Այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի 15-րդ հաշվետու ընտրական համաժողովը, որի ընթացքում կայացել է նաև կառույցի նախագահի ընտրությունը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի նախաձեռնությամբ՝ ընտրությունների անաչառությունն ապահովելու համար դրանց հետևել են Բռնցքամարտի միջազգային ֆեդերացիայի ներկայացուցիչներ: Նրանցից Յուրի Զայցևը, համաժողովի մասնակիցներին փոխանցելով Բռնցքամարտի միջազգային ֆեդերացիայի նախագահ Ումար Կրեմլյովի ողջույնները, ընդգծել է այս ընտրության կարևորությունը. «Միջազգային ֆեդերացիայի համար շատ կարևոր է, որ Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիան ունենա մշտական նախագահ: Երբ մեր անդամը չունի նախագահ, նշանակում է՝ տվյալ երկրից չկա ներկայացուցիչ, որի հետ կարող ենք բռնցքամարտի զարգացման շուրջ լիարժեք երկխոսություն ծավալել»:
Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահի ընտրությունն անցկացվել է Իսրայել Հակոբկոխյանի և Հովհաննես Հովսեփյանի միջև. քվեների 67-10 հարաբերակցությամբ ֆեդերացիայի նախագահ է ընտրվել Հովհաննես Հովսեփյանը: 15 քվեաթերթիկ ճանաչվել է անվավեր:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհակալություն է հայտնել ֆեդերացիայի նախկին ղեկավարությանը և ողջունել ընտրության կայացման փաստը. «Շնորհակալ եմ ֆեդերացիայի նախկին նախագահ Արթուր Գևորգյանին և ղեկավարությանը՝ հայկական բռնցքամարտի զարգացմանն ուղղված անուրանալի աշխատանքի համար: Նրանց ղեկավարության տարիներին մենք ունեցել ենք հրաշալի հաղթանակներ: Շնորհակալ եմ և մաղթում եմ անձնական հաջողություններ: Ինչ վերաբերում է ընտրությանը՝ վերջին շրջանում հայկական բռնցքամարտի պառակտված վիճակն անընդունելի էր: Հայկական բռնցքամարտին պատիվ չի բերում միջազգային մրցաշարերին երկու թիմով մասնակցելը: Մենք պետք է ջանք ու եռանդ չխնայենք՝ երբեմնի ավանդույթները վերականգնելու և բարձր արդյունքներ գրանցելու համար: Հույս ունեմ՝ նորընտիր նախագահը կկարողանա լուծել առկա խնդիրները, իսկ պետությունը կլինի ֆեդերացիայի կողքին»:
Բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նորընտիր նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը շնորհակալություն է հայտնել վստահության համար և նշել, որ սա միասնականության ընտրություն էր. «Բոլորս լինելու ենք մեկ բռունցքի նման միասնական և ջանք չենք խնայելու հայկական բռնցքամարտը զարգացնելու համար»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ