ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը և նախարարության գլխավոր քարտուղար Նաիրի Հարությունյանն աշխատանքային այցով եղել են Վանաձորի պետական համալսարանում: ԿԳՄՍ ներկայացուցիչները նախ այցելել են բուհի Զորիկ Գևորգյանի անվան հենակետային վարժարան, շրջել դասասենյակներով, ինչպես նաև հետաքրքրվել սաների ու աշխատակիցների խնդիրներով: ԿԳՄՍ փոխնախարարը ծանոթացել է վարժարանի շենքային պայմաններին և լաբորատոր հնարավորություններին:
Շրջայցը շարունակվել է համալսարանում, որտեղ հյուրերը շրջել են համակարգչային լսարաններում և համալիր լաբորատորիաներում՝ ծանոթանալով դրանց տեխնիկական հագեցվածությանը:
Կարեն Թռչունյանը և Նաիրի Հարությունյանը հանդիպել են նաև բուհի գիտական խորհրդի անդամների հետ, որի ընթացքում ներկաներն իրենց հուզող հարցերն ու առաջարկներն են ուղղել հյուրերին: Հարցերը հիմնականում վերաբերել են սոցփաթեթի բացակայությանը, հոգաբարձուների խորհրդի նիստերի կազմակերպմանը և այլն: Համալսարանի գիտխորհրդի անդամներն իրենց մտահոգությունն են արտահայտել հենակետային վարժարանի շենքային պայմանների առնչությամբ:
Կարեն Թռչունյանի խոսքով՝ ցանկացած բուհի կարևորագույն օղակներից մեկը գիտական խորհուրդն է: Այդ համատեքստում փոխնախարարը կարևորել է նմանօրինակ հանդիպումները և հետաքրքրվել գիտխորհրդի անդամների՝ բուհի զարգացման տեսլականով: Նա նաև կարևորել է բուհի զարգացման գործում ամենօրյա շարունակական աշխատանքները:
ՎՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմից առաջարկ է հնչել բնական գիտությունների համար սահմանված անվճար տեղերի թիվն ավելացնել, որին ի պատասխան՝ փոխնախարարը տեղեկացրել է, որ խնդիրը գտնվում է նախարարության ուշադրության կենտրոնում՝ ներկայացնելով համապատասխան թվային տվյալներ, որոնք վերջին տարիներին ավելացել են:
Կարեն Թռչունյանը վստահեցրել է, որ նմանօրինակ հանդիպումներն այսուհետ լինելու են հաճախակի՝ միտված առաջնահերթ խնդիրների վերհանմանն ու դրանց հրատապ լուծմանը:
ԿԳՄՍ նախարարության ներկայացուցիչները հյուրընկալվել են նաև Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում, որտեղ հյուրերին ներկայացվել են մարզի տեխնոլոգիական զարգացմանն ուղղված՝ «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամի և կենտրոնի կողմից իրականացվող կրթական, հետազոտական և բիզնես ծրագրերն ու նախաձեռնությունները, ինչպես նաև ՎՏԿ-ի շահառու հանդիսացող ՏՏ և ինժեներական ընկերությունների գործունեությունը:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են մարզի տեխնոլոգիական ներուժն ու զարգացման հեռանկարները, ինչպես նաև տեխնոլոգիական լուծումների ներդրման միջոցով այլ՝ ավանդական ու կենսական ոլորտների առաջընթացի հնարավորությունները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ