Ամփոփվել է «ՍՏԵՂԾԻ՛Ր ՔՈ ԲԻԶՆԵՍԸ. Գաղափարատոն-2021» ուսանողական եռօրյա մրցույթը, որը նախաձեռնել էին Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի «Change Lab»-ը և ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորը՝ ԵՄ-ի կողմից ֆինանսավորվող «Սիրիահայերի և տեղացիների դիմակայունության բարձրացում» ծրագրի (ԻՐԻՍ) շրջանակում:
Հունիսի 7-9-ը հայաստանյան տարբեր բուհերի 23 ուսանող՝ ոգեշնչված «Ամեն ինչ սկսվում է բիզնես-գաղափարից» կարգախոսով, ՀՊՏՀ-ում ներկայացրել են իրենց իրական ու անիրական թվացող գաղափարները, բիզնես-խորհրդատուներից լսել մասնագիտական դիտարկումներ։ Եռօրյա մրցույթի ընթացքում ԵՄ ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորի գործադիր տնօրեն Նարինե Թերզյանը, մարքեթինգի և բիզնեսի գործառնությունների գծով փորձագետներ Միշա Պողոսյանն ու Մխիթար Բալայանն անցկացրել են ինտերակտիվ հանդիպումներ, դասախոսել բիզնեսի և ձեռներեցության տարբերությունների, գաղափարների իրացման գործիքակազմի, ներկայացման հմտությունների, մարքեթինգի և այլ ուղղությունների մասին, եղել են քննարկում-բանավեճեր, գաղափարների գեներացում և փորձագետների օգնությամբ դրանց գրագետ ներկայացում։
Ըստ մրցույթի պայմանների՝ նախապես ընտրված մասնակիցներից ձևավորվել է 5 թիմ, որոնք նախ փորձագետների աջակցությամբ մշակել են իրենց բիզնես-գաղափարը, ապա ներկայացրել այն մրցատյանին, որի կազմում են եղել ԵՄ ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորի գործադիր տնօրեն Նարինե Թերզյանը, «Change Lab»-ի ղեկավար Արտակ Ասլանյանը, ՀՊՏՀ արտաքին կապերի դեպարտամենտի տնօրեն Լուսինե Դանիելյանը, բիզնես-փորձագետներ Նունե Զադոյանը, Ալին Մասրլյանը և Գոհար Գրիգորյանը՝ ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորից։ Հաղթող է ճանաչվել «Quick Charge» թիմը, լավագույն հնգյակը շարունակել են «VR Tourism 2», «Agro drone», «Lingo» և «Real work team» թիմերը։
Նախաձեռնության հեղինակների խոսքով՝ մրցույթը ծառայել է իր հիմնական նպատակներին, որոնք էին՝ երիտասարդության շրջանում խթանել հետաքրքրությունը դեպի ձեռներեցություն, նրանց զինել բիզնես-գիտելիքով, օգնել գաղափարները թղթին հանձնել և ուղղորդել գաղափարին կյանք տալու, դրամաշնորհային և զարգացման ծրագրերի դիմելու։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ