Այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի 15-րդ հաշվետու ընտրական համաժողովը, որի ընթացքում կայացել է նաև կառույցի նախագահի ընտրությունը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի նախաձեռնությամբ՝ ընտրությունների անաչառությունն ապահովելու համար դրանց հետևել են Բռնցքամարտի միջազգային ֆեդերացիայի ներկայացուցիչներ: Նրանցից Յուրի Զայցևը, համաժողովի մասնակիցներին փոխանցելով Բռնցքամարտի միջազգային ֆեդերացիայի նախագահ Ումար Կրեմլյովի ողջույնները, ընդգծել է այս ընտրության կարևորությունը. «Միջազգային ֆեդերացիայի համար շատ կարևոր է, որ Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիան ունենա մշտական նախագահ: Երբ մեր անդամը չունի նախագահ, նշանակում է՝ տվյալ երկրից չկա ներկայացուցիչ, որի հետ կարող ենք բռնցքամարտի զարգացման շուրջ լիարժեք երկխոսություն ծավալել»:
Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահի ընտրությունն անցկացվել է Իսրայել Հակոբկոխյանի և Հովհաննես Հովսեփյանի միջև. քվեների 67-10 հարաբերակցությամբ ֆեդերացիայի նախագահ է ընտրվել Հովհաննես Հովսեփյանը: 15 քվեաթերթիկ ճանաչվել է անվավեր:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհակալություն է հայտնել ֆեդերացիայի նախկին ղեկավարությանը և ողջունել ընտրության կայացման փաստը. «Շնորհակալ եմ ֆեդերացիայի նախկին նախագահ Արթուր Գևորգյանին և ղեկավարությանը՝ հայկական բռնցքամարտի զարգացմանն ուղղված անուրանալի աշխատանքի համար: Նրանց ղեկավարության տարիներին մենք ունեցել ենք հրաշալի հաղթանակներ: Շնորհակալ եմ և մաղթում եմ անձնական հաջողություններ: Ինչ վերաբերում է ընտրությանը՝ վերջին շրջանում հայկական բռնցքամարտի պառակտված վիճակն անընդունելի էր: Հայկական բռնցքամարտին պատիվ չի բերում միջազգային մրցաշարերին երկու թիմով մասնակցելը: Մենք պետք է ջանք ու եռանդ չխնայենք՝ երբեմնի ավանդույթները վերականգնելու և բարձր արդյունքներ գրանցելու համար: Հույս ունեմ՝ նորընտիր նախագահը կկարողանա լուծել առկա խնդիրները, իսկ պետությունը կլինի ֆեդերացիայի կողքին»:
Բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նորընտիր նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը շնորհակալություն է հայտնել վստահության համար և նշել, որ սա միասնականության ընտրություն էր. «Բոլորս լինելու ենք մեկ բռունցքի նման միասնական և ջանք չենք խնայելու հայկական բռնցքամարտը զարգացնելու համար»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ