2021 թ. հունիսի 3-ին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի մասնակցությամբ տեղի է ունեցել Եվրոպական հանձնաժողովի Հարևանության քաղաքականության և ընդլայնման բանակցությունների գլխավոր հանձնակատարի Հայաստանի, Ադրբեջանի, Բեառուսի և արևելյան գործընկերության բաժնի (Unit for Armenia, Azerbaijan, Belarus & Eastern Partnership in EC DG NEAR) կազմակերպած առցանց հանդիպումը, որի ընթացքում Եվրոպական միության արևելյան գործընկերության մեջ ընդգրկված վեց երկրների մշակույթի ոլորտների պատասխանատուներին բաժնի ղեկավար Վասիլիս Մարագոսի և գործընկերների կողմից ներկայացվել է «ԵՄ-ն հանուն մշակույթի (EU4Culture)» տարածաշրջանային ծրագիրը:
Եվրոպական միության կողմից ֆինանսավորվող 7.85 մլն ընդհանուր գումարով տարածաշրջանային ծրագիրն ուղղված է Արևելյան գործընկերության երկրների մշակութային և ստեղծարար հատվածին՝ նպատակ ունենալով աջակցել մշակույթը՝ որպես տարածքային և սոցիալական զարգացման շարժիչ ուժ: Հանդիպման ընթացքում «ԵՄ-ն հանուն մշակույթի» ծրագրի թիմի ղեկավար Անատոլի Բեիֆերտը ծրագիրն իրականացնող թիմի անունից ներկայացրել է ծրագրի նպատակները և դիմելու ընթացակարգը: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարի պարտականությունները կատարող Արթուր Մարտիրոսյանը հանդես է եկել ողջույնի խոսքով` շնորհակալություն հայտնելով ծրագրի ներկայացման համար և կարևորելով մշակույթի և ստեղծարար արդյունաբերության դերը տնտեսական, սոցիալական և համայնքների զարգացման գործում: Նրա խոսքերով, ծրագրի իրականացումը մեծ պատասխանատվություն է տարածքային և տեղական ինքնակառավարման մարմինների համար և առանցքային նշանակություն կարող է ունենալ մարզերի համաչափ զարգացման առումով: Ա.Մարտիրոսյանը նոր նախագիծը կարևորել է մի քանի տեսակետից. համայնքները հնարավորություն են ստանում առաջատար դեր ստանձնել և զարգացնել իրենց մշակութային և ստեղծարար կարողությունները, ի հայտ է եկել տարածաշրջանում միջմշակութային երկխոսության զարգացման նոր ազդակ: Բացի դրանից, ծրագրի ինկուբացիոն բաղադրիչը լավ հնարավորություն է թե մշակույթի և ստեղծարար գործունեության ոլորտի քաղաքացիական հասարակության և թե հենց անհատ արվետագետների և մշակույթի գործիչների համար:
Տեղեկացնենք նաև, որ «ԵՄ-ն հանուն մշակույթի» ծրագիրը հայտարարում է մրցույթ Հայաստանի, Ադրբեջանի, Վրաստանի, Մոլդովայի և Ուկրաինայի մայրաքաղաք չհամարվող բնակավայրերի (Հայաստանի պարագայում 15 հազար և ավելի բնակչություն ունեցող) մշակութային զարգացման համար՝ հիմքում դնելով մշակութային ժառանգությունը, միջմշակութային երկխոսությունը և մշակույթի ոլորտում տեղական կառավարման կարողանակությունների բարձրացումը:
Նախնական փուլում յուրաքանչյուր երկրից կընտրվի հինգ քաղաք, որոնք կստանան մինչև 1000 եվրո դրամաշնորհ` ամբողջական հայտի մշակման համար: Հաջորդ փուլում յուրաքանչյուր երկրից առավելագույնը երեքը կստանան 30,000 եվրո դրամաշնորհ` մշակութային զարգացման ամբողջական ռազմավարություն պատրաստելու համար: Ի վերջո, յուրաքանչյուր երկրից մեկական քաղաքի կշնորհվի մինչև 300,000 եվրո դրամաշնորհ` իր ռազմավարության իրականացման համար: Դիմորդները կարող են գրանցվել և ներկայացնել իրենց հայտերը «Գյոթե ինստիտուտի» հայտերի ներկայացման հարթակում (GAP):
Դիմումները ներկայացնելու վերջնաժամկետը հունիսի 30-ն է: Ծրագրի մանրամասներին կարելի է ծանոթանալ http://goethe-zentrum.am/hy/eu4culture/ հղումով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ