ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ֆիլհարմոնիկը սկսում է «Դո-ից Սի» երաժշտական ծրագիրը՝ երեխաների համար

Ապրիլի 12, 2021
Մշակութային լուրեր

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը (գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյան) վերսկսում է «Դպրոցականի ֆիլհարմոնիա» ծրագիրը՝ «ԴՈ-ից ՍԻ» խորագրով:

Ապրիլի 12-ից ամեն երկուշաբթի՝ ժամը 15։00-ին, «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահն իր հյուրընկալ դռները կբացի բոլոր դպրոցականների առջև՝ հաղորդակցվելու դասական երաժշտության հետ և բացահայտելու դասական նվագախմբային երաժշտության ստեղծման գաղտնիքները: Ծրագրին անվճար հիմունքներով կարող են մասնակցել ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցների 4-9-րդ դասարանների աշակերտները և ուսուցիչները:

Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կողմից իրականացվող նախագծի մեկնարկից առաջ տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը ողջունել է նախաձեռնության իրականացման կապակցությամբ և նշել, որ այն ուղղված է կրթություն-մշակույթ ինտեգրման ապահովմանը, երեխաներին մշակութային ժառանգությանը հաղորդակից դարձնելուն և մշակութային օջախներ այցելելու նկատմամբ երեխաների շրջանում վաղ տարիքից սեր արթնացնելուն, որոնք և ԿԳՄՍ նախարարության ռազմավարական առաջնահերթություններից են:

«Այս տեսանկյունից պետք է նշեմ, որ դեռևս 2018 թվականի նոյեմբերից նախարարությունն իրականացրել է «Դպրոցական բաժանորդային համակարգի ծրագիրը», որով բոլոր հանրակրթական դպրոցների 1-12 դասարանների աշակերտները հնարավորություն են ստացել անվճար հիմունքով այցելելու թանգարան, թատրոն և համերգասրահ»,- ասել է նախարարության ներկայացուցիչը և հավելել, որ «Դպրոցական ֆիլհարմոնիայի» ծրագիրը մշակութային օջախներ այցելելու հնարավորության տարբերակներից մեկն է: Աստղիկ Մարաբյանը նաև շեշտել է, որ երեխաներն իրենց ընտրությամբ կարող են այցելել թե՛ այս ծրագրին, թե՛ ընտրել համերգային մեկ այլ ծրագիր՝ մշակութային այս կամ այլ հաստատությունում:

ՀԱՖՆ տնօրենի պաշտոնակատարը Վիկտոր Մնացականյանը տեղեկացրել է, որ «Դպրոցականի ֆիլհարմոնիա» ծրագիրը մեկնարկել է դեռևս 1947 թվականին. տևական ժամանակ ՀԱՖՆ գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանը երաժշտագետ Արմեն Բուդաղյանի հետ շարունակել է այդ ավանդույթը: Նրա խոսքով՝ որոշակի դադարից հետո այժմ ծրագիրը կիրականացվի նորովի, թարմ մտքերով, գաղափարներով, նոր ծրագրով:

«Ֆիլհարմոնիկի այս տարվա կրթական ծրագրերի մեջ ներառված է նաև Լեոնարդ Բերնսթայնի «Young People's Concerts» համերգաշարի հեռուստացուցադրությունը, որի իրավունքները ձեռք են բերվել վերջերս: Այս համերգաշարի միջոցով դիրիժորը նվագախմբի հետ գրավիչ կերպով փոքրիկ ունկնդիրներին կներկայացնի դասական երաժշտության գաղտնիքները»,- ևս մեկ կրթական ծրագրի մասին տեղեկացրել է տնօրենի պաշտոնակատարը:

Համերգի դիրիժոր Ռուբեն Ասատրյանը վստահություն է հայտնել, որ նման համերգները ոչ միայն գեղագիտական ու երաժշտական բարձր ճաշակ են ձևավորում երեխաների շրջանում, այլև հետաքրքրություն են արթնացնում դեպի դասական երաժշտական գործիքները: Նա նշել է նաև, որ «Դո-ից Սի» համերգային-կրթական ծրագրի ժամանակ կստեղծվի մի առանձնահատուկ մթնոլորտ, որտեղ երեխաները կկարողանան վայելել դասական երաժշտությունը։

Նշենք, որ այսօրվա համերգային ծրագրում կհնչեն Ա. Խաչատրյան՝ «Վալս», Մոցարտ՝ Նախերգանք «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» օպերայից, Յ. Ս. Բախ՝ Արիա Թիվ 3 սյուիտից, Կ․ Խաչատրյան՝ հատվածներ «Չիպոլինիո» բալետից, Կլաուս Բադելտ՝ «Կարիբյան ծովի ծովահենները»:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)