ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առաջավոր փորձի հերթական դասը վարում է մաթեմատիկայի փորձառու մասնագետ Հ.Հակոբյանը

Դեկտեմբերի 6, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Ուսուցման լավագույն փորձի տարածման լավագույն միջոցներից մեկն էլ բաց դասերի կազմակերպումն է, որն արդեն ավանդույթ է դարձել Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Բաց դասերը նաև հնարավորություն են տալիս դասավանդումն իրականացնել ավանդական և ժամանակակից մեթոդների ճիշտ, դասի նպատակին համահունչ ընտրությամբ, կիրառմամբ, համադրմամբ, տեխնիկական և էլեկտրոնային միջոցների տեղին և արդարացված օգտագործմամբ: Այսինքն՝ ստեղծել ժամանակակից դասին ներկայացվող պահանջներին համահունչ ուսանելի ու արդյունավետ դասի իսկական օրինակ:

Նմանատիպ դաս է փորձել կառուցել դպրոցի ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ, մաթեմատիկայի փորձառու մասնագետ Հ. Հակոբյանը 5-րդ «Դ» դասարանում: 
Դասի թեման էր` «Անկյուններ և նրանց չափումը»: 

Դասի նպատակը՝ իմանալ անկյունների տեսակները, չափման միավորները, նրանց համեմատումը, կառուցումը, չափումը:

Դասի 45 րոպեն բաժանված էր փուլերի, որոնք կազմում էին կուռ միասնություն՝ իրենց մեջ ամփոփելով դասի նպատակերի իրականացումը:
Խթանման փուլում վերահաստատվեց աշակերտների նախնական գիտելիքները թեմայի նկատմամբ: Իմաստի ընկալման փուլում կատարվեց համառոտ դասախոսություն՝ նպատակ ունենալով կատարել խորացումներ թեմայի շուրջ /լրիվ անկյուն, 1 ռադ.=570, անկյան կիսորդի հասկացություն, կից և հավասար անկյուններ, 0 աստիճան անկյուն, ուղիղների փոխադարձ դերը, խաչվող ուղիղներ/ : 

Կշռադատման փուլում T-աձև աղյուսակի միջոցով պարզեցին՝ ի՞նչ գիտենք, ի՞նչ սովորեցինք և կատարեցինք:

Կարևոր էր նաև գնահատման փուլը, որը օբյեկտիվ էր և պատճառաբանված: Կատարվեց անդրադարձ. ամփոփեց 45 րոպեում սովորածը. արդյունքը հրաշալի էր: Տրվեց տնային առաջադրանք «Իմ դպրոց» կայքից՝ կառուցել 1500 և 800 անկյուններ, գծել մեկ սուր, մեկ բութ անկյուն և անկյունաչափով չափել:
Հետաքրքիր էին դասի միջառարկայական և ներառարկայական կապերը հայոց լեզվի, գրականության, ինֆորմատիկայի, ֆիզկուլտուրայի, երաժշտության և անցած թեմաների հետ:

Հատկապես շատ իմաստալից էր կապը հայոց լեզվի և գրականության հետ՝ ասել սուր, բութ, կից, փռված բառերի հոմանիշները, Թումանյանի «Տերն ու ծառան» հեքիաթի յուրօրինակ մշակմամբ խնդիր կազմելը, լուծելը:

Դասի ընթացքում վարպետորեն կիրառվեցին տեխնիկական և էլեկտրոնային միջոցներն աշակերտների մասնակցությամբ: Նոր դասի ամբողջ հաղորդումը կատարվեց էլեկտրոնային եղանակով: Դասը, իսկապես, հագեցված էր, արդյունավետ և ուսանելի:

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոց
Մ. Զաքարյան

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…