Դեռևս 2019 թ.-ին Կապանը ճանաչվել է Հայաստանի Երիտասարդական մայրաքաղաք, սակայն համավարակով պայմանավորված՝ միջոցառումների ծրագիրը հետաձգվել է:
Միջոցառումների պաշտոնական բացումը նախատեսվում է ս.թ. մայիսի 1-ին: Թեմայի շրջանակում այսօր «Արմենպրես» գործակալության սրահում տեղի է ունեցել մամուլի ասուլիս, որի բանախոսներն էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, նախարարության Երիտասարդական քաղաքականության լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը, ծրագրի շրջանակում նախարարության հետ համագործակցող «Ֆիչըր» կազմակերպության ներկայացուցիչ Նարեկ Սարգսյանը:
Ի՞նչ է Երիտասարդական մայրաքաղաքը
ՀՀ Երիտասարդական մայրաքաղաք հասկացությունը կարգավիճակ է, որը համապատասխան մրցույթի արդյունքում մեկ տարի ժամկետով շնորհվում է համայնքի կարգավիճակ ունեցող կամ համայնքի կազմի մեջ մտած քաղաքին:
Ստանալով տվյալ տարվա Երիտասարդական մայրաքաղաք կարգավիճակը, ըստ բանախոսների, քաղաքային համայնքը հնարավորություն է ստանում աշխուժացնել համայնքային կյանքը, նպաստել երիտասարդների ներգրավմանը տվյալ համայնքի առաջընթացին, զարգացնել միջմարզային համագործակցությունը, ձեռք բերել նոր հմտություններ, բարձրաձայնել համայնքային նշանակության խնդիրների մասին և փնտրել համարժեք լուծումներ և այլն:
Ի՞նչ միջոցառումներ են նախատեսվում
Ինչպես տեղեկացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջ տարվա ընթացքում միջոցառումներ են նախատեսվում թե՛ Կապան քաղաքում, թե՛ Կապան խոշորացված համայնքում: Միջոցառումներն իրականացվելու են ԿԳՄՍ նախարարության, Կապանի քաղաքապետարանի և մի շարք կազմակերպությունների սերտ համագործակցությամբ: Փոխնախարարը միջոցառումների շարքում առանձնակի շեշտել է ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի նիստը, որն այս տարի անցկացվելու է Հայաստանում, և «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» միջոցառման եզրափակիչ փուլը, որը սովորաբար համընկնում է նույն ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի նիստի հետ: Նախատեսվում է միջոցառումներն անցկացնել սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին:
«Ակնկալում ենք, որ միջոցառումները կիրականացվեն առկա ռեժիմով. խրախուսում ենք մեր ԱՊՀ գործընկերների ժամանումը Հայաստան»,- ասել է Ա. Մարտիրոսյանը:
Գոհար Մամիկոնյանը ներկայացրել է բացման արարողության միջոցառումները՝ հավելելով, որ մինչև դեկտեմբեր նախատեսված են համայնքային, մարզային, համապետական նշանակության միջոցառումներ. «Ծրագրվում է այց Բաղաբուրջ հուշահամալիր, որտեղ ծաղիկներ կդրվեն Արցախյան պատերազմի զոհերի շիրիմներին: Միջոցառումներ են նախատեսված Կապանի մշակույթի կենտրոնում` մասնավորապես հուշագրի ստորագրում ԿԳՄՍ նախարարության և Կապանի համայնքապետարանի միջև, նկարչական ցուցահանդես: Նախատեսված է նաև համերգ` Թաթուլ Ալթունյանի անվան երգի և պարի անսամբլի, Կապանի մշակույթի տան երաժիշտների մասնակցությամբ»:
Նա նշել է նաև, որ գործընկերների հետ քննարկվում է Երիտասարդական մայրաքաղաքի միջոցառումների շրջանակում Կապանում կազմակերպել համաժողով:
«Ֆիչըր» ընկերության ներկայացուցիչ Նարեկ Սարգսյանը, լրացնելով գործընկերներին, տեղեկացրել է, որ տարաբնույթ միջոցառումների շարքում լինելու են սպորտլանդիա, ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթ, երիտասարդների վերապատրաստման դասընթացներ, ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրեր: Նա երիտասարդներին կոչ է արել ակտիվ լինել և ցուցաբերել բարձր մասնակցություն:
Միջոցառումները կանցկացվեն՝ առավելագույնս պահպանելով հակահամաճարակային բոլոր կանոնները:
Առաջիկա անելիքները
Ըստ Երիտասարդական քաղաքականության լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանի՝ 2022 թ. «Երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի հայտերի ընդունման փուլն արդեն ավարտվել է: Հայտ են ներկայացրել Արմավիր, Հրազդան, Եղեգնաձոր, Ալավերդի քաղաքները: Հայտերը դիտարկվելու են կազմկոմիտեի և փորձագիտական հանձնաժողովի կողմից: Ներկայացուցիչները համապատասխան ձևանմուշներով հունիս-հուլիս ամիսներին շրջայց են կատարելու նշված քաղաքներում՝ դիտարկելու, ինչից հետո հանձնաժողովների գնահատման և sms հաղորդագրությունների հիման վրա կընտրվի 2022 թ. Երիտասարդական մայրաքաղաքը:
Ամփոփելով ասուլիսը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը տեղեկացրել է, որ ավարտին է մոտենում Երիտասարդական քաղաքականության ռազմավարության նախագծի մշակման փուլը, և նախագիծը շուտով կտեղադրվի e-draft հարթակում: Փոխնախարարը հանրությանը կոչ է արել ակտիվորեն մասնակցել նախագծի հանրային քննարկմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ