ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Համալսարան-բիզնես համագործակցություն. նորարարություն և աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում» թեմայով կլաստերային քննարկում

Հունիսի 3, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակը և Գերմանական տնտեսական միավորումը երեկ կազմակերպել էին «Համալսարան-բիզնես համագործակցություն. նորարարություն և աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում» թեմայով կլաստերային քննարկում, որին մասնակցել են պետական գերատեսչությունների, բուհերի և բիզնես ոլորտի ներկայացուցիչներ: Հանդիպման նպատակն էր ներկայացնել և միավորել վերոնշյալ ոլորտների ծրագրերը` համեմատելու և գնահատելու արձանագրված ձեռքբերումները, բացահայտելու դրանց իրականացման ընթացքում առաջացած խոչընդոտները, ինչպես նաև նպաստելու լավագույն փորձի փոխանակմանը և բարձրացնելու դրանց տեսանելիությունն ու ազդեցությունը:

Քննարկման մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը: Նրա խոսքով՝ համալսարան-բիզնես համագործակցությունը ոչ միայն Հայաստանում, այլև ողջ աշխարհում է խնդրահարույց:

«Անհրաժեշտ է ստեղծել համագործակցության որոշակի հարթակ, և Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակի հետ արդեն ունենք պայմանավորվածություն՝ կազմակերպել կլաստերային հանդիպումներ, որոնք կրելու են շարունակական բնույթ: Մենք պետք է հասկանանք, թե Հայաստանում իրականացվող ԵՄ ծրագրերը հետագայում ինչպիսի շարունակություն են ունենալու: Վստահ եմ, որ որոշակի ժամանակահատվածի համար ստանալով ֆինանսավորում և չունենալով շարունակականություն՝ դրանք չեն կարող արդյունավետ լինել»,- նշել է փոխնախարարը և հավելել, որ դրա համար անհրաժեշտ է համագործակցության հարթակներն ավելի ընդլայնել և ստանալ որոշակի արդյունք: Ըստ նախարարի տեղակալի՝ Հայաստանում կան շատ լավ գիտնականներ, դասախոսներ և բիզնեսի ներկայացուցիչներ, սակայն բացակայում է այն միջավայրը, որտեղ կարելի է ի մի բերել բոլոր խնդիրները, առաջարկել լուծումներ և ստանալ արդյունք:

Նա քննարկման մասնակիցներին տեղեկացրել է, որ նախատեսվում է ստեղծել միջբուհական որոշակի ինկուբատորներ, որոնք կգեներացնեն գաղափարներ, դրանք կհավաքագրվեն և հետագայում կառևտրայնացվեն: Կարեն Թռչունյանն առաջարկել է Եվրոպական միության գործընկերներին՝ քննարկել նշված գաղափարը կյանքի կոչելու հնարավորությունը: Նա վստահեցրել է, որ այս գործընթացում ԿԳՄՍ նախարարությունը լինելու է ոչ թե դիտորդի կարգավիճակում, այլ ունենալու է ակտիվ դերակատարություն:

«Մեր գործընկերների՝ Էկոնոմիկայի և Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարությունների հետ նախատեսում ենք ներկայացնել համատեղ ծրագրեր, որպեսզի ստանանք կոնկրետ արդյունք: Պետական բոլոր օղակները, ինչպես նաև բուհերն ու գիտահետազոտական կազմակերպությունները պետք է լինեն մեկ դաշտում և ունենան նույն տեսլականը: Մենք արագ գործելու անհրաժեշտություն ունենք, քանի որ աշխարհը զարգանում է, և պետք է դրան համահունչ առաջ գնալ»,- ասել է փոխնախարարը՝ հույս հայտնելով, որ քննարկումից հետո կձևավորվեն մի շարք գործնական առաջարկներ:

Քննարկման մասնակիցներին ողջունել են նաև Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ծրագրի ղեկավար Ստանիսլավ Տոշկովը, Հայաստանում Գերմանիայի փոխդեսպան Քլաուս Վենդելբերգերը, Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակի համակարգող Լանա Կառլովան և Գերմանական տնտեսական միավորման գործադիր տնօրեն Մերի Նավասարդյանը:

Կլաստերային հանդիպումն անցկացվել է անհատական զեկույցների և պանելային քննարկումների միջոցով: Զեկույցների ընթացքում անդրադարձ է եղել Էրազմուս+ կարողությունների զարգացման ծրագրերի արդյունքում ձևավորված համալսարան-արդյունաբերություն համագործակցության շրջանակին և ակադեմիական, արդյունաբերական ու քաղաքացիական հասարակության միջև գիտելիքի ու տեխնոլոգիաների փոխանցման հարցերին: Քննարկման ընթացքում ներկայացվել են նաև աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման ռազմավարությունն ու մոդելները, որոնք, ըստ մասնակիցների, հիմնարար դեր են խաղում բուհերի շրջանավարտներին արդյունաբերական ոլորտի անհրաժեշտ փորձով զինելու գործում:

Միջոցառումն ավարտվել է պանելային քննարկմամբ, որի ընթացքում մասնակիցներն անդրադարձել են համալսարան-բիզնես համագործակցության մարտահրավերներին և հնարավորություններին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…