Ողբերգական պատերազմի հետևանքով մենք կորցրինք մեր ոսկե սերնդի լավագույններին, որոնց հիշատակը հավերժացնելը ապրողների պարտքն է, և մեծ հայրենասիրություն է:
Այսօր, հունիսի 18-ը հայրենիքի նվիրյալ զավակ Շանթ Արսենի Խաչատրյանի ծննդյան օրն է: Նա կդառնար, ընդամենը, 20 տարեկան...
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի տնօրենի` Սիրանուշ Հարությունյանի որոշմամբ 8-րդ «բ» դասարանցիները, ովքեր ներկայացնում են դպրոցի «Պատանի Երկրապահ» ակումբը, ի դեմս դասղեկ Արաքսյա Քարամյանի և դպրոցի սովորողների դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանի, նախաձեռնեցին այցելություն Բաղաբուրջի հուշահամալիր, որտեղ մատուցեցին հարգանքի տուրք և փառաբանման պատառիկներ:
- Ավարտվեց 2020-2021 ուսումնական տարին: Տարին տարբերվող է, դժվար բնութագրվող` պատմական ցավալի իրադարձություններով ամրագրված:
Ահա նշված պատճառներով ուստարվա ավարտի ազդարարումը մեկնարկում ենք այս ՍՈՒՐԲ ՎԱՅՐԻՑ, որտեղ անմահացել են մեր սիրելի շրջանավարտները, որտեղ երկինքն աստղաշատ է ավելի, և երկնքից շողում են ամրակուռ հայացքներ, որոնց մեջ դաջված է «Գիտակցված մահն անմահություն է»,- այսպես ներկայացրեց Հասմիկ Մեսրոպյանն այցելության առաքելությունը:
Օրվան հատուկ խորհրդավորություն բերեց ՊԲ N զորամասի սերժանտական խորհրդի նախագահ սերժանտ Դավիթ Սարգսյանն, ով ներկա էր պաշտոնական առաքելությամբ` ծնողներին` Արսեն և Արմինե Խաչատրյաններին հանձնեց Պետական պարգև, այն է` «Մարտական ծառայության մեդալ»` Արցախի Հանրապետության նախագահի կողմից:
Եվ այս ամենից, այսքանից հետո, իրավունք չունենք մինչև իսկ լալու,-Պարույր Սևակի հորդորով ներկաները հրաժեշտ տվեցին մեկմեկու…
Կապանի N5 հիմնական դպրոց
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ