Հայաստանն առաջին անգամ ներկայացված է Եվրոպական միության գրական մրցանակի: «ԱրթԲրիջ» գրախանութ-սրճարանում տեղի է ունեցել հանդիպում գրական մրցանակի թեկնածու հայ հեղինակների, նրանց հրատարակիչների և մրցույթի հայաստանյան հանձնաժողովի անդամների հետ։
Մայիսի 7-ին կայացած հանդիպմանը ներկա էին նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և ՀՀ-ում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորինը։
Նախարարի տեղակալը ողջունել է գրողներին, հրատարակիչներին և հայաստանյան հանձնաժողովի անդամներին, «Ստեղծարար Եվրոպա» գրասենյակին ու ներկաներին՝ ընդգծելով Եվրոպական միության հետ համագործակցության կարևորությունը. «Եվրոպական միության հետ մեր համագործակցությունը բազմատարր է և ընդգրկում է տարբեր ոլորտներ։ Շատ եմ կարևորում գլխադասային գրասենյակի հետ մեր երկխոսությունը նաև մեդիա բաղադրիչն ավելացնելու առումով։ Մեր թեկնածուներին էլ մաղթում եմ հաջողություն և հաղթանակ»։
ԵՄ պատվիրակության դեսպան Ա. Վիկտորինն իր հերթին շնորհավորել է թեկնածուներին, հաջողություն մաղթել և սիրով նշել, որ ինչ-որ ժամանակ ինքն էլ է ուսումնասիրել գրականություն. «Գրականությունը շատ կարևոր է բոլորիս կյանքում։ Այն մեզ ոգեշնչում է և լցնում հույսով, գրականությունն այն է, ինչ պետք է այժմ Հայաստանին։ Այս ծրագիրը կամրջում է տարբեր երկրների մշակույթները և դրանք տեսանելի է դարձնում եվրոպական երկրներում»։
Դեսպանը կարևորել է Հայաստանում ոչ միայն գրական, մշակութային, այլև ստեղծարար տեխնոլոգիաների ոլորտների համագործակցությունը, ինչը տնտեսապես զարգանալու գրավականն է։
Հայաստանը ներկայացնող 5 ստեղծագործություններն են՝ Հովիկ Աֆյանի «Կարմիր», Արամ Պաչյանի «PF», Անուշ Սարգսյանի «Անոն», Լուսինե Խառատյանի «Անմոռուկի փակուղի», Արամ Ավետիսի «Երբ առնետները կարդալ գիտեին»։
Հանդիպման 2-րդ՝ ոչ պաշտոնական հատվածում գրողները և հրատարակիչները պատմել են ստեղծագործությունների, արված աշխատանքների մասին և յուրաքանչյուր գրքից կարդացել հատվածներ։
Վերհիշելով գրականություն մուտքի առաջին տպավորություններն ու զգացողությունները՝ գրողներն անկեղծացել են ընթերցողների առջև: «Հիշում եմ «Գրեթերթ»-ի սենյակը, որն ասոցացվում էր գրականության հետ: Գրականությունը մեզ համար երազ էր, ինչ-որ առումով՝ նաև հեքիաթ: Եվ այն ահռելի հավատը, որ ունեմ գրականության հանդեպ, այս տարիների ընթացքում անբեկանելի է»,- ասել է Արամ Պաչյանը: Ստեղծագործության մասին խոսելիս հեղինակը նշել է, որ «PF»-ը հանրահաճո գիրք չէ. այն ծնվել է ներքին ազատությունից և անցած երկար ճանապարհի արդյունք է:
Անուշ Սարգսյանի «Անոն» պատմվածաշարն էլ ներկայացնելիս խմբագիր Արքմենիկ Նիկողոսյանն այն որակել է որպես մեր ժամանակների կնոջ կերպարը բնութագրող ամբողջականություն:
Գրողներն ու հրատարակիչները միմյանց հաջողություն են մաղթել՝ փաստելով, որ ցանկացածի հաղթանակը Հայաստանի, ասել է թե՝ բոլորի հաղթանակն է:
Նշենք, որ մասնակից յուրաքանչյուր երկրից հաղթելու է մեկ ներկայացուցիչ. անունները կհայտարարվեն մայիսի 18-ին՝ առցանց միջոցառման ընթացքում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ