ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական կողմնորոշման համար տարվող աշխատանքները Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր աշխարհում փոփոխությունները շատ արագ են տեղի ունենում: Գիտության ու տեխնիկայի ընձեռնած նորանոր հնարավորությունները մտնում են հասարակական հարաբերությունների տարբեր ոլորտներ առանց բացառությամբ, այդ թվում նաև՝ կրթական ոլորտ:

Մանկավարժական գիտության, կրթական նոր տեխնոլոգիաների զարգացումն էլ ավելի է խթանում դասավանդման նոր մեթոդների, ուսուցման նոր ձևերի մշակմանը:
Խնդիր է առաջանում սովորողի՝ մասնագիտություն ընտրելու հարցում: Այս նպատակով, կարծում եմ, պետք է կազմակերպել բազմաբնույթ միջոցառումներ` դասընթացներ, զրույցներ, այցելություններ տարբեր մասնագիտական կենտրոններ…

Սովորողը մասնագիտության ընտրության հարցում հստակ կողմնորոշվելու հետ միասին պետք է իմանա նաև, որ մասնագիտության ընտրությունը միայն կեցության պայմանների բարելավում չէ. մասնագիտությունը նաև բնավորություն է կերտում: Մասնագիտություններին ծանոթանալու, մասնագիտության ընտրության նկատմամբ կողմնորոշումն ավելի խորացնելու նպատակով Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտներն իրենց դասղեկների, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ. Հակոբյանի և ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանի ուղեկցությամբ հերթական այցելությունն են կատարել այս անգամ Հրազդանում գործող երիտասարդական մարզա-մշակութային ուսումնական կենտրոն /ԵՄՄՈՒԿ/:

ԵՄՄՈՒԿ-ում իրականացվում են մի շարք դասընթացներ տարբեր մասնագիտությունների գծով: Մասնավորապես՝ խոհարարական գործ և ձևավորում, կար ու ձև, վարսահարդարում և այլն:

Աշակերտները ծանոթացել են խմբերի կատարած և խմբերում կատարվող աշխատանքներին, լսել խմբավարների բացատրությունները մասնագիտությունների առանձնահատկությունների, առավելությունների և արդյունավետության մասին, տեսել բոլոր խմբերում ստեղծված լավագույն աշխատանքները: Նրանցից շատերի մոտ նույնիսկ ցանկություն է առաջել 9-րդ դասարանն ավարտելուց հետո ընտրել այս կամ այն մասնագիտությունը:

Իհարկե, մասնագիտական կենտրոն կամ կենտրոններ մեկ այցելությամբ կամ մեկ դասընթացի կազմապերպմամբ չի որոշվում մասնագիտության ընտրությունը: Այն պետք է լինի շարունակական:

Բազմաբնույթ աշխատանքների, ուսումնասիրությունների, տարբեր մասնագիտական կենտրոններ, արտադրամասեր այցելությունների միջոցով միայն կարելի է ձևավորել մասնագիտության ընտրության գործոնների, բաղադրիչների վերաբերյալ գիտելիքների հաղորդման ու մասնագիտության ընտրության գործում դրանց արդյունավետ կիրառության կարողությունները:
 

Մ. Զաքարյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…