«Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է իրականացնել «Շրջանավարտների աշխատունակությունը բարձրացնելու նպատակով աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության (ԱՀՈՒ) ներդրում Հայաստանի և Մոլդովայի բարձրագույն կրթության համակարգերում» (WBL4JOB) նախագիծը, որը ներկայացրել է Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը:
WBL4JOB նախագծի նպատակը եվրոպական փորձի տեղայնացմամբ աշխատանքի վրա հիմնված ուսումնառության ներդրմանն անհրաժեշտ քաղաքականության, իրավական շրջանակի և բարձրագույն կրթության ընդհանրական մոդելի մշակումն է՝ ի նպաստ բուհերի շրջանավարտների աշխատունակության։ Հայաստանից նախագծում ներգրաված է երկու բուհ՝ Շիրակի պետական համալսարանը և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը:
Այսօր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանի, Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի ռեկտոր Բերտրան Վենարի, պրոռեկտոր և ծրագրի կոորդինատոր Արայիկ Նավոյանի, Հայաստանի բանկերի միության գործադիր տնօրեն Սեյրան Սարգսյանի, Շիրակի պետական համալսարանի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ նախարարությունում տեղի է ունեցել ծրագրի վերաբերյալ քննարկում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը, ողջունելով ներկաներին, ընդգծել է՝ կրթական մոդելների արդիականացումը կարևոր է, սակայն պետք է ապահովել ծրագրի սահուն և հասցեական իրականացումը: Կարեն Թռչունյանի խոսքով՝ WBL4JOB նախագիծը չպետք է նույնականանա ՄԿՈՒ հաստատություններում իրականացվող դուալ կրթական համակարգի հետ և պետք է համապատասխանի բարձրագույն կրթության չափանիշներին:
Հաշվի առնելով, որ ԱՀՈՒ-ի իրականացման համար անհրաժեշտ է գործատուների ակտիվ մասնակցություն՝ քննարկվել է նախագծի իրականացումը մասնավորապես բանկային ոլորտում՝ որպես բարձր մրցակցային պայմաններով և զարգացող բնագավառ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, խոսելով ծրագրի արդյունավետ իրականացման համար բուհերի, մասնավոր հատվածի և պետական ինստիտուտների փոխգործակցության կարևորությունից, ընդգծել է բուհ-գործատու համագործակցության դաշտի ներկայիս խնդիրների վերաբերյալ համապարփակ վերլուծության և, ըստ այդմ, փոխշահավետ կառուցակարգի մշակումը, ինչին ներկաները դրական են արձագանքել:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև WBL4JOB ծրագրի իրականացման, դրա հաշվետվողականության մեթոդաբանությանն առնչվող հարցեր: Կողմերը համակարծիք են եղել, որ ԱՀՈՒ մոդելի արդյունավետ ներդրումը կնպաստի աշխատաշուկայում շրջանավարտների մրցունակության, բուհերի և գործատուների համագործակցության մակարդակի բարձրացմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ