ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մարտիրոս Սարյանի տուն թանգարանում

Ապրիլի 16, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 6ա դասարանը, դասղեկ՝ Հ.Հովակիմյանի գլխավորությամբ, մարտի 19-ին կազմակերպել էր էքսկուրսիա։ Էքսկուրսիայի առաջին մասն անվանվել էր «Գույների հետքերով»։ Դասարանն այցելեց Մ.Սարյանի տուն թանգարան։ Սարյանական գույներին ու նրա վրձնին պատկանող շքեղ կտավներին ծանոթացրեց թանգարանի էքսկուրսավարը։Նկարչի արվեստանոցը հավիտենական գարնան մի անկյուն է: Այդտեղ կարելի է տեսնել հայկական լեռների ու հովիտների բոլոր ծաղիկները, գետերի ու լճերի գույները, վեհափառ Արարատի և Արագածի ուրվագծերը, հին հուշարձաններ, տարբեր սերունդների մարդկանց դիմանկարներ: Նրանք իրենց ստեղծողի հետ ապրում են արևի ճառագայթների, գարնան գույների մեջ:

Այդ անկյունը գողտրիկ Հայաստանն է:

Գույներով տպավորված՝ փոքր ինչ շրջեցին Երևանի փողոցներով։ Հաճելի էր և դա՛, քանի որ, գույներով ոգևորված էին։

Օրվա երեկոն ավարտվեց Պետական Կամերային Երաժշտական Թատրոնում. դիտեցին «Անուշ»դրաման։ Գլխավոր հերոսներ Անահիտ Կիրակոսյանի ու Հայկ Պետրոսյանի մասնակցությամբ Թումանյանական այս գլուխգործոցը նոր շունչ ուներ։ Ավարտն այնպիսի եզրահանգում ունեցավ, որ այս տարիքի հանդիսատեսին տվեց ստեղծագործությունը կարդալու մոտիվացիան։

Օրն այդ անմոռանալի կլինի ամբողջ դասարանի համար։

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…