Դեկտեմբերի 3-ին ՀԱԵ Ռուսաստանի և Նոր Նախիջևանի Հայոց թեմի Մոսկվայի «Հայորդյաց տունը» տոնեց հիմնադրման տասնամյակը, որին ներկա հրավիրյալ հյուրերի շարքերում էին թեմի և կրթօջախի բարերարներ, դեսպանության և հայկական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, մշակութային գործիչներ։ Երեկոն նշանավորվեց ոչ միայն տոնական համերգով, այլև կրթօջախի ուսուցիչների՝ թեմակալ առաջնորդ Տեր Եզրաս արքեպիսկոպոս Ներսիսյանի, ՀՀ Սփյուռքի նախարարության և ՀՀ ԿԳՆ կողմից պարգևատրմամբ։ Այս մասին «Հայերն այսօրը» տեղեկանում է «Հայորդյաց տան» տեղեկատվական կենտրոնից:
2006թ․-ին թեմակալ առաջնորդ Տեր Եզրաս արքեպիսկոպոս Ներսիսյանի ջանքերով և անձնվիրությամբ, ազգանվեր բարերարների աջակցությամբ Մոսկվայի կենտրոնում գտնվող կիսախարխուլ շենքը վերանորոգվել, կահավորվել և արդեն տասը տարի փոքրիկ Հայաստան և կրթական, հայեցի դաստիարակության կենտրոն է դարձել մոսկվաբնակ հայորդիների և հայերեն սովորել ցանկացող օտարազգիների համար։ Իսկ «Հայորդյաց տան» սաներն ուսումնառության ընթացքում հասել են հայերենի, ՀԱԵ և հայոց պատմության իմացության այնպիսի մակարդակի, որ հայաստանան տարբեր նախարարությւնների կողմից կազմակերպված օլիմպիադաներում վստահորեն մրցում են հայաստանաբնակ իրենց հասակակիցների հետ և վերադառնում հաղթանակած։ Նույնօրինակ հաջողություններ են գրանցվում նաև գեղարվեստական մասում․«Հայորդյաց տան» «Գավիթ» թատրոնը, «Հայասա», «Վարդավառ» պարային համույթները, «Ովսաննա», «Շողեր», «Նորահրաշ», «Կտակ» երգչախմբերը, ժողգործիքների «Ակունք», քանոնահարուհիների «Զատիկ», դհոլահարների «Կոչնակ», դուդուկահարների «Ծիրանի» համույթները, նկարչության, սպորտային խմբակներն ավելի քան հարյուր գրան-պրիների, դափնեկրի դիպլոմների, պատվոգրերի են արժանացել՝ հայ մշակույթն ըստ արժանվույն ներկայացնելով ոչ միայն օտար, այլև հայաստանաբնակ հանդիսատեսին։
Հոբելյանական միջոցառման ավարտին «Հայորդյաց տան» ուսուցիչներ Սվետլանա Միքայելյանը, Սիլվա Գյուլիշյանը, Աննա Թումանյանը, Ջեմմա Կիրակոսյանը, Դավիթ Բեկնազարյանը, Համլետ Ղալեչյանը, Երանուհի Ղազարյանը, Ալվինա Հովհաննիսյանը, Լենա Բեգլարյանը, Արփինե Ամիրյանն արժանացան Տեր Եզրաս արքեպիսկոպոս Ներսիսյանի օրհնության և գնահատանքի գրին, իսկ թեմակալ առաջնորդի շնորհավորական խոսքում ասվում էր․ «Դուք, իբրև ազնիվ և երախտարժան մանկավարժ, իբրև բարի սերմնացան ու մշակ, հանձն եք առել սիրով ու հավատքով սնել Ձեզ վստահված մանուկների միտքն ու հոգին, ցանել բարի հունդեր, որոնք պիտի պտղաբերեն, օրհնյալ ու բարեշեն դարձնեն իրենց կյանքն ու հայրենիքը։ ․․․Մեր բարձր գնահատանքն ու օրհնությունն ենք բերում Ձեր ամբողջանվեր ու նվիրական ծառայության համար»։
ՀՀ Սփյուռքի նախարար Հրանուշ Հակոբյանի շնորհավորական ուղերձն ընթերցեց Կարեն Շագալյանը։ Ուղերձում ասվում էր․ «Ուրախությամբ և մեծ սիրով շնորհավորում եմ Մոսկվայի «Հայորդյաց տան» տասնամյա հոբելյանը։ Չնայած գործունեության ոչ շատ մեծ շրջանին` կրթօջախն իրականցում է մեծ աշ[ատանք՝ հայի ձևավորման, երիտասարդ սերնդի հոգևոր դաստիարակության, հոգևոր-մշակութային արժեքների պահպանման և զարգացման ուղղությամբ։ Լիահույս եմ, որ կենտրոնը նույն պատվով ու նախանձախնդրությամբ կշարունակի իր գործը»։
ՌԴ-ում ՀՀ արտակարգ դեսպանորդ, լիազոր նախարար Վարդան Հակոբյանը՝ շնորավորելով հոբելյանի առթիվ՝ ասաց․ «Բոլորս չափազանց տպավորված ենք այն ամենով, ինչ տեսանք բեմում։ Այդ ամենը շատ հուզիչ էր, իսկ նման երիտասարդների գոյությունը հպարտությամբ է լցնում մեր սրտերը։ Անգնահատելի է «Հայորդյաց տան» անձնակազմի, մանկավարժների աշխատանքը, որի պտուղը ծառայելու էմեր ազգին և հայրենիքին։ Իմ շնորհակալությունը թեմակալ առաջնորդին իր ազգանվեր գործունեության համար։ Մենք սովոր ենք հաջողությամբ ավարտված տեսնել ցանկացած նախաձեռնություն, որն իրականացվում է Եզրաս արքեպիսկոպոս Ներսիսյանի ջանքերով, իսկ «Հայորդյաց տունը» եկավ մեկ անգամ ևս վերահաստատելու այս համոզմունքը»։
Վարդան Հակոբյանի խոսքին հաջորդեց ՀՀ Սփյուռքի նախարարության «Մայրենիի դեսպան» մեդալներով պարգևատրումը, որին արժանացան «Հայորդյաց տան» հոգևոր տեսուչ Տեր Առաքել քահանա Ամիրյանը, տնօրեն Հմայակ Գևորգյանը, հայոց լեզվի ուսուցչուհի Երանուհի Ղազարյանը։
Սփյուռքում ազգային ինքնության պահպանման գործում ներդրած ավանդի, մայրենիի պահպանման և տարածման, երիտասարդներին ազգային-հայրենասիրական ոգով դաստիարակելու համար Սփյուռքի նախարարության պատվոգրերով պարգևատրվեցին «Հայորդյաց տան» ուսուցչուհիներ Սվետլանա Միքայելյանը, Ալվինա Հովհաննիսյանը, Լենա Բեգլարյանը, Աննա Թումանյանը, Ջեմմա Կիրակոսյանը, Արմինե Իջյանը։
Հայ երիտասարդներին հայեցի և ազգային ոգով դաստիարակելու գործում ներդրած ավանդի համար Տեր Առաքել քահանա Ամիրյանը և տնօրեն Հմայակ Գևորգյանը պարգևատրվեցին ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրերով։
Հայաստանի հետ բարեկամության ռուսաստանյան կազմակերպության տնօրենի պաշտոնակատար Վիկտոր Կրիվոպուսկովի կողմից Տեր Առաքել քահանա Ամիրյանն ու Հմայակ Գևորգյանը պարգևատրվեցին ռուս-հայկական՝ հումանիտար և մշակութային կապերի զարգացման համար Բրյուսովի անվան մեդալով։
Տոնական համերգի նպատակը «Հայորդյաց տուն» հայեցի դաստիարակության կենտրոնի գործունեությունը հնարավորինս ամբողջական ներկայացնելն ու տասնամյակի ընթացքում ունեցած ձեռքբերումներին անդրադառնալն էր։ Տեսաֆիլմերի, երաժշտական և պարային համարների միջոցով կրթօջախի գեղարվեստական ղեկավար Շուշանիկ Գևորգյանը ներկայացրեց ազգապահպանման գործում Հայ Առաքելական Եկեղեցու անուրանալի ավանդն ու ներդրումը, ապա՝ «Հայորդյաց տան» առաքելությունը։ Մինչ համերգի մեկնարկը հյուրերը մասնակցեցին կրթօջախի պատմությունը ներկայացնող ֆոտոցուցահանդեսին և հետևեցին «Հայորդյաց տան» փոքրիկ նկարիչների կողմից հայոց այբուբենի «ստեղծմանը», որը համերգի ընթացքում ամբողջապես հավաքվելուց հետո նվիրվեց թեմակալ առաջնորդ Տեր Եզրաս արքեպիսկոպոս Ներսիսյանին, իսկ «Վարդավառ» պարային համույթի գեղարվեստական ղեկավար Մարգարիտա Գրիգորյանը ներկաներին շնորհավորեց իր հեղինակած «Ձոն «Հայորդյաց տանը»» նոր պարով։
Նյութի աղբյուրը. Հայերն այսօր
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ