Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի ճեմասրահում կայացել է անվանի արվեստաբան, դերասան, թատերական և մշակութային գործիչ, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ Սերգեյ Առաքելյանի 90-ամյա հոբելյանին նվիրված հանդիսություն:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ժամանակակից արվեստի վարչության պետ Սերոբ Անտինյանը Սերգեյ Առաքելյանին է փոխանցել ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանի շնորհավորական ուղերձը, որում մասնավորապես ասված է. «Մեծարգո՛ պարոն Առաքելյան, ընդունեք մեր ջերմ շնորհավորանքներն ու լավագույն ցանկությունները՝ ամուր առողջության, երջանիկ տարիների և երկարակեցության ջերմ բարեմաղթանքներով: Դուք հայ թատերարվեստի և երաժշտաթատերական ոլորտի իսկական նվիրյալ եք, ով իր նշանակալի ավանդն է ունեցել հայ թատերարվեստում, թատերահամերգային բնագավառում և հանրային մշակութային կյանքում»:
Վ. Դումանյանի բնորոշմամբ՝ Սերգեյ Առաքելյանը հայ թատերարվեստի այն անուններից է, որոնք նույնացվում են համեստության, անխոնջ աշխատանքի ու անսահման նվիրումի հետ: Նվիրյալներն իրենց քրտնաջան աշխատանքով և անմնացորդ սիրով ծառայում են թատրոնին, արվեստին, մշակույթին:
«Այդպիսի մի անձնավորություն է դերասան, արվեստաբան, թատերական և մշակութային գործիչ Սերգեյ Առաքելյանը: Հիրավի, հարուստ և բազմաժանր է անվանի դերասանի ու արվեստագետի գործունեությունը: Նա ստեղծագործական լայն ընդգրկմամբ հասցրել է նշանակալի ավանդ թողնել թատերարվեստի, երաժշտարվեստի ու մշակութային-հասարակական գործունեության գրեթե բոլոր բնագավառներում»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը:
Անշուշտ, հարուստ և բազմաժանր է անվանի դերասանի ու արվեստագետի գործունեությունը: Որպես դերասան, գեղարվեստական ղեկավար և ռեժիսոր, մշակութային միջոցառումների հմուտ կազմակերպիչ և հասարակական գործիչ՝ նա իր նշանակալի ներդրումն է ունեցել մշակութային բոլոր խոշոր օջախներում` Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոն, Երևանի Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական և Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոններ, Արամ Մերանգուլյանի անվան ժողովրդական գործիքների անսամբլ, Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարան, այլ հաստատություններ, որտեղ բեմադրել է ներկայացումներ, խաղացել տասնյակ դերեր, կազմակերպել բազմաթիվ ցուցահանդեսներ, գիտական նստաշրջաններ, հոբելյանական, մեծարման, ստեղծագործական երեկոներ:
Նշանակալի է նաև արվեստագետի ավանդը հայ մեծերի, գրականության և արվեստի նշանավոր գործիչների անձնական արխիվների, մեծաքանակ լուսանկարների, բացառիկ ձեռագրերի, վավերագրերի, անձնական իրերի հավաքագրման և անվանական հավաքածուների ստեղծման գործում: Հիմնադրել է «Հայ մշակույթի մեծերը» մատենաշարը, հեղինակել և կազմել է երաժշտաթատերական արվեստի նշանավոր մարդկանց կենսագրական նկարազարդ ալբոմ-ժողովածուները:
Սերգեյ Առաքելյանին իրավամբ կարելի է կոչել նոր ժամանակների «Հայ արվեստի տարեգիր», արդի ժամանակների հայ երաժշտաթատերարվեստի և մշակույթի վավերագիր:
Սերգեյ Առաքելյանին շնորհավորել են նաև արվեստի և մշակույթի նշանավոր գործիչներ, դերասաններ, կոմպոզիտորներ, ռեժիսորներ` Հովհաննես Չեքիջյանը, Ռուբեն Մաթևոսյանը, Արամ Սաթյանը, Վահե Շահվերդյանը, Դավիթ Մուրադյանը, Հակոբ Ղազանչյանը, Դավիթ Ղազարյանը և այլք:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ