ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են հայ-ֆրանսիական կինոհամագործակցության հարցերը

Ապրիլի 5, 2021
Մշակութային լուրեր

Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տնօրեն Շուշանիկ Միրզախանյանը հանդիպել է Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպանության մշակույթի և համագործակցության հարցերով խորհրդական Գիյոմ Նարժոլենի հետ։

Հանդիպմանը ներկա էին նաև Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպանության մշակութային ծրագրերի ղեկավար Սիրիել Լուրդը, համագործակցության ծրագրերի պատասխանատու Մարիամ Դավթյանը, կինոկենտրոնի ֆիլմհանձնակատար Մելիք Կարապետյանը։

Հանդիպման ընթացքում կողմերը կարևորել են հայ-ֆրանսիական կապերն ու հարուստ մշակութային ավանդույթը, խոսել են համատեղ կինոարտադրության ներկայիս հաջողությունների, մասնավորապես՝ 2020 թվականին Նորա Մարտիրոսյանի «Երբ որ քամին հանդարտվի» Ֆրանսիա-Հայաստան-Բելգիա համատեղ արտադրության կինոնկարը Կաննի միջազգային 73-րդ կինոփառատոնի պաշտոնական ցուցակում ընդգրկվելու մասին։ Միաժամանակ քննարկվել է կինոարտադրության և հայկական կինոժառանգության վերականգնման ու պահպանման հարցերի կարևորությունը։

Շուշանիկ Միրզախանյանն անդրադարձել է կինոկենտրոնի գործունեությանը, ներկայացրել նախատեսվող կինոծրագրերն ու իրականացվելիք աշխատանքները: Ի պատասխան՝ Գիյոմ Նարժոլեն նշել է, որ հնարավորության սահմաններում կփորձեն մասնակցել և աջակցել ծրագրերի իրականացմանը, Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի և ֆրանսիական տարբեր մշակութային ինստիտուտների միջև կապերի ակտիվացմանը:

Կողմերը պատրաստակամություն են հայտնել զարգացնել փոխհամագործակցությունը՝ ի նպաստ հայ-ֆրանսիական մշակութային բարեկամության։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)