ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ներկայացվել են «ՌՕՔԵՄՓ կենտրոնի արդյունքները. շնորհանդես, հավաստագրերի հանձնում» միջոցառման արդյունքները

Մայիսի 7, 2021
Մշակութային լուրեր

Հայաստանի ազգային պատկերասրահում այսօր կայացել է «ՌՕՔԵՄՓ կենտրոնի արդյունքները. շնորհանդես, հավաստագրերի հանձնում» ամփոփիչ միջոցառումը, որի ընթացքում ներկայացվել են կենտրոնի գիտահետազոտական, հրատարակչական գործունեության, մասնագիտական փորձի փոխանակման և մասնագիտական ցանցերի ստեղծման նպատակով իրականացված նախաձեռնություններն ու կենտրոնի հեռանկարային ծրագրերը։

Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանի ժամանակավոր հավատարմատար Ջիովաննի Նիկոլա Դիոնիզին:

Խոսելով մշակութային ժառանգության առաջնահերթ և խնդրահարույց ոլորտներից մեկի՝ մշակութային արժեքների պահպանման և վերականգնման ոլորտի կարևորության մասին, Արա Խզմալյանը նշել է, որ անելիքները շատ են, ինչպես մասնագիտական առումով, այնպես էլ՝ ֆինանսական: «Մեր ահռելի մշակութային ժառանգությունը լիարժեք պահպանելու տեսակետից պետական միջոցները բնականաբար բավարար չեն, ուստի այս ոլորտում չափազանց կարևոր է միջազգային համագործակցությունը և նման կառույցների աշխատանքը՝ ինչպիսին է «Հայ-իտալական մշակութային ժառանգության տարածաշրջանային կենտրոնը»,- նշել է Արա Խզմալյանը և շնորհակալություն հայտնել գործընկեր կառույցներին՝ ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանատանը, Բոլոնիայի համալսարանին և Համագործակցության զարգացման իտալական գործակալությանն այս կարևոր ոլորտում ունեցած համագործակցության համար:

««ՌՕՔԵՄՓ»-ը՝ որպես Հայաստանի մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության գիտահետազոտական և խորհրդատվական կառույց, մեծ աշխատանք է իրականացնում ոլորտում: Առաջիկա անելիքների և ուղղությունների վերաբերյալ, կենտրոնի տնօրենի՝ Անի Ավագյանի հետ բազմաթիվ քննարկումներ ենք ունեցել, որոնց արդյունքում որոշվել է, որ կենտրոնը պետք է զբաղվի միջազգային համագործակցության շրջանակների ընդլայնմամբ, վերապատրաստումների, տարբեր կառույցներում պահպանվող մշակութային արժեքների վերաբերյալ միասնական մշտադիտարկման համակարգի մշակմամբ: Ըստ էության՝ մենք ակնկալում ենք, որ ազգային պատկերասրահի կազմում գործող այս կառույցը իրականացնի պետական քաղաքականության գույքագրման և գործիքակազմի գործառույթ»,- նշել է նախարարի տեղակալը և շնորհակալություն հայտնել կենտրոնի տնօրեն Անի Ավագյանին ներդրած ջանքերի և կատարած աշխատանքի համար:

Միջոցառման ընթացում տեղի է ունեցել նաև կենտրոնի կողմից հրատարակված «Մշակութային ժառանգություն. փորձ և հեռանկարներ միջազգային համատեքստում» գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի և ամրակայող-վերականգնող կազմակերպությունների «Ամրակայում-վերականգնում մասնագիտության համար պահանջվող որակավորումների» ուղեցույցի հայերեն թարգմանության շնորհանդեսը: Այնուհետև, հավաստագրեր են հանձնվել «ՌՕՔԵՄՓ 2020. մշակութային ժառանգության փորձագետների դասընթացի» մասնակիցներին, ինչը, COVID-19 համավարակի սահմանափակումներով պայմանավորված, հետաձգվել էր:

Նշենք, որ 2019 թ. մայիսին Բոլոնիայի համալսարանի մշակութային ժառանգության բաժինը (Իտալիա) և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Համագործակցության զարգացման իտալական գործակալության (AICS) աջակցությամբ նախաձեռնել են ՌՕՔԵՄՓ նախագիծը՝ «Մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության տարածաշրջանային կենտրոնի» ստեղծումամբ՝ որպես Հայաստանի մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության գիտահետազոտական և խորհրդատվական կառույց։


2020 թվականին կենտրոնը՝ գործընկերների հետ համագործակցությամբ, իրականացրել է մի շարք ծրագրեր՝ գիտաժողովներ, մասնագիտական փորձի փոխանակման քննարկումներ, դասընթացներ, մշակութային ժառանգության ոլորտի օրենսդրական դաշտի և մասնագետների պատրաստման գործող մեխանիզմների հետազոտություն, մասնագիտական գրականության թարգմանություն և այլն։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…