ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության «Արտասահմանում ամերիկյան ուսումնական հաստատություններ և հիվանդանոցներ» ծրագրի դրամաշնորհով հունիսի 17-ին Երևանում բացվել է Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի ուսանողական հանրակացարանը:
Ուսանողական կեցավայրի բացման հանդիսավոր միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան տիկին Լին Թրեյսին, ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) հայաստանյան գրասենյակի նորանշանակ տնօրեն Ջոն Ալեյոն:
Հանրակացարանը գտնվում է Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանի հարևանությամբ, այն կարող է հյուրընկալել ՀԱՀ-ի 56 ուսանողների՝ արտասահմանից և հանրապետության մարզերից: Նորակառույց շինությունը 4 հարկանի է, ունի 28 սենյակ, ընդհանուր խոհանոց, լվացքի սենյակ, դասասենյակներ և նախասրահ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կ. Թռչունյանը, ողջունելով ներկաներին, շնորհավորել է հանրակացարանի բացման կապակցությամբ՝ նշելով, որ այս տարի ՀԱՀ-ի հիմնադրման 30-ամյակի կարևոր հոբելյանը նշանավորվում է ուսանողական ժամանակակից կեցավայրի բացմամբ: Նա կարծիք է հայտնել, որ ժամանակակից պայմաններով հագեցած հանրակացարան ունենալը կխթանի արտերկրից ՀԱՀ-ում սովորել նախընտրող արտասահմանցի ուսանողների թվի աճին:
Կարեն Թռչունյանը բարձր է գնահատել նաև հանրակացարանի՝ ժամանակակից տեխնոլոգիական լուծումներով և անհրաժեշտ պայմաններով ապահովվածությունը՝ փաստելով, որ դեռ իր ուսանողական տարիներից է հիշում, թե ինչ կարևոր են կեցավայրի պատշաճ պայմանները. «Ես կարծում եմ՝ այս հանրակացարանի բացումն առաջին քայլն է մեր երկրում նման միջմշակութային հաստատություններ ունենալու ուղղությամբ, և հույս ունեմ, որ արդեն առաջիկա շաբաթներին դուք կընդունեք այստեղ հաստատվող ձեր առաջին ուսանողներին»:
Ողջույնի խոսքով հանդես է եկել նաև Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Լին Թրեյսին՝ բոլորին շնորհավորելով կեցավայրի բացման կապակցությամբ:
«Մեր համագործակցությունն առաջին անգամ սկսվել է 1991 թվականին, երբ ԱՄՆ կառավարությունն օգնեց հիմնադրել այս համալսարանը: Ժամանակի ընթացքում այն դարձել է համաշխարհային մակարդակի բարձրագույն ուսումնական հաստատություն և ներկայացնում է ամերիկյան լավագույն փորձն ամբողջ տարածաշրջանում»,- ասել է դեսպանը՝ նոր կեցավայրի բացումը համարելով ԱՄՆ կառավարության և Ամերիկյան համալսարանի 30-ամյա գործընկերության կարևոր իրադարձություն: Նա նաև շնորհակալություն է հայտնել ՀԱՀ աշխատակազմին և հանրակացարանի կառուցման գործում ներգրավված անձանց՝ նշելով, որ չնայած կորոնավիրուսի և Արցախյան պատերազմի պատճառով առաջացած դժվարություններին՝ նրանց նվիրվածության և աշխատասիրության արդյունքում է ավարտվել հանրակացարանի շինարարությունը, և այն պատրաստ է ընդունել ուսանողներին:
Բացման միջոցառումից հետո հյուրերը շրջել են տարածքում, ծանոթացել հանրակացարանի շենքային պայմաններին և հնարավորություններին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ