ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը և նախարարության գլխավոր քարտուղար Նաիրի Հարությունյանն աշխատանքային այցով եղել են Վանաձորի պետական համալսարանում: ԿԳՄՍ ներկայացուցիչները նախ այցելել են բուհի Զորիկ Գևորգյանի անվան հենակետային վարժարան, շրջել դասասենյակներով, ինչպես նաև հետաքրքրվել սաների ու աշխատակիցների խնդիրներով: ԿԳՄՍ փոխնախարարը ծանոթացել է վարժարանի շենքային պայմաններին և լաբորատոր հնարավորություններին:
Շրջայցը շարունակվել է համալսարանում, որտեղ հյուրերը շրջել են համակարգչային լսարաններում և համալիր լաբորատորիաներում՝ ծանոթանալով դրանց տեխնիկական հագեցվածությանը:
Կարեն Թռչունյանը և Նաիրի Հարությունյանը հանդիպել են նաև բուհի գիտական խորհրդի անդամների հետ, որի ընթացքում ներկաներն իրենց հուզող հարցերն ու առաջարկներն են ուղղել հյուրերին: Հարցերը հիմնականում վերաբերել են սոցփաթեթի բացակայությանը, հոգաբարձուների խորհրդի նիստերի կազմակերպմանը և այլն: Համալսարանի գիտխորհրդի անդամներն իրենց մտահոգությունն են արտահայտել հենակետային վարժարանի շենքային պայմանների առնչությամբ:
Կարեն Թռչունյանի խոսքով՝ ցանկացած բուհի կարևորագույն օղակներից մեկը գիտական խորհուրդն է: Այդ համատեքստում փոխնախարարը կարևորել է նմանօրինակ հանդիպումները և հետաքրքրվել գիտխորհրդի անդամների՝ բուհի զարգացման տեսլականով: Նա նաև կարևորել է բուհի զարգացման գործում ամենօրյա շարունակական աշխատանքները:
ՎՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմից առաջարկ է հնչել բնական գիտությունների համար սահմանված անվճար տեղերի թիվն ավելացնել, որին ի պատասխան՝ փոխնախարարը տեղեկացրել է, որ խնդիրը գտնվում է նախարարության ուշադրության կենտրոնում՝ ներկայացնելով համապատասխան թվային տվյալներ, որոնք վերջին տարիներին ավելացել են:
Կարեն Թռչունյանը վստահեցրել է, որ նմանօրինակ հանդիպումներն այսուհետ լինելու են հաճախակի՝ միտված առաջնահերթ խնդիրների վերհանմանն ու դրանց հրատապ լուծմանը:
ԿԳՄՍ նախարարության ներկայացուցիչները հյուրընկալվել են նաև Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում, որտեղ հյուրերին ներկայացվել են մարզի տեխնոլոգիական զարգացմանն ուղղված՝ «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամի և կենտրոնի կողմից իրականացվող կրթական, հետազոտական և բիզնես ծրագրերն ու նախաձեռնությունները, ինչպես նաև ՎՏԿ-ի շահառու հանդիսացող ՏՏ և ինժեներական ընկերությունների գործունեությունը:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են մարզի տեխնոլոգիական ներուժն ու զարգացման հեռանկարները, ինչպես նաև տեխնոլոգիական լուծումների ներդրման միջոցով այլ՝ ավանդական ու կենսական ոլորտների առաջընթացի հնարավորությունները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ