ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուրախացնող ու անսպասելի զանգ

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2015 թվականի ապրիլին Միավորված ազգերի կազմակերպության հանրային տեղեկատվական վարչության երևանյան գրասենյակը հայտարարել էր նկարների մրցույթ «Ազատություն» վերնագրով:

Մրցույթին  մասնակցել էին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի մի քանի աշակերտներ: Եվ ահա 2016 թվականի նոյեմբերի 25-ին դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Արուսյակ Գրիգորյանը մեծ ուրախություն ապրեց, երբ նրան զանգահարեցին ՄԱԿ-ի գրասենյակից և տեղեկացրին, որ նրա նկարը  ճանաչվել է լավագույններից մեկը, տեղ գտել «Մարդու իրավունքների զույգ դաշնագրերի մասին համառոտ» գրքույկում, իսկ ինքն էլ հրավիրվում է մասնակցելու ՄԱԿ-ի գրասենյակի միջոցառմանը:

Արուսյակը պատմում է. «Դեկտեմբերի 6-ին ես իմ քույրիկների և հայրիկիս հետ եղանք ՄԱԿ-ի գրասենյակում: Հերթով նշեցին հաղթող նկարները և նվերներ հանձնեցին աշակերտներին, որից հետո մենք դիտեցինք «Ազատություն» վերնագրով մի փոքրիկ ֆիլմ: Հյուրասիրությունից հետո մեզ հետ կատարեցին խմբային աշխատանք: Մենք հաշվեցինք 1-2, բաժանվեցինք 2 խմբի` ծնողների  և աշակերտների: Մենք պետք է օգնեինք հաշմանդամություն ունեցող որևէ մեկին: Մեր խումբը վերցրել էր հենաշարժողական դժվարություն ունեցող մարդու, իսկ մեծերի խումբը` խուլ և կույր մարդու: Մենք  հարցերին: Բավականին երկար բանավեճից, հարցերից հետո, որը տալիս էր նաև հանդիսատեսը, մենք հաջողություններ գրանցեցինք և սովորեցինք, թե ինչպես պետք է օգնել կյանքի դժվար պայմաններ ունեցող մարդկանց»:

Աշակերտները ուշադրությամբ և սիրով լսեցին Արուսյակի  պատմությունը, ծանոթացան ՄԱԿ-ի գրասենյակի աշխատանքներին, ուսումնասիրեցին գրքույկը, իրենք էլ փորձեցին կազմակերպել խմբային աշխատանք, հասկացան, որ պետք է օգնել մարդկանց, որպեսզի դժվար պայմաններում քեզ էլ գան օգնության:

Դպրոցի տնօրենությունը, ուսուցիչները և աշակերտները շատ ուրախ էին Արուսյակի հաջողությամբ և որոշեցին հետագայում ևս սիրով մասնակցել նման միջոցառումների:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…