Ապրիլի 3-ին կայացած Հայկական համադպրոցական գիտության փառատոնի եզրափակիչ փուլի 8 մասնակից խումբ արժանացել է Ամերիկահայ ճարտարագետների և գիտնականների ընկերակցության (AESA) կազմակերպած քսաներորդ տարեկան գիտական օլիմպիադայի պատվոգրերի:
Պատվոգրերի հանձնման արարողությունը տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում։ Միջոցառմանը ներկա էին նաև նախարարի տեղակալներ Ժաննա Անդրեասյանը և Կարեն Թռչունյանը:
Նախարարի տեղակալները շնորհակալություն են հայտնել գործընկերներին կարևոր նախաձեռնության՝ Գիտության օլիմպիադայի կազմակերպման համար՝ հետագայում համագործակցության և աջակցության պատրաստակամություն հայտնելով:
Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ գիտության զարգացումը և խրախուսումը ՀՀ կառավարության առաջնահերթություններից են, հիշեցրել է՝ դեռևս երեկ Կառավարության նոր որոշմամբ այս տարվա համար գիտության ոլորտին հատկացվող միջոցներն ավելացվել են շուրջ 2.7 մլրդ դրամով, ինչը կլինի շարունակական քաղաքականություն:
Ի հավելումն՝ Կարեն Թռչունյանը կարևորել է գիտության նկատմամբ հետաքրքրությունը դպրոցական տարիներից զարգացնելու հանգամանքը․ «Ծրագրում ենք փառատոներն անցկացնել ոչ թե տարին մեկ անգամ, այլ՝ մի քանի, և տարբեր ոլորտներով, ինչը կխթանի, որ աշակերտները հետաքրքրությունների շրջանակն ընդլայնեն համալսարաններում և գիտահետազոտական կենտրոններում, փորձեն հասկանալ գիտության կարևոր դերը պետության կայացման գործում»:
Օլիմպիադայի հիմնադիր Ջոն Շիրաջյանը և Ամերիկահայ ճարտարագետների և գիտնականների ընկերակցության անդամ Արեգ Գարաբեգյանը ևս շնորհակալություն են հայտնել համագործակցության համար: Ջոն Շիրաջյանը, դիմելով աշակերտներին, մասնավորապես նշել է. «Լավ սովորելը ձեր պարտականությունն է: Զինվորները նահատակվել են, որ մեզ ապահով երկիր թողնեն, և յուրաքանչյուրիս պարտքն է պահպանել այն, այս դեպքում՝ գիտությամբ: Ինչպես լոսանջելեսաբնակ մի գրող է ասում՝ մեր թշնամիների հարստությունը գետնի տակ է, մեր ազգի հարստությունը՝ գետնի վրա. դուք եք»:
Օլիմպիադայի հանձնաժողովը 8 նախագծերից լավագույն է ճանաչել «Եկեք սովորեցնենք համակարգչին արհեստական բանականությամբ կարդալ գրաբար ձեռագրերը G.A.I. ծրագրի օգնությամբ» նախագիծը՝ «Հայկական մշակույթի և ժառանգության պահպանում» անվանակարգում: Նախագիծը ներկայացրել էր Մոսկվայի Մ.Վ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի մասնաճյուղին կից Ա.Հ. Երիցյանի անվան վարժարանի 11-րդ դասարանի աշակերտ Գոռ Գրիգորյանը: Նա խոստացել է զարգացնել այն, հանդես գալ այլ հետազոտություններով, սովորել և ծառայել՝ ի շահ հայրենիքի: Նշենք, որ օլիմպիադայի շրջանակում ուսուցիչների համար նախատեսված Արամ Սարաֆյանի անվան մրցանակի է արժանացել ԵՊԲՀ «Հերացի» ավագ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Ռուբինա Հարությունյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ