Սյունիքի մարզ կատարած այցի շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը, Ազգային ժողովի՝ Սյունիքից ընտրված պատգամավոր Արմեն Խաչատրյանի և Սյունիքի փոխմարզպետ Կարո Ավանեսյանի ուղեկցությամբ, եղել է նաև Գորիսի պետական համալսարանում:
Բուհի ղեկավարության, պրոֆեսորադասախոսական կազմի և ուսանողության հետ կայացած հանդիպումը բացել է ԳՊՀ ռեկտոր Արտուշ Ղուկասյանը՝ Վահրամ Դումանյանին և հյուրերին շնորհակալություն հայտնելով Սյունիք կատարած այցի շրջանակում համալսարանում հյուրընկալվելու համար:
Բուհի օրհներգից հետո ներկաները մեկ րոպե լռությամբ հարգել են Արցախյան վերջին պատերազմի զոհերի, որոնց թվում՝ ԳՊՀ-ի նահատակ ուսանողների, շրջանավարտների հիշատակը:
Ռեկտորը բացման խոսքում անդրադարձել է Սյունիքի մարզում բուհի ստեղծման կարևորությանն ու հիմնադրման պատմությանը, լավագույն ավանդույթների արդյունավետ շարունակականությանը, վերջին տարիներին իրականացված բարեփոխումներին, ներդրված մասնագիտությունների տարածաշրջանային պահանջարկին ու արդիականությանը, բուհի նոր հայեցակարգով նախատեսվող առաջիկա աշխատանքներին:
ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը, ողջունելով ԳՊՀ-ի պրոֆեսորադասախոսական կազմին և ուսանողությանը, խոսել է բարձրագույն կրթության ոլորտում առկա խնդիրների, նախատեսվող բարեփոխումների լայն շրջանակի մասին՝ մասնավորապես անդրադառնալով «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի նախագծին, դրա շուրջ ընթացող լայն քննարկումներին, օրենքով առաջարկվող փոփոխությունների կարևորությանն ու հրատապությանը: ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարն անդրադարձել է նաև բուհական առկա հիմնախնդիրների, պատերազմին մասնակից ուսանողների ուսման վարձավճարների փոխհատուցման և այլ խնդիրների լուծման համար նախատեսվող ու արդեն ընթացքի մեջ գտնվող ծրագրերին:
Հանդիպման ընթացքում ծավալվել է անկաշկանդ և բովանդակալից հարց ու պատասխան: Պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչները և ուսանողները Վահրամ Դումանյանին ուղղեցին իրենց հուզող հարցերը, որոնց շրջանակը վերաբերում էր «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի նախագծով նախատեսվող բարեփոխումներին, մարզային բուհերի առջև ծառացած խնդիրներին, որոշ մասնագիտությունների գծով դիմորդների թվաքանակի նվազմանը, որակյալ կրթությանը, գիտության զարգացմանը և այլն:
Հանդիպման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատարը հավաստիացրել է, որ նմանօրինակ այցելությունները և մասնակցային քննարկումները կկրեն շարունակական բնույթ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ