Հայաստանի ազգային պատկերասրահում այսօր կայացել է «ՌՕՔԵՄՓ կենտրոնի արդյունքները. շնորհանդես, հավաստագրերի հանձնում» ամփոփիչ միջոցառումը, որի ընթացքում ներկայացվել են կենտրոնի գիտահետազոտական, հրատարակչական գործունեության, մասնագիտական փորձի փոխանակման և մասնագիտական ցանցերի ստեղծման նպատակով իրականացված նախաձեռնություններն ու կենտրոնի հեռանկարային ծրագրերը։
Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանի ժամանակավոր հավատարմատար Ջիովաննի Նիկոլա Դիոնիզին:
Խոսելով մշակութային ժառանգության առաջնահերթ և խնդրահարույց ոլորտներից մեկի՝ մշակութային արժեքների պահպանման և վերականգնման ոլորտի կարևորության մասին, Արա Խզմալյանը նշել է, որ անելիքները շատ են, ինչպես մասնագիտական առումով, այնպես էլ՝ ֆինանսական: «Մեր ահռելի մշակութային ժառանգությունը լիարժեք պահպանելու տեսակետից պետական միջոցները բնականաբար բավարար չեն, ուստի այս ոլորտում չափազանց կարևոր է միջազգային համագործակցությունը և նման կառույցների աշխատանքը՝ ինչպիսին է «Հայ-իտալական մշակութային ժառանգության տարածաշրջանային կենտրոնը»,- նշել է Արա Խզմալյանը և շնորհակալություն հայտնել գործընկեր կառույցներին՝ ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանատանը, Բոլոնիայի համալսարանին և Համագործակցության զարգացման իտալական գործակալությանն այս կարևոր ոլորտում ունեցած համագործակցության համար:
««ՌՕՔԵՄՓ»-ը՝ որպես Հայաստանի մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության գիտահետազոտական և խորհրդատվական կառույց, մեծ աշխատանք է իրականացնում ոլորտում: Առաջիկա անելիքների և ուղղությունների վերաբերյալ, կենտրոնի տնօրենի՝ Անի Ավագյանի հետ բազմաթիվ քննարկումներ ենք ունեցել, որոնց արդյունքում որոշվել է, որ կենտրոնը պետք է զբաղվի միջազգային համագործակցության շրջանակների ընդլայնմամբ, վերապատրաստումների, տարբեր կառույցներում պահպանվող մշակութային արժեքների վերաբերյալ միասնական մշտադիտարկման համակարգի մշակմամբ: Ըստ էության՝ մենք ակնկալում ենք, որ ազգային պատկերասրահի կազմում գործող այս կառույցը իրականացնի պետական քաղաքականության գույքագրման և գործիքակազմի գործառույթ»,- նշել է նախարարի տեղակալը և շնորհակալություն հայտնել կենտրոնի տնօրեն Անի Ավագյանին ներդրած ջանքերի և կատարած աշխատանքի համար:
Միջոցառման ընթացում տեղի է ունեցել նաև կենտրոնի կողմից հրատարակված «Մշակութային ժառանգություն. փորձ և հեռանկարներ միջազգային համատեքստում» գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի և ամրակայող-վերականգնող կազմակերպությունների «Ամրակայում-վերականգնում մասնագիտության համար պահանջվող որակավորումների» ուղեցույցի հայերեն թարգմանության շնորհանդեսը: Այնուհետև, հավաստագրեր են հանձնվել «ՌՕՔԵՄՓ 2020. մշակութային ժառանգության փորձագետների դասընթացի» մասնակիցներին, ինչը, COVID-19 համավարակի սահմանափակումներով պայմանավորված, հետաձգվել էր:
Նշենք, որ 2019 թ. մայիսին Բոլոնիայի համալսարանի մշակութային ժառանգության բաժինը (Իտալիա) և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Համագործակցության զարգացման իտալական գործակալության (AICS) աջակցությամբ նախաձեռնել են ՌՕՔԵՄՓ նախագիծը՝ «Մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության տարածաշրջանային կենտրոնի» ստեղծումամբ՝ որպես Հայաստանի մշակութային ժառանգության արժևորման, կառավարման և պահպանության գիտահետազոտական և խորհրդատվական կառույց։
2020 թվականին կենտրոնը՝ գործընկերների հետ համագործակցությամբ, իրականացրել է մի շարք ծրագրեր՝ գիտաժողովներ, մասնագիտական փորձի փոխանակման քննարկումներ, դասընթացներ, մշակութային ժառանգության ոլորտի օրենսդրական դաշտի և մասնագետների պատրաստման գործող մեխանիզմների հետազոտություն, մասնագիտական գրականության թարգմանություն և այլն։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ