ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կանաչ» հմտություններ երիտասարդների համար. 5 դպրոց կիրականացնի իր մշակած ծրագիրը

Մայիսի 12, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Համագործակցելով ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ՝ «Կանայք կլիմայում և էներգետիկայում» հասարակական կազմակերպությունը 2020 թվականին սկսել է իրականացնել ՄԱԶԾ-ԳԷՀ փոքր դրամաշնորհների ծրագրով ֆինանսավորվող ««Կանաչ» հմտություններ երիտասարդների համար» ծրագիրը։

Ծրագրի հիմնական նպատակն է դպրոցներում բարձրացնել իրազեկվածությունը կլիմայի փոփոխության ազդեցության մեղմմանն ուղղված գործողությունների, «կանաչ» տեխնոլոգիաների վերաբերյալ՝ աշակերտներին մասնակից դարձնելով իրենց դպրոցների էներգաօգտագործման գնահատման, շենքերի էներգաարդյունավետության բարձրացման աշխատանքներին։ Ծրագիրն իրականացվում է 6 մարզի 10 դպրոցում, որոնք ընտրվել են ներկայացված դիմումների հիման վրա։ Այդ դպրոցների ֆիզիկայի ուսուցիչների համար մշակվել են ուսումնական նյութեր, և կազմակերպվել առցանց դասընթացներ՝ ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի Կլիմայի փոփոխության ծրագրի, «Հայաստանի վերականգնվող էներգետիկայի և էներգախնայողության հիմնադրամի» ոլորտային առաջատար փորձագետների ներգրավմամբ։ Այնուհետև ֆիզիկայի ուսուցիչները գլխավորել են դպրոցներում ձևավորված «կանաչ» ջոկատները, իրականացրել տեսական և գործնական դասընթացներ՝ աշակերտների կողմից էներգաօգտագործման ուսումնասիրություն իրականացնելու նպատակով։

«Կանաչ» ջոկատների խնդիրներից էր կատարված ուսումնասիրությունների հիման վրա մշակել էներգաարդյունավետության բարձրացմանն ուղղված ծրագրեր և ներկայացնել «Կանաչ տեխնոլոգիաներ դպրոցում» մրցույթին՝ դրանք դրամաշնորհային միջոցներով կյանքի կոչելու նպատակով։ Օրերս Լոռու մարզի «Հայաստանի մանուկներ» («ՔՈԱՖ») բարեգործական հիմնադրամի սմարթ կենտրոնում տեղի է ունեցել համանուն միջոցառումը, որի ժամանակ «կանաչ» ջոկատներում ընդգրկված աշակերտները նախ մասնակցել են ծրագրի շրջանակում ստացած գիտելիքները ստուգող մրցույթին, ապա ներկայացրել են իրենց մշակած ծրագրերը:

Գնահատող հանձնաժողովի որոշմամբ՝ հաղթել են Գեղարքունիքի մարզի Կարմիրգյուղի թիվ 1 միջնակարգ, Լոռու մարզի Վանաձորի Ծ. Իսակովի անվան թիվ 23, Ստեփանավանի Ս. Գրիգոր Լուսավորչի անվան թիվ 2 և Կոտայքի մարզի Հրազդան քաղաքի Վ. Սարոյանի անվան թիվ 11 հիմնական դպրոցները: Ծրագրով նախատեսվում էր միայն 4 դպրոցի հնարավորություն տալ իրականացնել ներկայացված ծրագրերը, սակայն գնահատող հանձնաժողովի անդամ, «Հայաստանի վերականգնվող էներգետիկայի և էներգախնայողության հիմնադրամի» տնօրեն Կարեն Ասատրյանը հաճելի անակնկալ է մատուցել՝ ևս մեկ դպրոցի հնարավորություն տալով, որ կյանքի կոչի իր առաջարկած ծրագիրը։ Բարձր ցուցանիշներով հաջորդ դպրոցը եղել է Շիրակի մարզի Գյումրու թիվ 7 հիմնական դպրոցը։

Ծրագրերի իրականացման համար դպրոցներին տրամադրվել է 2 միլիոն ՀՀ դրամին համարժեք էներգախնայողության ապահովման և էներգաարդյունավետության բարձրացման գործողությունների իրականացման պարգևատրման վկայական: Վկայականներ և շնորհակալագրեր են ստացել նաև դպրոցների տնօրենները և ֆիզիկայի ուսուցիչները: Բացի դրանից՝ դպրոցներին տրամադրվել է ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի կողմից մշակված «Կլիմայական արկղիկ» ուսումնական նյութերի հավաքածուն։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…