում քննարկվել է WBL4JOB նախագիծը

Ապրիլի 2, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

«Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է իրականացնել «Շրջանավարտների աշխատունակությունը բարձրացնելու նպատակով աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության (ԱՀՈՒ) ներդրում Հայաստանի և Մոլդովայի բարձրագույն կրթության համակարգերում» (WBL4JOB) նախագիծը, որը ներկայացրել է Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը:

WBL4JOB նախագծի նպատակը եվրոպական փորձի տեղայնացմամբ աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության ներդրմանն անհրաժեշտ քաղաքականության, իրավական շրջանակի և բարձրագույն կրթության ընդհանրական մոդելի մշակումն է՝ ի նպաստ բուհերի շրջանավարտների աշխատունակության։ Հայաստանից նախագծում ներգրաված է երկու բուհ՝ Շիրակի պետական համալսարանը և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը:

Այսօր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանի, Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի ռեկտոր Բերտրան Վենարի, պրոռեկտոր և ծրագրի կոորդինատոր Արայիկ Նավոյանի, Հայաստանի բանկերի միության գործադիր տնօրեն Սեյրան Սարգսյանի, Շիրակի պետական համալսարանի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ նախարարությունում տեղի է ունեցել ծրագրի վերաբերյալ քննարկում:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը, ողջունելով ներկաներին, ընդգծել է՝ կրթական մոդելների արդիականացումը կարևոր է, սակայն պետք է ապահովել ծրագրի սահուն և հասցեական իրականացումը: Կարեն Թռչունյանի խոսքով՝ WBL4JOB նախագիծը չպետք է նույնականանա ՄԿՈՒ հաստատություններում իրականացվող դուալ կրթական համակարգի հետ և պետք է համապատասխանի բարձրագույն կրթության չափանիշներին:

Հաշվի առնելով, որ ԱՀՈՒ-ի իրականացման համար անհրաժեշտ է գործատուների ակտիվ մասնակցություն՝ քննարկվել է նախագծի իրականացումը մասնավորապես բանկային ոլորտում՝ որպես բարձր մրցակցային պայմաններով և զարգացող բնագավառ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, խոսելով ծրագրի արդյունավետ իրականացման համար բուհերի, մասնավոր հատվածի և պետական ինստիտուտների փոխգործակցության կարևորությունից, ընդգծել է բուհ-գործատու համագործակցության դաշտի ներկայիս խնդիրների վերաբերյալ համապարփակ վերլուծության և, ըստ այդմ, փոխշահավետ կառուցակարգի մշակումը, ինչին ներկաները դրական են արձագանքել:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև WBL4JOB ծրագրի իրականացման, դրա հաշվետվողականության մեթոդաբանությանն առնչվող հարցեր: Կողմերը համակարծիք են եղել, որ ԱՀՈՒ մոդելի արդյունավետ ներդրումը կնպաստի աշխատաշուկայում շրջանավարտների մրցունակության, բուհերի և գործատուների համագործակցության մակարդակի բարձրացմանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)