ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մայիսի 17-ին ներկա է եղել Գյումրիում «Ընտանիքի անկյուն» ռեսուրսային կենտրոնի պաշտոնական բացման արարողությանը: Կենտրոնը բացվել է Գյումրու «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի և ՄԱԿ-ի բնակչության հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի համատեղ ջանքերով՝ Եվրոպական միության աջակցությամբ իրականացվող «ԵՄ-ն հանուն կանանց և տղամարդկանց իրավահավասարության» տարածաշրջանային ծրագրի շրջանակում։
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է կենտրոնի բացման կապակցությամբ՝ կարևորելով որպես հարթակ՝ Գյումրիի երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոնի դերը երիտասարդության, կրթության և պետական այլ ռազմավարությունների իրականացման համատեքստում. «Պետական ռազմավարությունների հիմքում մարդն է, մարդկային կապիտալի բացահայտումն ու զարգացումը: Այդ տրամաբանությամբ է կառուցված առաջիկա օրերին հանրության քննարկմանը ներկայացվելիք երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարությունը 2021-2025 թվականների համար։ Մարդկային ներուժի զարգացումն ապահովում է երիտասարդի կայացումը որպես երջանիկ անհատ, ինչպես նաև որպես կարողունակ և իրավագիտակից հասարակության անդամ: Այս խնդիրների լուծման համար կարևոր է հատկապես մարզերում համապատասխան միջավայրի ձևավորումը, որտեղ կզարգանա մարդկային կապիտալը, կստեղծվի միջավայր՝ ասոցիատիվ կապերի հիմքով ընդհանուր հետաքրքրություններ ունեցող երիտասարդների համախմբման և իրենց համայնքների զարգացման ուղղությամբ համահավաք ջանքեր գործադրելու համար. Գյումրու «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոնն» այս քաղաքականության առաջամարտիկներից է մեր երկրում, իսկ նորաբաց «Ընտանիքի անկյունը», որն ուղղված է հասարակության մեջ առկա կարծրատիպերի հաղթահարմանը, գալիս է ընդլայնելու այդ հնարավորությունները»:
Եզրափակելով խոսքը՝ Ա. Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ որպես երիտասարդության ոլորտը համակարգող գերատեսչություն՝ ամեն ջանք կգործադրվի աջակցելու այդ քաղաքականության շարունակականությանը:
ՀՀ-ում Եվրամիության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Անդրեա Վիկտորինը թեև չէր մասնակցում միջոցառմանը, սակայն տեսաուղերձ էր հղել՝ նշելով. «Ընտանեկան կյանքը կարևոր է բոլորիս համար և հնարավորություն է տալիս միասին մնալու, ավելի լավ կյանք ապահովելու մեր երեխաների համար»։
«Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի ղեկավար Արթուր Նաջարյանի խոսքով՝ կենտրոնը պետք է բացվեր դեռևս հոկտեմբերին, սակայն համավարակով և պատերազմով պայմանավորված՝ հետաձգվել է:
«Բայց այս ընթացքում կենտրոնի բովանդակությունը կյանքի ենք կոչել՝ ծնողավարության դասընթացներ իրականացնելով, և այսօր մասնակիցները վկայականներ կստանան։ Սա ոչ միայն երիտասարդ ընտանիքներին աջակցելու, այլև տարբեր նախաձեռնությունների իրականացման լայն հարթակ է դառնալու»,- ասել է Ա. Նաջարյանը՝ հավելելով, որ մինչև 2021 թվականի հուլիս նախատեսվում է «Ընտանիքի անկյուն» ռեսուրսային կենտրոններ բացել նաև Լոռու և Տավուշի մարզերում։
Տեղեկացնենք, որ «Ընտանիքի անկյուն» ռեսուրսային կենտրոնների շահառուներ են Շիրակի, Լոռու և Տավուշի մարզերի 18-40 տարեկան տղամարդիկ և կանայք, հայրիկներն ու մայրիկները: «Ընտանիքի անկյունը» նյութատեխնիկապես հագեցած և կահավորված տարածք է, որտեղ անցկացվում են դասընթացներ, հանդիպում-քննարկումներ և միջոցառումներ շահառուների համար՝ ուղղված կանանց ու տղամարդկանց դերերի վերաբերյալ կարծրատիպերի փոփոխմանը, երեխայի խնամքի ու ծնողավարության մեջ տղամարդկանց ներգրավվածության մեծացմանը։ Ռեսուրսային կենտրոնը նաև հարթակ է համայնքում գործող պետական և հասարակական կազմակերպությունների ոլորտային միջոցառումների անցկացման համար։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ