ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ռոբոտաշինությունը Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը (ԻՏՁՄ), ՀՀ կառավարության՝ ի դեմս ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության աջակցությամբ նախաձեռնել և իրականացնում է ինժեներական լաբորատորիա-խմբակների ներդրման ծրագիր հանրակրթական դպրոցներում:

Ծրագրի նպատակն է հանրակրթական դպրոցներում արտադասարանային խմբակների ձևաչափով ստեղծել ինժեներական և ռոբոտաշինության խմբակներ, բացահայտել բնագիտական տաղանդով օժտված երեխաների, նպաստել նրանց մասնագիտական կողմնորոշմանը:

Ծրագիրը գրավիչ է, շատ ու շատ երեխաների ձգտումներին մոտ ու հարազատ: Ծրագրի կառավարումը ստանձնել է ԻՏՁՄ-ն, իսկ ԿԳ նախարարությունը ապահովում է խմբակավարների վարձատրությունը:

2016-2017 ուստարվանից այդ ծրագիրը մուտք է գործել նաև Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան h.11 հիմնական դպրոց:

Ներկայումս դպրոցում գործում է ռոբոտաշինության խմբակ, որի ղեկավարը Տիգրան Սահակյանն է, բարձրագույն կրթությամբ, բանիմաց, խելացի և համակողմանի զարգացած մի երիտասարդ, որն ունի մանկավարժական ունակություններ և անհրաժեշտ տեխնոլոգիական գիտելիքներ: Անցել է վերապատրաստման դասընթացներ:

Անցած մի քանի ամիսների ընթացքում խմբավարը փնտրտուքի մեջ էր. ցանկացողները շատ են, բայց պետք է բացահայտել, հայտնաբերել բնագիտական տաղանդով օժտված երեխաների: Այժմ խմբակում ընդգրկված է 12 երեխա, որոնք սիրով են մասնակցում խմբակի աշխատանքներին:

Դպրոցում ստեղծվել են համապատասխան պայմաններ. հատկացվել են դասասենյակ, համակարգիչներ, իսկ ԻՏՁՄ-ն տրամադրել է համակարգչային սեղաններ, աթոռներ, լաբորատոր որոշ սաքավորումներ: 

Ծրագիրը անչափ հետաքրքիր է, հեռանկարային: Տաղանդավոր երեխաների հայտնաբերման աշխատանքները շարունակվում են:

 

Մ.Զաքարյան

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…