Բեյրութի Հայ կաթողիկե Մեսրոպյան բարձրագույն վարժարանի ավարտական դասարանի աշակերտներն ապրիլի 23-ին այցելել են Հայ կաթողիկե Պատրիարքարանի գավթում գտնվող Հայոց ցեղասպանության զոհերի հուշարձան և ծաղկեպսակ խոնարհել նահատակների հիշատակին:
Վարժարանի տնօրեն Կ. Գալուստն իր գոհունակությունն է հայտնել առ այն, որ հակառակ բոլոր դժվարություններին՝ Մեսրոպյան վարժարանում ուսանող սաները մշտապես դաստիարակվել են հայկականության ոգով ու մտքով, և այդպիսով վարժարանը կատարել է իր պարտքն ազգի ու հայրենիքի հանդեպ
Տնօրենը հիշեցրել է, որ երջանկահիշատակ Աղաճանյան կարդինալ պատրիարքի որոշմամբ՝ 1939 թ․-ին Բեյրութի սրտում կանգնեցված Պատրիարքարանի հուշակոթողը Ցեղասպանության նվիրված նշանակալի առաջին և ամենահին կոթողն է ամբողջ աշխարհում: Կ. Գալուստն աշակերտներին կոչ է արել կյանքում կայանալու համար չսահմանափակվել միայն մասնագիտությամբ ու աշխատանքով, այլև հավատարիմ մնալ ազգային և հոգևոր արժեքներին, որով առաջնորդվել են վարժարանում:
Վարժարանի աշակերտների ներկայացուցիչ Փերլա Փյուսկյուլյանը հիշատակել է նաև ամիսներ առաջ տեղի ունեցած պատերազմում զոհված հայ զինվորներին, որոնք ևս միացան Ցեղասպանության նահատակներին: Նա իր սերնդակիցների անունից խոստացել է հավատարիմ մնալ հին ու նոր նահատակների կտակին, ամուր կառչել մայրենիին և ազգային արժեքներին ու ջանք չխնայել՝ նպաստելու արդարության վերականգնմանը և հայ ժողովրդի անկատար իղձերի իրականացմանը:
Մեսրոպյանի հոգևոր տեսուչ Տեր Ռաֆֆի քահանա Հովհաննիսյանն էլ աշակերտներին բացատրել է Ցեղասպանության զոհերի հուշակոթողի խորհրդանիշները՝ մասնավորապես ընդգծելով, որ հայ ժողովրդին խորհրդանշող սյան վերին հատվածն ավերված տեսք ունի՝ խորհրդանշելով Ցեղասպանությունը, սակայն դրանից վերև խոյանում է Սուրբ Խաչը, որը, անկասկած, խորհրդանշում է հարություն և հույս, որոնցով հայ ժողովուրդը ջարդից, տարագրությունից և աքսորից դուրս եկավ հաղթանակած և կրկին ոտքի կանգնեց:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ