Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի ճեմասրահում կայացել է անվանի արվեստաբան, դերասան, թատերական և մշակութային գործիչ, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ Սերգեյ Առաքելյանի 90-ամյա հոբելյանին նվիրված հանդիսություն:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ժամանակակից արվեստի վարչության պետ Սերոբ Անտինյանը Սերգեյ Առաքելյանին է փոխանցել ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանի շնորհավորական ուղերձը, որում մասնավորապես ասված է. «Մեծարգո՛ պարոն Առաքելյան, ընդունեք մեր ջերմ շնորհավորանքներն ու լավագույն ցանկությունները՝ ամուր առողջության, երջանիկ տարիների և երկարակեցության ջերմ բարեմաղթանքներով: Դուք հայ թատերարվեստի և երաժշտաթատերական ոլորտի իսկական նվիրյալ եք, ով իր նշանակալի ավանդն է ունեցել հայ թատերարվեստում, թատերահամերգային բնագավառում և հանրային մշակութային կյանքում»:
Վ. Դումանյանի բնորոշմամբ՝ Սերգեյ Առաքելյանը հայ թատերարվեստի այն անուններից է, որոնք նույնացվում են համեստության, անխոնջ աշխատանքի ու անսահման նվիրումի հետ: Նվիրյալներն իրենց քրտնաջան աշխատանքով և անմնացորդ սիրով ծառայում են թատրոնին, արվեստին, մշակույթին:
«Այդպիսի մի անձնավորություն է դերասան, արվեստաբան, թատերական և մշակութային գործիչ Սերգեյ Առաքելյանը: Հիրավի, հարուստ և բազմաժանր է անվանի դերասանի ու արվեստագետի գործունեությունը: Նա ստեղծագործական լայն ընդգրկմամբ հասցրել է նշանակալի ավանդ թողնել թատերարվեստի, երաժշտարվեստի ու մշակութային-հասարակական գործունեության գրեթե բոլոր բնագավառներում»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը:
Անշուշտ, հարուստ և բազմաժանր է անվանի դերասանի ու արվեստագետի գործունեությունը: Որպես դերասան, գեղարվեստական ղեկավար և ռեժիսոր, մշակութային միջոցառումների հմուտ կազմակերպիչ և հասարակական գործիչ՝ նա իր նշանակալի ներդրումն է ունեցել մշակութային բոլոր խոշոր օջախներում` Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոն, Երևանի Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական և Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոններ, Արամ Մերանգուլյանի անվան ժողովրդական գործիքների անսամբլ, Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարան, այլ հաստատություններ, որտեղ բեմադրել է ներկայացումներ, խաղացել տասնյակ դերեր, կազմակերպել բազմաթիվ ցուցահանդեսներ, գիտական նստաշրջաններ, հոբելյանական, մեծարման, ստեղծագործական երեկոներ:
Նշանակալի է նաև արվեստագետի ավանդը հայ մեծերի, գրականության և արվեստի նշանավոր գործիչների անձնական արխիվների, մեծաքանակ լուսանկարների, բացառիկ ձեռագրերի, վավերագրերի, անձնական իրերի հավաքագրման և անվանական հավաքածուների ստեղծման գործում: Հիմնադրել է «Հայ մշակույթի մեծերը» մատենաշարը, հեղինակել և կազմել է երաժշտաթատերական արվեստի նշանավոր մարդկանց կենսագրական նկարազարդ ալբոմ-ժողովածուները:
Սերգեյ Առաքելյանին իրավամբ կարելի է կոչել նոր ժամանակների «Հայ արվեստի տարեգիր», արդի ժամանակների հայ երաժշտաթատերարվեստի և մշակույթի վավերագիր:
Սերգեյ Առաքելյանին շնորհավորել են նաև արվեստի և մշակույթի նշանավոր գործիչներ, դերասաններ, կոմպոզիտորներ, ռեժիսորներ` Հովհաննես Չեքիջյանը, Ռուբեն Մաթևոսյանը, Արամ Սաթյանը, Վահե Շահվերդյանը, Դավիթ Մուրադյանը, Հակոբ Ղազանչյանը, Դավիթ Ղազարյանը և այլք:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Տառուսուցումը առաջին կարևոր քայլն է ընթերցանության ու գրագիտության զարգացման գործընթացում: Այն պետք է լինի հետաքրքիր, դինամիկ և ներգրավող, որպեսզի երեխաները հեշտությամբ ընկալեն ու հիշեն տառերը: Խաղային մեթոդները հնարավորություն են տալիս…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ