ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շարունակում է մարզային շրջայցերը՝ հանրապետության մարզական ենթակառուցվածքների ներկայիս պայմաններին և խնդիրներին, ընթացիկ աշխատանքներին ծանոթանալու, զարգացման ուղիներ նախանշելու նպատակով:
Մայիսի 14-15-ը Կարեն Գիլոյանն աշխատանքային այցով եղել է Լոռու մարզում, որտեղ մարզպետ Արամ Խաչատրյանի ուղեկցությամբ այցելել է մեկ տասնյակից ավելի մարզադպրոցներ և սպորտային այլ կառույցներ: ԿԳՄՍ փոխնախարարի խոսքով՝ հատկապես մարզկենտրոն Վանաձորում ենթակառուցվածքների վիճակը սպասվածից լավ է, կան զարգացման հեռանկարներ. «Ցավոք, ներկայում հանրապետության մարզադպրոցների ընդհանուր վիճակը գոհացուցիչ չէ, սակայն Վանաձորում սպասվածից լավ պատկերի ականատես եղա: Այդուհանդերձ, խնդիրները քիչ չեն, և մեզ անհրաժեշտ է նոր մեկնարկ: Մարզիչներից և մարզիկներից բարձր արդյունքներ ակնկալելու և պահանջելու համար նախ պետք է ստեղծել մարզումային լավագույն պայմանները: Հասկանալով խնդիրները՝ հնարավոր կլինի կազմել զարգացման ճանապարհային քարտեզ և քայլ առ քայլ առաջ ընթանալ»:
Կարեն Գիլոյանն առաջնահերթ կարևորել է շենքային պայմանների բարելավումը, միևնույն ժամանակ տեղեկացրել է, որ 2022 թվականին նախատեսված է գույքային մեծ ծրագիր, որի միջոցով կլուծվի խնդիրների մի մասը: ԿԳՄՍ փոխնախարարի շրջայցի արդյունքներն ամփոփվել են Լոռու մարզպետարանում՝ մարզադպրոցների և ոլորտի պատասխանատուների հետ քննարկմամբ՝ առկա խնդիրների բարձրաձայնման և լուծման արդյունավետ տարբերակներ նախանշելու նպատակով: Մարզպետ Արամ Խաչատրյանն ընդգծել է՝ պատրաստ են արդյունավետ համագործակցության՝ ի նպաստ հայկական սպորտի զարգացման. «Պետք է ջանք չխնայենք եղած պայմանները բարելավելու համար: Վստահ եմ՝ համատեղ ուժերով կկարողանանք լուրջ արդյունքներ:
Աշխատանքային քննարկման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը պատասխանել է ներկաներին հետաքրքրող հարցերին և նշել, որ չնայած դժվարություններին՝ սպորտի զարգացմանն ուղղված աշխատանքները կանգ չեն առել. ձեռնարկվում են անհրաժեշտ քայլերը հետպատերազմական իրավիճակով և կորոնավիրուսի համավարակով պայմանավորված խնդիրները լուծելու համար: Բացի դրանից՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը վստահեցրել է, որ նախարարությունը ձեռնամուխ կլինի շրջայցի ընթացքում բարձրաձայնված հարցերի և արձանագրած խնդիրների՝ հնարավորինս սեղմ ժամկետներում լուծմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ