ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Խնդիրները քիչ չեն, և մեզ անհրաժեշտ է նոր մեկնարկ». Կ. Գիլոյանը շարունակում է մարզային շրջայցերը

Մայիսի 17, 2021
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շարունակում է մարզային շրջայցերը՝ հանրապետության մարզական ենթակառուցվածքների ներկայիս պայմաններին և խնդիրներին, ընթացիկ աշխատանքներին ծանոթանալու, զարգացման ուղիներ նախանշելու նպատակով:

Մայիսի 14-15-ը Կարեն Գիլոյանն աշխատանքային այցով եղել է Լոռու մարզում, որտեղ մարզպետ Արամ Խաչատրյանի ուղեկցությամբ այցելել է մեկ տասնյակից ավելի մարզադպրոցներ և սպորտային այլ կառույցներ: ԿԳՄՍ փոխնախարարի խոսքով՝ հատկապես մարզկենտրոն Վանաձորում ենթակառուցվածքների վիճակը սպասվածից լավ է, կան զարգացման հեռանկարներ. «Ցավոք, ներկայում հանրապետության մարզադպրոցների ընդհանուր վիճակը գոհացուցիչ չէ, սակայն Վանաձորում սպասվածից լավ պատկերի ականատես եղա: Այդուհանդերձ, խնդիրները քիչ չեն, և մեզ անհրաժեշտ է նոր մեկնարկ: Մարզիչներից և մարզիկներից բարձր արդյունքներ ակնկալելու և պահանջելու համար նախ պետք է ստեղծել մարզումային լավագույն պայմանները: Հասկանալով խնդիրները՝ հնարավոր կլինի կազմել զարգացման ճանապարհային քարտեզ և քայլ առ քայլ առաջ ընթանալ»:

Կարեն Գիլոյանն առաջնահերթ կարևորել է շենքային պայմանների բարելավումը, միևնույն ժամանակ տեղեկացրել է, որ 2022 թվականին նախատեսված է գույքային մեծ ծրագիր, որի միջոցով կլուծվի խնդիրների մի մասը: ԿԳՄՍ փոխնախարարի շրջայցի արդյունքներն ամփոփվել են Լոռու մարզպետարանում՝ մարզադպրոցների և ոլորտի պատասխանատուների հետ քննարկմամբ՝ առկա խնդիրների բարձրաձայնման և լուծման արդյունավետ տարբերակներ նախանշելու նպատակով: Մարզպետ Արամ Խաչատրյանն ընդգծել է՝ պատրաստ են արդյունավետ համագործակցության՝ ի նպաստ հայկական սպորտի զարգացման. «Պետք է ջանք չխնայենք եղած պայմանները բարելավելու համար: Վստահ եմ՝ համատեղ ուժերով կկարողանանք լուրջ արդյունքներ:

Աշխատանքային քննարկման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը պատասխանել է ներկաներին հետաքրքրող հարցերին և նշել, որ չնայած դժվարություններին՝ սպորտի զարգացմանն ուղղված աշխատանքները կանգ չեն առել. ձեռնարկվում են անհրաժեշտ քայլերը հետպատերազմական իրավիճակով և կորոնավիրուսի համավարակով պայմանավորված խնդիրները լուծելու համար: Բացի դրանից՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը վստահեցրել է, որ նախարարությունը ձեռնամուխ կլինի շրջայցի ընթացքում բարձրաձայնված հարցերի և արձանագրած խնդիրների՝ հնարավորինս սեղմ ժամկետներում լուծմանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…