ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համայնքահեն ծառայությունների մոդելի ներդրում Շիրակի մարզի Ամասիա խոշորացված համայնքում

Մայիսի 17, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ Շիրակի մարզի Ամասիա խոշորացված համայնքում ամփոփվել են «Աջակցություն Հայաստանում երեխաների սոցիալական ներառմանը» ծրագրի արդյունքները։

Ծրագիրն իրականացվել է՝ համաձայն 2019 թ. ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի և Հայաստանում Բուլղարիայի դեսպանատան միջև կնքված պայմանագրի և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների, Շիրակի մարզպետարանի և գործընկեր կազմակերպությունների՝ «Կարիտաս»-ի և «Քայլ առ քայլ»-ի հետ համագործակցությամբ։ Միջոցառմանը ներկա էին ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակի ժամանակավոր ներկայացուցիչ Յուրի Օկսամիտնին, համագործակցող կողմերի այլ ներկայացուցիչներ:

ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Ա. Բաղդասարյանը նախարարության անունից բարձր է գնահատել գործընկերների հետ համագործակցությունը: Նա հատկապես կարևորել է Կառավարության բարեփոխումների փաթեթում նախադպրոցական այլընտրանքային կրթական հաստատությունների մոդելի ներդրումը, որը հնարավորություն է տալիս հանրապետության բազմաբնակավայր համայնքներում ձևավորելու նախադպրոցական այլընտրանքային կրթական հաստատություններ, որոնց գործունեության արդյունքում կաճի նախադպրոցական ծառայություններում ընդգրկված երեխաների թիվը՝ հատկապես սոցիալական խնդիրներ ունեցող ընտանիքների համար ապահովելով մատչելիություն, ներդնելով նախադպրոցական կրթական ծառայությունների կառավարման արդյունավետ մեխանիզմներ: Նա կոչ է արել դիմել դրամաշնորհային ծրագրին և զարգացնել համայնքների նախադպրոցական կրթությունը՝ այլընտրանքային մոդելի ներդրմամբ:

Ծրագրի իրականացման աշխատանքները սկսվել են դեռևս 2019 թ. ապրիլին և պետք է ավարտվեին 18 ամսում, սակայն համավարակով պայմանավորված՝ կյանքի է կոչվել 2 տարվա ընթացքում:

Ծրագրի արդյունքում իրականացվել է համայնքահեն ծառայությունների մոդելի ներդրում Շիրակի մարզի Ամասիա խոշորացված համայնքում: Ծրագրի նպատակն էր նպաստել երեխաների սոցիալական ներառմանը, միջոլորտային համագործակցությանը և մասնագետների կարողությունների զարգացմանը, ընդլայնել նախադպրոցական ծառայությունների շրջանակը, իրազեկել ԿԱՊԿՈՒ երեխաների խնդիրների մասին։

Միջոցառումը տեղի է ունեցել Ամասիա համայնքի «Նանե» մանկապարտեզում, որտեղ տնօրեն Վահան Դավթյանն ամփոփել է ծրագրի արդյունքները: Նրա խոսքով՝ ծրագրի շրջանակում վերանորոգվել է մանկապարտեզը, ձեռք է բերվել գույքի մի մասը, իրականացվել են մասնագիտական վերապատրաստում, ծնողավարման դասընթացներ, ԿԱՊԿՈՒ երեխաների հետ նեղ մասնագիտական աշխատանքներ:

Համայնքապետ Ջեմմա Հարությունյանը, շնորհակալություն հայտնելով համագործակցող կողմերին, ընդգծել է, որ բացի Ամասիա համայնքից՝ նախադպրոցական հաստատություն հաճախելու հնարավորություն են ստացել նաև 3 այլ համայնքների երեխաները:

«Չնայած մեր համայնքը հեռու է և ցուրտ, բայց մեր բնակիչները տաք սրտով մարդիկ են և միշտ շնորհակալ՝ արված գործի համար»,- ասել է համայնքապետը։

Նշենք, որ կողմերը ներկա են եղել նաև Գտաշեն համայնքի դպրոցի շենքում «Այլընտրանքային նախադպրոցական ծառայության» բացման արարողությանը, որտեղ կհաճախի 9 երեխա:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)