«Yerervan EXPO» ցուցասրահում այսօր բացվել է 20-րդ հոբելյանական միջազգային մասնագիտացված «Կրթություն և կարիերա EXPO-2021» ցուցահանդեսը, որն անցկացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ: Ամենամյա ցուցահանդեսին մասնակցում են ավելի քան 80 կրթօջախներ՝ դպրոցներ, քոլեջներ, բուհեր և ուսումնական կենտրոններ, ինչպես նաև միջազգային դոնոր կազմակերպություններ:
Ցուցահանդեսի բացմանը մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը: Նա շրջել է կրթական հաստատությունների և կազմակերպությունների տաղավարներով, ծանոթացել նրանց առաջարկած նորամուծություններին և առաջիկա ծրագրերին: Փոխնախարարը նշել է, որ նմանօրինակ ցուցահանդեսները կարևոր են այդ հաստատությունների առկա հնարավորությունները ներկայացնելու և համագործակցության ուղիներ նախանշելու տեսանկյունից:
«Աշակերտների և ուսանողների մեծ մասը դեռևս չի կողմնորոշվել մասնագիտության ընտրության հարցում, և այսպիսի ցուցահանդեսները նրանց կօգնեն հասկանալ, թե Հայաստանում որակյալ կրթություն ստանալու և ուսումը շարունակելու ինչ հնարավորություններ կան բակալավրիական, մագիստրոսական և ասպիրանտական աստիճաններում: Գիտության և նորարարության զարգացման համար անհրաժեշտ է, որ նախևառաջ մարդիկ ցանկություն ունենան զբաղվելու գիտությամբ ու դրա արդյունքը կիրառելու և իրենց ստացած գիտելիքները երկրին ծառայեցնելու հնարավորություն ստանան»,- նշել է փոխնախարարը՝ շեշտելով, որ չնայած համավարակին՝ նախորդ տարիների համեմատ տաղավարներում որոշակի առաջընթաց կա: Կարեն Թռչունյանը մասնավորապես ընդգծել է բազմաթիվ տաղավարներում ներկայացված հետաքրքիր մոտեցումները և լուծումները՝ հույս հայտնելով, որ դրանք կկիրառվեն՝ ի շահ Հայաստանի զարգացման:
«Իհարկե, դեռևս շատ անելիքներ կան, սակայն այսպիսի ցուցահանդեսների միջոցով պետք է փորձենք մեր հասարակության ուշադրությունը ևս մեկ անգամ սևեռել դեպի կրթությունը, գիտությունը և կարիերայի աճին»,- փաստել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
ԵՊՀ միջազգային համագործակցության և հասարակայնության հետ կապերի գծով պրոռեկտոր Արթուր Իսրայելյանը տեղեկացրել է, որ ԵՊՀ-ն ցուցահանդեսի ընթացքում հանդես կգա երեք օր. «Առաջին օրը նվիրել ենք բնագիտական թևին. աշակերտները կարող են ծանոթանալ ֆիզիկայի, քիմիայի և կենսաբանության ֆակուլտետների ուսանողների կատարած հետաքրքիր փորձերին: Վաղը տեղի կունենա հասարակագիտական բլոկի ցուցադրությունը, իսկ երրորդ օրը նվիրել ենք բուհի միջազգային գործունեությանը, որպեսզի ապագա դիմորդները կողմնորոշվեն իրենց մասնագիտության ընտրության հարցում և տեղեկանան՝ ինչպես կարող են սովորել արտերկրում»:
«Ցուցահանդեսին Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանը ներկայացնում է իր բակալավրիական, ինչպես նաև մագիստրոսական նոր ծրագրերը, որոնք անցած տարվանից համատեղ իրականացնում ենք գործատուների հետ: Այն մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել մագիստրոսների շրջանում»,- նշել է համալսարանի Շարունակական կրթության բաժնի պետ Աղավնի Հակոբյանը՝ այցելուներին ներկայացնելով ընդունելության գործընթացը և բուհի մրցակցային հնարավորությունները:
Երեք օրերի ընթացքում դպրոցականներն ու դիմորդները կարող են ամբողջական տեղեկատվություն ստանալ Հայաստանի կրթական համակարգի մասին, ծանոթանալ հանրակրթական, նախնական, միջին և բարձրագույն ուսհաստատությունների առաջարկած ծառայություններին ու աշխատաշուկայում առավել պահանջարկ ունեցող մասնագիտություններին:
Ցուցահանդեսի անցկացումը կնպաստի նաև կրթօջախների և ձեռնարկությունների միջև գործնական հարաբերությունների ձևավորմանը, աշխատանք փնտրողների և գործատուների միջև կապի ստեղծմանը, ինչպես նաև պետական, մասնավոր ու հասարակական կազմակերպությունների նոր կրթական ծրագրերի ներկայացմանը:
Ցուցահանդեսն այցելուների համար բաց է ապրիլի 29-ից 30-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ