ԿԳՄՍ նախարարությունը, Հայաստանում Եվրամիության պատվիրակությունը և «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության» (EU4Youth) ծրագիրն ապրիլի 13-15-ը հրավիրել են «Երիտասարդները Հայաստանում. երիտասարդների զբաղվածության, ձեռներեցության և մասնակցության ամրապնդում» խորագրով երեք նստաշրջանից բաղկացած կլոր սեղան առցանց քննարկում: Հանդիպմանը մասնակցել են երիտասարդների հիմնախնդիրներով զբաղվող պետական մարմինների, ԵՄ պատվիրակության ու ԵՄ անդամ պետությունների, երիտասարդական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, երիտասարդական քաղաքականության փորձագետներ ու հետազոտողներ, EU4Youth ծրագրի դրամաշնորհառուներ և միջազգային զարգացման գործընկերներ:
Քննարկմանը բացման խոսքով հանդես է եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Փոխնախարարը կարևորել է կրթության, գիտության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտներում ԵՄ-ի հետ շարունակական երկխոսությունը, մասնավորապես՝ մարտի 1-ից ուժի մեջ մտած «Հայաստան-ԵՄ համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագրի» լույսի ներքո: Նա շնորհակալություն է հայտնել ԵՄ-ին՝ «Երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թվականների ռազմավարության» նախագծի մշակման աշխատանքներում շարունակական աջակցության համար, ինչպես նաև կարևորել «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության» (EU4Youth) ծրագրի շրջանակում երիտասարդների զբաղվածության, ձեռներեցության և հանրային կյանքին մասնակցության բարձրացմանն ուղղված նախագծերի իրականացումը: Արթուր Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ ռազմավարության նախագծի մշակման աշխատանքներն ընթացքի մեջ են, և նախարարությունն ակնկալում է ԵՄ աջակցությունը նաև ռազմավարության իրականացման շրջանակում, ինչպես նաև փորձագիտական աջակցություն «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի մասով, որը, ըստ փոխնախարարի, նախատեսվում է մշակել հաջորդ տարի:
Նախարարի տեղակալը երիտասարդության ոլորտում Հայաստան–Եվրամիություն հարաբերություններում կարևորել է երիտասարդության շարժունությանն ուղղված ծրագրերը, ինչպես նաև երիտասարդական քաղաքականության բարեփոխումներին ուղղված աջակցությունը: Մարզերում երիտասարդական կենտրոնների հիմնման գործում կարևորելով միջազգային լավագույն փորձի տեղայնացումը՝ նա առանձնացրել է արևելաեվրոպական երկրների փորձառությունը, որոնց համատեքստը համադրելի է Հայաստանի հետ:
ԿԳՄՍՆ երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության նորանշանակ պետ Գոհար Մամիկոնյանն իր հերթին ներկայացրել է «Երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թվականների ռազմավարության» նախագիծը: Մասնավորապես, անդրադարձ է եղել ռազմավարության նպատակներին և գործողություններին, երիտասարդների մասնակցությանը պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմինների աշխատանքներում, ինչպես նաև ԵՄ և այլ զարգացման գործընկերների հետ երկկողմ և բազմակողմ համագործակցության արդյունքում երիտասարդների կարողությունների զարգացմանը, որը, ըստ Գոհար Մամիկոնյանի, շեշտադրվում է ռազմավարության նախագծում:
Վարչության պետը կարևորել է նաև ռազմավարության շրջանակում միջոլորտային համագործակցությունը, մասնավորապես՝ աշխատանքի, սպորտի, առողջապահության, սոցիալական և երիտասարդության ոլորտների համատեքստում: Գոհար Մամիկոնյանը կարևորել է նաև երիտասարդների մասնակցությամբ ձևավորված աշխատանքային խմբի կողմից մշակվող նախագծի աշխատանքներում տեղական և միջազգային կառույցների հետ խորհրդակցությունները:
Եռօրյա քննարկումների նպատակն է բարձրացնել երիտասարդների զբաղվածության, ձեռներեցության և մասնակցության ոլորտներում առկա միտումների ու մարտահրավերների մասին իրազեկվածության մակարդակը, բացահայտել վերոնշյալ ոլորտներում հայ երիտասարդների խթանման ուղղությամբ հետագա համագործակցության հնարավորությունները, փոխանակվել լավագույն փորձով, ինչպես նաև ներկայացնել ԵՄ կողմից ֆինանսավորվող ընթացիկ դրամաշնորհների շրջանակում կոնկրետ ծրագրային արդյունքներն ու քաղած դասերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ