ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ներկա է գտնվել «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության. ՍԵՅ ԵՍ` հմտություններ աշխատանքի համար» ծրագրի աշխատաժողովին: Ներկայացվել են 2018-21 թվականներին նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում եռամյա ծրագրի շրջանակում կատարված աշխատանքները:
Նախարարի տեղակալն իր ողջույնի խոսքում ընդգծել է, որ վերջին տարիներին ԵՄ աջակցությամբ իրականացվող ՄԿՈՒ ոլորտի բարեփոխումների արդյունքներն ամփոփելով՝ պետք է զուգահեռաբար սկսենք նաև հաջորդ քայլերը պլանավորել: Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով` ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհրդի վերջին նիստում քննարկվել է մասնագիտական կողմնորոշման խնդիրը, և աշակերտները հարց են բարձրացրել սովորելուն զուգահեռ աշխատելու հնարավորության մասին:
«Աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման մոդելը, որի ներդրման ուղղությամբ կրթական համակարգը համագործակցում է ԵՄ-ի հետ, երիտասարդների զբաղվածությունը խթանելու տեսանկյունից առաջնային հարց է: Կարևոր է նաև այն փորձը, որ կուտակվում է տարբեր ծրագրերի իրականացման արդյունքում: Փորձնական ծրագրերի շնորհիվ առաջին հերթին մենք կարողանում ենք զարգացնել ուսումնական հաստատությունների ենթակառուցվածների և մարդկային ռեսուրսների կարողությունները: Երկրորդ` նոր գործընկերության և աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման փորձ ենք ձեռք բերում, որը լավ հիմք է ստեղծում հետագա ինստիտուցիոնալ քայլերի իրականացման համար: ԿԳՄՍ նախարարությունում այժմ քննարկում ենք փորձարկման փուլի արդյունքների հիման վրա օրենսդրական փոփոխություններ ձեռնարկելու հարցը` համաձայն աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման հայեցակարգի»,- նշել է նախարարի տեղակալը` կարևորելով հատկապես մարզային ուսումնական հաստատությունների կարողությունների հզորացումը: Նրա խոսքով` իրականացված ծրագրերի վերլուծությունը հնարավորություն կտա իրավական դաշտի փոփոխությունները կատարել ավելի նպատակային և թիրախային:
Հանդիպման մասնակիցներին տեսաուղերձով ողջունել է Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար Անդրեա Վիկտորինը:
Հանդիպման ընթացքում ներկայացվել են աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման մեթոդաբանությամբ մասնագիտական կրթության կազմակերպման գործընթացը, ոչ ֆորմալ և ինֆորմալ ուսումնառության արդյունքների վավերացման համակարգի բարելավմանն ուղղված առաջարկները, անդրադարձ է եղել նաև ՄԿՈՒ ոլորտում ներառական կրթության իրականացման խնդիրներին:
«Վորլդ Վիժեն Հայաստան» և «Գլոբալ զարգացումներ» հիմնադրամ կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ Լիանա Սարգսյանը և Լիլիթ Բեգլարյանն աշխատաժողովի մասնակիցներին ներկայացրել են «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության. ՍԵՅ ԵՍ` հմտություններ աշխատանքի համար» ծրագրի շրջանակում ՄԿՈՒ հաստատությունների և գործատուների հետ կյանքի կոչված ծրագրերը, որոնք փորձնական նպատակով իրականացվել են Արարատի պետական, Գավառի և Ստեփանավանի գյուղատնտեսական քոլեջներում, Ալավերդու արհեստագործական ուսումնարանում:
Ծրագրերն իրականացվել են ԵՄ աջակցությամբ և ֆինանսավորմամբ: Նշված հաստատությունները ստացել են ժամանակակից նյութատեխնիկական բազա. մասնավորապես Ալավերդու արհեստագործական ուսումնարանը` կցորդիչով տրակտոր, Ստեփանավանի գյուղատնտեսական քոլեջը` կաթի-կաթնամթերքի և պանրագործության, Արարատի պետական քոլեջը` գինեգործության, Գավառի գյուղատնտեսական քոլեջը` անասնաբուժության լաբորատորիա:
Մշակվել են ոչ ֆորմալ ԱՀՈՒ (Աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման) կարճաժամկետ ծրագրեր, որոնցով իրականացվել են վերապատրաստման դասընթացներ: Դասընթացների մասնակիցներից ոմանք արդեն աշխատանք են գտել գործատուների մոտ, կան նաև դեպքեր, երբ նրանք հիմնել են իրենց բիզնեսը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ