Մայիսի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց դպրոցում սովորած, 44 օրյա պատերազմում «Զոհված հայորդիների հիշատակի ոգեկոչման» արարողակարգ:
Նախօրեին հիմնվեց պատանի Երկրապահ ակումբ, որին անդամագրվեցին 8-րդ դասարանների սաները և ստանձնեցին նահատակների Փառքի փառաբանման երդմնակալությունը:
Հայրենապաշտության բարոյական պարտավորվածությամբ 1-ին «ա», 2-րդ «ա», 2-րդ «բ», 3-րդ «ա», 3-րդ «բ», 3-րդ «գ», 5-րդ «գ», 6-րդ «ա», 6-րդ «գ», 7 –րդ «գ», 8-րդ «ա», 8-րդ «բ» դասարանների դասղեկները հավատարմագրվեցին սրբազան պատերազմում ընկածների անմահության խնկարկմանը: 3-րդ «բ» դասարանի ձեռամբ կառուցվեց ու ձևավորվեց Անմահության Պուրակ:
Յուրաքանչյուր դասարանից ընտրված ներկայացուցչական խմբեր այցելեցին ընտանիքներ, մտերմիկ զրույց ունեցան հարազատների հետ և հրավիրատոմս հանձնեցին:
Արարողությունը մեկնարկվեց անվանական ծառատունկով, որին մասնակցեցին կցագրված դասարանները: Նշվածին հաջորդեց «Փառքի սրահի» պաշտոնական բացումը, այնուհետև հյուրերը հրավիրվեցին նիստերի դահլիճ, որտեղ «Պատանի երկրապահ» ակումբի զինվորիկները մատուցեցին գրական-գեղարվեստական համադրույթ:
Հուզական ու տաքուկ մթնոլորտում կանխորոշվեց օրվա գաղափարը՝ ՈՉ ՄԻ ԹՌԻՉՔ ԻԶՈՒՐ ՉԷ, ԱՐՅՈՒՆ ԹԱՓՎԵՑՙ ՍԱՀՄԱՆ ԳԾՎԵՑ… ԿՊԱՀԵՆՔ:
Իրենց ներկայությամբ միջոցառումը պատվել են ՀՀ Սյունիքի մարզպետ Մելիքսեթ Պողոսյանը, Կրթության մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանը, Կապանի N զորամասի հրամկազմը, Փոխքաղաքապետ Գոռ Թադևոսյանը «Ազատամարտ» կոմիտեի նախագահ Խորեն Հարությունյանը, երկրապահներ, «Բաղաբերդ» բարեգործական հասարակական կազմակերպության հիմնադիր նախագահ Վարդուհի Օհանջանյանը, նահատակված հայորդիների ընտանիքների անդամներ, շրջանավարտներ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ