ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վաղ տարիքից երեխաների շրջանում սեր արթնացնել դեպի գիտությունը. ԱԺ նոր նախաձեռնությունը

Մայիսի 5, 2021
Պաշտոնական

Ազգային ժողովի Գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովը հանդես է եկել նոր նախաձեռնությամբ. դպրոցականների հանրապետական փուլի հաղթողներն այցելում են ՀՀ բուհեր և Գիտությունների ազգային ակադեմիայի ինստիտուտներ՝ տեղում ծանոթանալու կրթական ծառայություններին և լաբորատորիաների գործունեությանը:

Այսօր դպրոցականների կենսաբանության օլիմպիադայի հանրապետական փուլի մրցանակակիրներն այցելել են ԵՊՀ-ի մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն, որը ԿԳՄՍՆ «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի «Կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում ստեղծվել է «Նորարարությունների մրցակցային հիմնադրամի» դրամաշնորհով՝ ՀՀ կառավարության, Համաշխարհային բանկի և ԵՊՀ-ի համաֆինանսավորմամբ:

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, ով նաև կանգնած է եղել կենտրոնի ստեղծման ակունքներում, աշակերտներին ներկայացրել է գիտությամբ զբաղվելու կարևորությունը: Փոխնախարարի խոսքով՝ կենտրոնը սերտորեն համագործակցում է Երևանի և մարզերի հիմնական և ավագ դպրոցների հետ:

«Չնայած համավարակին՝ ԵՊՀ-ի մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոնն ամեն տարի ընդունում է շուրջ 1000 աշակերտների: Կենտրոն են այցելում նաև տարբեր խմբակների երեխաներ, որոնք մի քանի օր այստեղ անցկացնում են անհատական փորձեր, մասնակցում դասախոսությունների և մրցույթների: Այդ տեսանկյունից կենտրոնը շատ լավ համագործակցում է նաև դպրոցների հետ. կենտրոնի աշխատակիցներն այցելում են տարբեր ուսհաստատություններ և աշակերտներին ներկայացնում գիտահանրամատչելի դասախոսություններ, որպեսզի նրանք 21-րդ դարում հասկանան մանրէաբանության դերը»,- նշել է Կարեն Թռչունյանը:

Փոխնախարարը փաստել է, որ կենտրոնում առկա են այն բոլոր ժամանակակից սարքերը, որոնց շնորհիվ ուսանողները կարող են ստանալ կենսաբանության ոլորտի աշխատաշուկայում պահանջված գիտելիքներ և հմտություններ: Նա աշակերտներին հորդորել է ավելի հաճախ այցելել բուհեր և գիտական կենտրոններ՝ ծանոթանալու գիտության ժամանակակից մոտեցումներին ու իրականացնելու իրենց փորձերը, որոնք կօգնեն նրանց՝ ապահովել գաղափարից սահուն անցում դեպի ստարտափ մրցույթներ:

Ազգային ժողովի Գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանն իր հերթին նշել է, որ նախաձեռնության միջոցով ցանկանում են վաղ տարիքից աշակերտների շրջանում սեր արթնացնել դեպի գիտությունը և նրանց պահել այդ միջավայրում, որպեսզի ցույց տան, որ գիտնական լինելով՝ կարող են մեծ հաջողությունների հասնել»:

ԵՊՀ կենսաբանության ֆակուլտետի ասպիրանտ Հեղինե Գևորգյանը դպրոցականներին է ներկայացրել կենտրոնի գործունեությունը: «Աշակերտներին ներկայացնում ենք, թե ինչ մեթոդներ և սարքավորումներ ենք օգտագործում, որ սարքն ինչ կիրառություն և ինչ կարգավորման ձևեր ունի: Ինչքան էլ մեր ներածական խոսքում ներկայացնում ենք կենտրոնի գործունեությունը, աշակերտների շրջանում տարբեր հետաքրքիր հարցեր են առաջանում, որոնց սիրով պատասխանում ենք»,- ասում է Հեղինեն և փաստում, որ իրենց ուսուցիչների հետ ՀՀ տարբեր քաղաքներից կենտրոն այցելած դպրոցականներն այսօր արդեն որպես ուսանող փորձեր են իրականացնում կենտրոնում՝ իրենց ավարտական աշխատանքի համար:

Աշտարակի թիվ 1 հիմնական դպրոցի սան Վաչե Մարտիրոսյանը, ով օլիմպիադայում արժանացել է 2-րդ կարգի դիպլոմի, մեզ հետ զրույցում ասում է, որ նմանօրինակ միջոցառումներն աշակերտներին էլ ավելի են մոտեցնում կրթությանը և գիտությանը:

«Հիմա մեր երկրին անհրաժեշտ է, որ վաղ տարիքից աշակերտները հետաքրքրվեն գիտությամբ, քանի որ մենք ենք կառուցելու մեր երկրի ապագան: Ցանկանում եմ, որ նմանատիպ միջոցառումները շարունակական լինեն և չսահմանափակվեն այս մեկ հանդիպմամբ: Ինձ հետաքրքիր էր այս միջավայրը, որովհետև ծանոթացանք այնպիսի սարքերի, որոնց մասին երազել ենք»,- նշում է Վաչեն և հավելում, որ ցանկանում է դպրոցից դուրս գալ որպես բազմակողմանի զարգացած անձ և դեռևս չի կողմնորոշվել մասնագիտության ընտրության հարցում. նրան միաժամանակ հետաքրքիր են թե՛ ֆիզիկան, թե՛ քիմիան և թե՛ կենսաբանությունը:

«Էօրնեկեան» հանրակրթական դպրոցի 10-րդ դասարանի սան Մոնիկա Սահակյանը ևս փաստում է, որ այցը բավականին հետաքրքիր էր. «Սա նոր փորձառություն էր և ծանոթություն գիտության աշխարհին: Վստահ եմ, որ կենտրոն այցը կազդի իմ ապագա մասնագիտական կողմնորոշման վրա»:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…