ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է «ՍՏԵՂԾԻ՛Ր ՔՈ ԲԻԶՆԵՍԸ. Գաղափարատոն-2021» ուսանողական մրցույթը

Հունիսի 15, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Ամփոփվել է «ՍՏԵՂԾԻ՛Ր ՔՈ ԲԻԶՆԵՍԸ. Գաղափարատոն-2021» ուսանողական եռօրյա մրցույթը, որը նախաձեռնել էին Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի «Change Lab»-ը և ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորը՝ ԵՄ-ի կողմից ֆինանսավորվող «Սիրիահայերի և տեղացիների դիմակայունության բարձրացում» ծրագրի (ԻՐԻՍ) շրջանակում:

Հունիսի 7-9-ը հայաստանյան տարբեր բուհերի 23 ուսանող՝ ոգեշնչված «Ամեն ինչ սկսվում է բիզնես-գաղափարից» կարգախոսով, ՀՊՏՀ-ում ներկայացրել են իրենց իրական ու անիրական թվացող գաղափարները, բիզնես-խորհրդատուներից լսել մասնագիտական դիտարկումներ։ Եռօրյա մրցույթի ընթացքում ԵՄ ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորի գործադիր տնօրեն Նարինե Թերզյանը, մարքեթինգի և բիզնեսի գործառնությունների գծով փորձագետներ Միշա Պողոսյանն ու Մխիթար Բալայանն անցկացրել են ինտերակտիվ հանդիպումներ, դասախոսել բիզնեսի և ձեռներեցության տարբերությունների, գաղափարների իրացման գործիքակազմի, ներկայացման հմտությունների, մարքեթինգի և այլ ուղղությունների մասին, եղել են քննարկում-բանավեճեր, գաղափարների գեներացում և փորձագետների օգնությամբ դրանց գրագետ ներկայացում։

Ըստ մրցույթի պայմանների՝ նախապես ընտրված մասնակիցներից ձևավորվել է 5 թիմ, որոնք նախ փորձագետների աջակցությամբ մշակել են իրենց բիզնես-գաղափարը, ապա ներկայացրել այն մրցատյանին, որի կազմում են եղել ԵՄ ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորի գործադիր տնօրեն Նարինե Թերզյանը, «Change Lab»-ի ղեկավար Արտակ Ասլանյանը, ՀՊՏՀ արտաքին կապերի դեպարտամենտի տնօրեն Լուսինե Դանիելյանը, բիզնես-փորձագետներ Նունե Զադոյանը, Ալին Մասրլյանը և Գոհար Գրիգորյանը՝ ԻՐԻՍ բիզնես-ինկուբատորից։ Հաղթող է ճանաչվել «Quick Charge» թիմը, լավագույն հնգյակը շարունակել են «VR Tourism 2», «Agro drone», «Lingo» և «Real work team» թիմերը։

Նախաձեռնության հեղինակների խոսքով՝ մրցույթը ծառայել է իր հիմնական նպատակներին, որոնք էին՝ երիտասարդության շրջանում խթանել հետաքրքրությունը դեպի ձեռներեցություն, նրանց զինել բիզնես-գիտելիքով, օգնել գաղափարները թղթին հանձնել և ուղղորդել գաղափարին կյանք տալու, դրամաշնորհային և զարգացման ծրագրերի դիմելու։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)