Ապրիլի 3-ին կայացած Հայկական համադպրոցական գիտության փառատոնի եզրափակիչ փուլի 8 մասնակից խումբ արժանացել է Ամերիկահայ ճարտարագետների և գիտնականների ընկերակցության (AESA) կազմակերպած քսաներորդ տարեկան գիտական օլիմպիադայի պատվոգրերի:
Պատվոգրերի հանձնման արարողությունը տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում։ Միջոցառմանը ներկա էին նաև նախարարի տեղակալներ Ժաննա Անդրեասյանը և Կարեն Թռչունյանը:
Նախարարի տեղակալները շնորհակալություն են հայտնել գործընկերներին կարևոր նախաձեռնության՝ Գիտության օլիմպիադայի կազմակերպման համար՝ հետագայում համագործակցության և աջակցության պատրաստակամություն հայտնելով:
Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ գիտության զարգացումը և խրախուսումը ՀՀ կառավարության առաջնահերթություններից են, հիշեցրել է՝ դեռևս երեկ Կառավարության նոր որոշմամբ այս տարվա համար գիտության ոլորտին հատկացվող միջոցներն ավելացվել են շուրջ 2.7 մլրդ դրամով, ինչը կլինի շարունակական քաղաքականություն:
Ի հավելումն՝ Կարեն Թռչունյանը կարևորել է գիտության նկատմամբ հետաքրքրությունը դպրոցական տարիներից զարգացնելու հանգամանքը․ «Ծրագրում ենք փառատոներն անցկացնել ոչ թե տարին մեկ անգամ, այլ՝ մի քանի, և տարբեր ոլորտներով, ինչը կխթանի, որ աշակերտները հետաքրքրությունների շրջանակն ընդլայնեն համալսարաններում և գիտահետազոտական կենտրոններում, փորձեն հասկանալ գիտության կարևոր դերը պետության կայացման գործում»:
Օլիմպիադայի հիմնադիր Ջոն Շիրաջյանը և Ամերիկահայ ճարտարագետների և գիտնականների ընկերակցության անդամ Արեգ Գարաբեգյանը ևս շնորհակալություն են հայտնել համագործակցության համար: Ջոն Շիրաջյանը, դիմելով աշակերտներին, մասնավորապես նշել է. «Լավ սովորելը ձեր պարտականությունն է: Զինվորները նահատակվել են, որ մեզ ապահով երկիր թողնեն, և յուրաքանչյուրիս պարտքն է պահպանել այն, այս դեպքում՝ գիտությամբ: Ինչպես լոսանջելեսաբնակ մի գրող է ասում՝ մեր թշնամիների հարստությունը գետնի տակ է, մեր ազգի հարստությունը՝ գետնի վրա. դուք եք»:
Օլիմպիադայի հանձնաժողովը 8 նախագծերից լավագույն է ճանաչել «Եկեք սովորեցնենք համակարգչին արհեստական բանականությամբ կարդալ գրաբար ձեռագրերը G.A.I. ծրագրի օգնությամբ» նախագիծը՝ «Հայկական մշակույթի և ժառանգության պահպանում» անվանակարգում: Նախագիծը ներկայացրել էր Մոսկվայի Մ.Վ. Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի մասնաճյուղին կից Ա.Հ. Երիցյանի անվան վարժարանի 11-րդ դասարանի աշակերտ Գոռ Գրիգորյանը: Նա խոստացել է զարգացնել այն, հանդես գալ այլ հետազոտություններով, սովորել և ծառայել՝ ի շահ հայրենիքի: Նշենք, որ օլիմպիադայի շրջանակում ուսուցիչների համար նախատեսված Արամ Սարաֆյանի անվան մրցանակի է արժանացել ԵՊԲՀ «Հերացի» ավագ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Ռուբինա Հարությունյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ