Հայաստանի ազգային պատկերասրահում այսօր կայացել է «ՌՕՔԵՄՓ կենտրոնի արդյունքները. շնորհանդես, հավաստագրերի հանձնում» ամփոփիչ միջոցառումը, որի ընթացքում ներկայացվել են կենտրոնի գիտահետազոտական, հրատարակչական գործունեության, մասնագիտական փորձի փոխանակման և մասնագիտական ցանցերի ստեղծման նպատակով իրականացված նախաձեռնություններն ու կենտրոնի հեռանկարային ծրագրերը։
Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանի ժամանակավոր հավատարմատար Ջիովաննի Նիկոլա Դիոնիզին:
Խոսելով մշակութային ժառանգության առաջնահերթ և խնդրահարույց ոլորտներից մեկի՝ մշակութային արժեքների պահպանման և վերականգնման ոլորտի կարևորության մասին, Արա Խզմալյանը նշել է, որ անելիքները շատ են, ինչպես մասնագիտական առումով, այնպես էլ՝ ֆինանսական: «Մեր ահռելի մշակութային ժառանգությունը լիարժեք պահպանելու տեսակետից պետական միջոցները բնականաբար բավարար չեն, ուստի այս ոլորտում չափազանց կարևոր է միջազգային համագործակցությունը և նման կառույցների աշխատանքը՝ ինչպիսին է «Հայ-իտալական մշակութային ժառանգության տարածաշրջանային կենտրոնը»,- նշել է Արա Խզմալյանը և շնորհակալություն հայտնել գործընկեր կառույցներին՝ ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանատանը, Բոլոնիայի համալսարանին և Համագործակցության զարգացման իտալական գործակալությանն այս կարևոր ոլորտում ունեցած համագործակցության համար:
««ՌՕՔԵՄՓ»-ը՝ որպես Հայաստանի մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության գիտահետազոտական և խորհրդատվական կառույց, մեծ աշխատանք է իրականացնում ոլորտում: Առաջիկա անելիքների և ուղղությունների վերաբերյալ, կենտրոնի տնօրենի՝ Անի Ավագյանի հետ բազմաթիվ քննարկումներ ենք ունեցել, որոնց արդյունքում որոշվել է, որ կենտրոնը պետք է զբաղվի միջազգային համագործակցության շրջանակների ընդլայնմամբ, վերապատրաստումների, տարբեր կառույցներում պահպանվող մշակութային արժեքների վերաբերյալ միասնական մշտադիտարկման համակարգի մշակմամբ: Ըստ էության՝ մենք ակնկալում ենք, որ ազգային պատկերասրահի կազմում գործող այս կառույցը իրականացնի պետական քաղաքականության գույքագրման և գործիքակազմի գործառույթ»,- նշել է նախարարի տեղակալը և շնորհակալություն հայտնել կենտրոնի տնօրեն Անի Ավագյանին ներդրած ջանքերի և կատարած աշխատանքի համար:
Միջոցառման ընթացում տեղի է ունեցել նաև կենտրոնի կողմից հրատարակված «Մշակութային ժառանգություն. փորձ և հեռանկարներ միջազգային համատեքստում» գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի և ամրակայող-վերականգնող կազմակերպությունների «Ամրակայում-վերականգնում մասնագիտության համար պահանջվող որակավորումների» ուղեցույցի հայերեն թարգմանության շնորհանդեսը: Այնուհետև, հավաստագրեր են հանձնվել «ՌՕՔԵՄՓ 2020. մշակութային ժառանգության փորձագետների դասընթացի» մասնակիցներին, ինչը, COVID-19 համավարակի սահմանափակումներով պայմանավորված, հետաձգվել էր:
Նշենք, որ 2019 թ. մայիսին Բոլոնիայի համալսարանի մշակութային ժառանգության բաժինը (Իտալիա) և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Համագործակցության զարգացման իտալական գործակալության (AICS) աջակցությամբ նախաձեռնել են ՌՕՔԵՄՓ նախագիծը՝ «Մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության տարածաշրջանային կենտրոնի» ստեղծումամբ՝ որպես Հայաստանի մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության գիտահետազոտական և խորհրդատվական կառույց։
2020 թվականին կենտրոնը՝ գործընկերների հետ համագործակցությամբ, իրականացրել է մի շարք ծրագրեր՝ գիտաժողովներ, մասնագիտական փորձի փոխանակման քննարկումներ, դասընթացներ, մշակութային ժառանգության ոլորտի օրենսդրական դաշտի և մասնագետների պատրաստման գործող մեխանիզմների հետազոտություն, մասնագիտական գրականության թարգմանություն և այլն։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ