Այսօր ԿԳՄՍ նախարարությունում տեղի է ունեցել հանդիպում «Հանրային քաղաքականության ինստիտուտ» ՀԿ-ի և վերջինիս կողմից ՀՀ Տավուշի մարզի 6 գյուղական համայնքներում իրականացված «Աշակերտական խորհուրդների հիմնում՝ հանուն քաղաքացիական մասնակցության» ծրագրի մասնակիցների հետ: Հանդիպմանը ներկա էր ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը և վարչության աշխատակիցները:
Հանդիպման նպատակն էր Տավուշի մարզի 6 համայնքների աշակերտական խորհուրդների ակտիվ ներկայացուցիչների՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության գործունեությանը ծանոթանալը, ԱԽ-ների գործունեության և ընդհանրապես հանրակրթության վերաբերյալ հարցեր բարձրաձայնելն ու քննարկելը:
Հանրակրթության վարչության պետ Ա. Բաղդասարյանը ողջունել է ներկաներին և նրանց հուզող հարցերին և բարձրաձայնած խնդիրներին համատեղ լուծում առաջարկելու պատրաստակամություն հայտնել:
Աշակերտները հարցեր են ուղղել կրթության, կրթական համակարգի, մասնագիտական կողմնորոշման, աշակերտական խորհուրդների գործունեության զարգացման վերաբերյալ:
Հանրակրթության վարչության աշխատակիցները տեղեկացրել են, որ օրերս «Ապահով դպրոց» ծրագրի մասնակցության մրցույթ կհայտարարվի, որի ֆինանսավորումն իրականացվում է պետական բյուջեով: Դպրոցական անձնակազմին կոչ են արել ակտիվ լինել և մասնակցել՝ այդ կերպ ևս նպաստելով դպրոցների առաջընթացին:
Աշակերտներին հուզող առանցքային հարցն աշակերտական խորհուրդների դերի բարձրացումն էր, մասնավորապես՝ այլ համայնքների ԱԽ-ների հետ համագործակցության զարգացումը, փորձի փոխանակումը, տնօրենների ընտրության նոր համակարգում, կառավարման և մանկավարժական խորհուրդներում ԱԽ-ների լիազորությունների ընդլայնումը, ֆինանսական աջակցությունը:
Ի պատասխան՝ Ա. Բաղդասարյանն ընդգծել է, որ աշակերտական խորհուրդների կանոնադրությունը չի սահմանափակում միջդպրոցական համագործակցությունները, որոնք կարող են ընդլայնվել նաև առարկայական օլիմպիադաների շրջանակում: «Եղե՛ք ակտիվ և մեզ էլ ակտիվացրե՛ք»,- կոչ է արել Հանրակրթության վարչության պետը՝ հորդորելով արդյունավետ աշխատել նաև ԿԳՄՍ նախարարին կից գործող աշակերտական խորհրդի՝ իրենց մարզի ներկայացուցիչների հետ, որոնք, ինչպես նախարարի պաշտոնակատար Վ. Դումանյանն է բնորոշել, մարզի դեսպաններն են:
Տեղեկացնենք, որ «Հանրային քաղաքականության ինստիտուտ» (ՀՔԻ) հասարակական կազմակերպությունն ԱՄՆ Պետական դեպարտամենտի աջակցությամբ իրականացնում է «Աշակերտական խորհուրդների հիմնում՝ հանուն քաղաքացիական մասնակցության» ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն է՝ նպաստել անկախ և հաշվետու աշակերտական խորհուրդների ձևավորմանն ու աշակերտների շրջանում քաղաքացիական արժեքների ու մասնակցային մշակույթի ամրապնդմանը: Ծրագիրն իրականացվում է Տավուշի մարզի 6 գյուղական բնակավայրերի (Ներքին Ծաղկավան, Սևքար, Այգեհովիտ, Չինչին, Նորաշեն, Մովսես) դպրոցներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ