ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երևանում անցկացվում է «Հիշողության կերպարանքներ․ ձեռագիր և տպագիր ժառանգության պահպանման ու վերականգնման նորագույն տեխնոլոգիաները» 10-րդ միջազգային սեմինարը

Հունիսի 15, 2021
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ԱՊՀ մասնակից պետությունների հումանիտար համագործակցության միջպետական հիմնադրամի աջակցությամբ, Հայաստանի ազգային պատկերասրահի համագործակցությամբ հունիսի 15-18-ը Երևանում անցկացվում է «Հիշողության կերպարանքներ․ձեռագիր և տպագիր ժառանգության պահպանման ու վերականգնման նորագույն տեխնոլոգիաները» 10-րդ միջազգային սեմինարը: Այս տարի սեմինարը նվիրված է Հայաստանի ազգային պատկերասրահի հիմնադրման 100-ամյակին։

Սեմինարին մասնակցում են վերականգնողներ, ֆոնդապահներ, թանգարանային աշխատողներ, գրադարանավարներ, արխիվագետներ, բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտի մասնագետներ ԱՊՀ երկրներից, Եվրոպայից և Վրաստանից:

«Հիշողության կերպարանքներ․ ձեռագիր և տպագիր ժառանգության պահպանման ու վերականգնման նորագույն տեխնոլոգիաները» 10-րդ միջազգային սեմինարի բացման արարողությունն այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայում: Բացման խոսքով հանդես է եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:

Նախարարի տեղակալը ողջունել է մասնակիցներին, հյուրերին՝ սեմինարի շրջանակում մաղթելով մասնագիտական ձեռքբերումներ, հետաքրքիր և արդյունավետ օրեր: Արա Խզմալյանն իր երախտագիտությունն է հայտնել ԱՊՀ մասնակից պետությունների հումանիտար համագործակցության միջպետական հիմնադրամին՝ շարունակական աջակցության, համագործակցության և անցած տարիներին համատեղ իրականացրած սեմինարների «խոսուն» արդյունքների համար:

«Այս տարի սեմինարը մեզ համար իրականանում է շատ արտասովոր պայմաններում՝ համավարակով պայմանավորված շուրջ երկու տարի տևողությամբ ընդհատված մարդկային, մասնագիտական շփումներով և հետպատերազմական իրավիճակով: Այդ իսկ պատճառով սեմինարը մեզ համար այս անգամ ունի ոչ միայն մասնագիտական, այլև հսկայական բարոյահոգեբանական նշանակություն: Համավարակը մի կողմից ցույց է տվել թվային տեխնոլոգիաների կարևորությունը՝ մասնագիտական շփումներում, մյուս կողմից ընդգծել է մարդկային, մասնագիտական կենդանի շփումների անփոխարինելիությունը»,- նշել է Արա Խզմալյանը և հավելել, որ 10-րդ հոբելյանական սեմինարն ամենամեծ նվերն է մասնագետներին. այն բարդ պայմաններում իրականություն է դարձել՝ շարունակելով իր առաքելությունը մարդկային ու մասնագիտական նոր կապերի ձևավորման ուղղությամբ:

Տեսակապի միջոցով սեմինարի մասնակիցներին ողջունել է Ռուսաստանի պետական գրադարանի գլխավոր տնօրեն Վադիմ Դուդան:

«Մեր գրադարանի ֆոնդապահների, վերականգնողների, բոլոր աշխատակիցների և իհարկե իմ անունից շնորհավորում եմ այս հրաշալի սեմինարի կայացման կապակցությամբ: Բոլորիս առջև շատ կարևոր խնդիր է ծառացած՝ մեր մշակութային, ազգային ժառանգության պահպանությունը: Փնտրելով պատասխաններ այս ընդհանուր խնդիրների լուծման ուղղությամբ՝ շատ կարևոր է այլ երկրների և քաղաքների մեր գործընկերների փորձառությունը: Այս համատեքստում սեմինարն արդեն 10 տարի հրաշալի հարթակ է մտքերի, փորձի, գիտելիքների փոխանակման, արդի մարտահրավերների և խնդիրների, ֆոնդերի կոնսերվացման մասնագետների հանդիպումների և քննարկումների համար: Ուրախալի է, որ այն հարթակ է ոչ միայն ԱՊՀ, այլև եվրոպական երկրների փորձագետների՝ պատմամշակութային ժառանգության ոլորտի վերականգնող մասնագետների համար: Վստահ եմ, որ մեր աշխատանքը պահանջում է հենց անձնական շփումներ, ինչը փորձի և տեղեկությունների փոխանակման լավագույն ձևաչափն է: Մեր գրադարանի համար շատ կարևոր է մասնակցությունը «Հիշողության կերպարանքներ» սեմինարին, քանի որ դրա շրջանակում իրականացվող կենդանի շփումները հնարավորություն են տալիս փորձագետներին և մասնագետներին վերապատրաստվել և գրանցել մասնագիտական աճ»,- նշել է Ռուսաստանի պետական գրադարանի գլխավոր տնօրենը՝ սեմինարի մասնակիցներին մաղթելով մասնագիտական հաջողություններ, արդյունավետ, ստեղծարար կապերի ձեռքբերում:

Նշենք, որ սեմինարն անցկացվում է միաժամանակ երկու բաժիններում. առաջին բաժինը նախատեսված է վերականգնողների համար, երկրորդում կներգրավվեն ֆոնդապահներն ու գրավոր ժառանգության պահպանման համար կիրառվող բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտի մասնագետները: Բաժանմունքների աշխատանքը կընթանան Հայաստանի ազգային պատկերասրահում և Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայում:

Մասնագետները կմասնակցեն վարպետության դասերի, կունկնդրեն հեղինակավոր փորձագետների զեկույցներ՝ մշակութային ժառանգության պահպանման և վերականգնման ոլորտում առկա խնդիրների, դրանց լուծման ուղիների մասին:

«Հիշողության կերպարանքներ» միջազգային սեմինարի խնդիրն է՝ բարձրացնել թանգարանային, գրադարանային և հուշաձեռագրային ֆոնդապահների և վերականգնողների որակավորումը, որոնք հետագայում, անհրաժեշտության դեպքում, կկարողանան ինքնուրույն փոխանցել ձեռք բերված հմտություններն ու գիտելիքները:

Սեմինարը, անկասկած, օգտակար է նաև թանգարանների, արխիվների և գրադարանների երիտասարդ աշխատակիցների համար, որոնք հետաքրքրություն են ցուցաբերում ձեռագիր և տպագիր ֆոնդերի պահպանման ու վերականգնման խնդիրների, համաշխարհային պրակտիկայում բարձր տեխնոլոգիաների կիրառման նորամուծությունների նկատմամբ:

Սեմինարի ծրագիրը հագեցած է նաև մշակութային միջոցառումներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…