ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարին կից հասարակական խորհրդի նիստում քննարկվել է «ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թթ. ռազմավարության» նախագիծը

Հունիսի 7, 2021

Տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարին կից հասարակական խորհրդի հերթական նիստը, որը վարել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նիստի օրակարգում ներառված էր «ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թթ. ռազմավարության» նախագծի քննարկման հարցը:

Փոխնախարարը ներկաներին նախ ներկայացրել է նախագծի մշակման նախապատմությունը՝ ընդգծելով, որ ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարության մշակումը նախատեսված էր Կառավարության գործողությունների ծրագրով: Մինչ այդ ոլորտը կարգավորվել է ՀՀ կառավարության՝ 2014 թվականին ընդունած արձանագրային որոշմամբ, որը, ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի, կրում էր հռչակագրային բնույթ և չուներ հստակ թիրախներ, ցուցիչներ և գործողությունների պլան։

«Կառավարության նոր մոտեցմամբ՝ ցանկացած ոլորտի ռազմավարություն պետք է ուղեկցվի մի քանի տարվա համար նախատեսված գործողությունների պլանով, ունենա հստակ չափելի արդյունքներ և ֆինանսական գնահատական: Այս փաստաթուղթը համապատասխանում է վերոնշյալ բոլոր պահանջներին։ Բացի դրանից՝ Կառավարության մեկ այլ մոտեցմամբ՝ ռազմավարությունը մշակելիս անհրաժեշտ է լինել առավելագույնս մասնակցային: Այդ նպատակով ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարությունը մշակելու համար կազմվել է աշխատանքային խումբ, որի կազմում ներգրավված են եղել ԿԳՄՍ և գործընկեր նախարարությունների, ինչպես նաև բաց, թափանցիկ և ժողովրդավարական սկզբունքներով ընտրված երիտասարդական կառույցների ու քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչներ»,- փաստել է փոխնախարարը՝ արդյունավետ աշխատանքի համար շնորհակալություն հայտնելով աշխատանքային խմբում ընդգրկված բոլոր կողմերին: Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ նախագծի մշակման գործընթացում եղել է նաև միջազգային փորձագիտական աջակցություն, այն քննարկվել է զարգացման գործընկերների հետ։

Նրա խոսքով՝ մինչև հանրային քննարկման դրվելը նախագծի շուրջ քննարկումներ են տեղի ունեցել երիտասարդական տարբեր խմբերի հետ, որպեսզի հաշվի առնվեն նաև կոնկրետ խմբերի շահերը, և թիրախային մոտեցում դրսևորվի դրանցից յուրաքանչյուրի նկատմամբ, օրինակ՝ սահմանամերձ համայնքների, գյուղաբնակ և քաղաքաբնակ երիտասարդների, հայրենադարձների և այլն։

Արթուր Մարտիրոսյանի հավաստմամբ՝ նախագծի մշակման ողջ գործընթացում չի եղել որևէ քաղաքական կաշկանդվածություն, ինչի մասին կվկայեն նաև աշխատանքային խմբի անդամները. միակ նպատակը եղել է ուղենշային այնպիսի փաստաթուղթ ունենալը, որն առաջիկա մի քանի տարիների կտրվածքով կկարգավորի երիտասարդական ոլորտը: Ռազմավարության միջոցառումների պլանի արդյունավետ իրականացման նպատակով նախատեսվում է զարգացնել ԿԳՄՍՆ երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության կարողությունները, ստեղծել երիտասարդական քաղաքականության փորձագիտական կենտրոն, նախարարին կից երիտասարդական խորհուրդ, ինչպես նաև երիտասարդական ՀԿ-ների ինքնակազմակերպման արդյունքում ձևավորված կառույց:

«ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թթ. ռազմավարության» նախագիծը և միջոցառումների ծրագիրը ներկայացրել է ԿԳՄՍՆ երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը: Նրա խոսքով՝ ռազմավարության հիմնական տեսլականն է՝ ունենալ այնպիսի միջավայր, որտեղ երիտասարդներն ունեն առավելագույն հնարավորություններ, այն է՝ հանդես գալ որպես ակտիվ և պատասխանատու քաղաքացի, ինքնադրսևորվել, աշխատաշուկայում մրցունակությունը պահպանել, շարունակաբար զարգանալ և ստեղծագործել, իրացնել իրենց իրավունքները, կայանալ որպես երջանիկ անհատ և քաղաքացի, ինչպես նաև ներդնել իրենց ներուժը` ի շահ համայնքի, պետության զարգացման ու հզորացման:

Որպես ռազմավարության հիմնական նպատակ՝ Գոհար Մամիկոնյանը մատնանշել է ոլորտի համակարգումն ու զարգացումը: Այդ համատեքստում, ըստ զեկուցողի, նախատեսվում է ոլորտի բոլոր դերակատարների հետ արդյունավետ համագործակցությամբ կայացնել փաստահեն որոշումներ՝ ծրագրերի համադրման և առավելագույն ազդեցության ապահովման համար: Նրա խոսքով՝ անհրաժեշտ է խթանել նաև ոլորտի զարգացումը և ներդնել սոցիալական նորարարության մոդելներ՝ ուղղված երիտասարդներին մատուցվող ծառայությունների որակի և ազդեցության բարձրացմանը, ինչպես նաև ապահովել սակավ հնարավորություններ ունեցող երիտասարդների առավելագույն ներառումը ռազմավարության բոլոր գործողություններում:

Որպես հաջորդ կարևոր նպատակ՝ ԿԳՄՍՆ երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետը մատնանշել է երիտասարդի՝ ակտիվ քաղաքացի լինելու փաստը: Այդ նպատակով նախատեսվում է զարգացնել երիտասարդների կարողությունները՝ որպես հասարակության հայրենաճանաչ, իրավագիտակից, պահանջատեր և պատասխանատու անդամ:

Բանախոսը նշել է նաև աշխատաշուկայում երիտասարդների մասնակցության խթանումը ֆորմալ և ոչ ֆորմալ զբաղվածության միջոցով, աջակցությունը նրանց ձեռնարկատիրական կարողությունների զարգացմանը, նորարարության, մշակույթի և գիտության ոլորտներում երիտասարդների ակտիվ ներգրավումը, ինչպես նաև առողջ ապրելակերպի մշակույթի տարածումը: Նախատեսվում է խթանել նաև երիտասարդական աշխատանքի և կամավորության համակարգային զարգացումը: Միջազգային համագործակցության համատեքստում, Գոհար Մամիկոնյանի հավաստմամբ, նախատեսվում է զարգացնել կապերը եվրասիական և եվրոպական տարածաշրջաններում ինտեգրացիոն գործընթացների և ՀՀ անդամակցությամբ միջազգային միջպետական կազմակերպությունների շրջանակում, ինչպես նաև խթանել երկխոսությունը ՀՀ, Արցախի և սփյուռքի երիտասարդական կառույցների միջև:

Զեկուցումից հետո նախարարին կից հասարակական խորհրդի անդամները հանդես են եկել ելույթներով՝ ներկայացնելով իրենց առաջարկություններն ու դիտողությունները: Նրանք նաև մի շարք հարցեր են ուղղել բանախոսներին, որոնք հիմնականում վերաբերել են տարածքային համաչափ զարգացման տեսանկյունից երիտասարդների որակյալ կրթության ապահովման, միջոցառումների ծրագրի գործիքակազմի և դրա կիրառման, շահառուների տարիքային խմբի, երիտասարդական ՀԿ-ներին դրամաշնորհների տրամադրման մեխանիզմների, ռազմավարության նպատակների իրականացման հիմնական խթանի ապահովման, ազգային փոքրամասնությունների երիտասարդների ներգրավման և այլ հարցերի:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, արդյունավետ և շահագրգիռ քննարկման համար շնորհակալություն հայտնելով խորհրդի անդամներին, նշել է, որ հնչած առաջարկությունները կքննարկվեն և, ըստ անհրաժեշտության, կներառվեն նախագծում:

Նիստի ավարտին հասարակական խորհուրդն ընդունել է որոշում՝ «ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության 2021-2025 թթ. ռազմավարության» նախագծին և միջոցառումների ծրագրին հավանություն տալու մասին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…