ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանդիպում՝ մշակույթի ոլորտի կազմակերպությունների ղեկավար կազմի հետ

Մայիսի 14, 2021
Մշակութային լուրեր

ՀՀ առողջապահության նախարարի պաշտոնակատար Անահիտ Ավանեսյանը հանդիպել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ենթակայությամբ գործող թատերահամերգային կազմակերպությունների, թանգարանների, գրադարանների ղեկավար կազմի հետ: Հանդիպմանը մասնակցել են նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, առողջապահության նախարարի առաջին տեղակալ Լենա Նանուշյանը, Իմունականխարգելման ազգային ծրագրի ղեկավար Գայանե Սահակյանը:

«Հանդիպման նպատակն է հնարավորություն ընձեռել մասնագիտական ոլորտին, քաղաքացիներին ստույգ տեղեկատվություն ստանալու պատվաստման ընթացակարգերի, հետևանքների, առավելությունների և ռիսկերի վերաբերյալ՝ անմիջապես ոլորտը ղեկավարող պաշտոնատար անձանցից: Ակնհայտ է, որ հանրության շրջանում առկա է որոշակի անվստահություն պատվաստումների հանդեպ, որը կապվում է ոչ թե վիճակագրական տվյալների, այլ դրվագային իմացության հետ, քանի որ շատ հաճախ քաղաքացիները պատվաստումների վերաբերյալ տեղեկությունները ստանում են առօրյա զրույցներից, լրատվական դրվագային տեղեկատվությունից»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը և հավելել, որ հանդիպումը միտված է լիարժեք տեղեկատվության տրամադրմանը:

Հանդիպման ընթացքում Անահիտ Ավանեսյանը ներկայացրել է Հայաստանում կորոնավիրուսային հիվանդության դինամիկան, ինչպես նաև պատվաստումային գործընթացների վերաբերյալ մի շարք մանրամասներ։

«Համավարակի սկզբից ամբողջ աշխարհը սպասում էր, որ կստեղծվի որևէ դեղամիջոց, որը թույլ կտա վերադառնալ բնականոն կյանքին և հաղթահարել հիվանդության թողած ծանր հետևանքները։ Այժմ ունենք գիտնականների կողմից ստեղծված պատվաստանյութեր, որոնք կարող են թեթևացնել կորոնավիրուսային հիվանդության ծանր հետևանքներն ու կանխարգելել դրա լայն տարածումը»,- ասել է նախարարի պաշտոնակատարը։

Անահիտ Ավանեսյանը պատասխանել է համավարակի և պատվաստումների վերաբերյալ ներկաների հարցերին: COVID-19-ի դեմ արդեն իսկ պատվաստված մշակութային գործիչներն էլ իրենց գործընկերներին պատրաստակամորեն ներկայացրել են հետպատվաստումային սեփական փորձն ու խոսել պատվաստումների կարևորության մասին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)