Մատենադարանում այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանի ֆրանսերեն դասավանդողների համաժողովը:
Համաժողովը կազմակերպել էր ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանատունը՝ Հայաստանի ֆրանսերեն դասավանդողների ասոցիացիայի հետ համագործակցությամբ: Միջոցառումը համախմբել էր ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների շուրջ 100 ֆրանսերեն դասավանդողների:
Համաժողովի մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով կրթության ոլորտում հայ-ֆրանսիական կապերը և ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանատան հետ իրականացվող համատեղ ծրագրերը՝ մասնավորապես ֆրանսերենի խորացված ուսուցման ծրագրերի ընդլայնման և կրթության շարունակականության ապահովման տեսանկյունից:
Փոխնախարարն անդրադարձել է իրականացվող պետական քաղաքականությանը, որը նոր հնարավորություններ է ստեղծում ֆրանսերենի ուսուցման ընդլայնման և դրա որակի բարձրացման, ինչպես նաև ֆրանսերենի ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման առումով: Նրա խոսքով՝ հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչը հնարավորություն է տալիս էապես բարձրացնելու օտար լեզուների ուսուցման որակը՝ հիմնվելով կոմպետենցիոն ուսուցման վրա:
«Օտար լեզուների ուսուցման դաշտը հենց այն բնագավառն է, որտեղ առավելապես տեսնում ենք տարբեր բաղադրիչների միաձուլումը և նոր հնարավորությունների ընձեռումը: Կոմպետենցիոն մոտեցման համատեքստում հանրակրթության պետական չափորոշիչը լեզվական գրագիտությունը սահմանում է որպես երեխայի առանցքային կարողունակություն, որի արդյունքում աշակերտները պետք է բանավոր ու գրավոր գրագետ հաղորդակցվեն ոչ միայն մայրենի, այլև օտար լեզուներով: Նրանք պետք է կարողանան լեզուն օգտագործել որպես ուսումնառության և հասարակական կյանքի մասնակցության համապիտանի գործիք: Լեզուն է այն հիմքը, որով ձևավորվում է մտածողությունը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նա կարևորել է այն իրողությունը, որ լեզվի ուսուցումը դիտարկվի որպես միջմշակութային հնարավորություն: Ըստ նախարարի տեղակալի՝ խնդիր է դրվում ունենալ առնվազն երկու օտար լեզվով որակյալ ուսուցման հնարավորություն, մասնավորապես՝ լեզուների իմացության եվրոպական շրջանակի B2 մակարդակի ապահովում 12-ամյա կրթության, իսկ B1-ի ապահովում՝ հիմնական կրթության ավարտին: Փոխնախարարի խոսքով՝ այս պարագայում խորացված ուսուցման դպրոցները կարող են հանդես գալ որպես պոտենցիալ ռեսուրս կենտրոններ հանրապետության մյուս դպրոցների համար՝ օգտագործելով դրանց փորձառությունն ու հնարավորությունները:
Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է նաև ուսուցիչների մասնագիտական պատշաճ զարգացումը: Այդ համատեքստում նա ուրախությամբ փաստել է, որ «Ալիաս ֆրանսեզ» կազմակերպությունը երաշխավորվել է որպես ատեստավորման ենթակա ուսուցիչներ վերապատրաստող կառույց: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ խորացված ուսուցմամբ դպրոցները ևս կարող են հանդես գալ նմանօրինակ նախաձեռնությամբ: Ժաննա Անդրեասյանը նաև կարևորել է հանրակրթության բարելավման գործընթացում օգտագործվող գործիքները, մասնավորապես՝ նախագծային ուսուցումը:
«Lեզուն երբեք միայն լեզվի ուսուցում չէ. հանրակրթության պետական չափորոշիչը, ըստ էության, պարտադիր է դարձնում նախագծային ուսուցումը՝ որպես մեթոդ: Այն հնարավորություն է տալիս իրականացնելու միջառարկայական նախագծեր, որոնք կկապեն տարբեր առարկաներից ստացված գիտելիքներն ու հմտությունները: Մենք կարող ենք ունենալ հրաշալի նախագծեր, որոնք կկապեն լեզուն ու պատմությունը, լեզուն ու գրականությունը, լեզուն ու արվեստը: Սա ուսուցիչներին թույլ կտա ստեղծագործական նոր ասպարեզ բացել: Վստահ եմ, որ այս ճանապարհը կանցնենք միասին, որովհետև առանց ուսուցիչների ներգրավման հանրակրթության փոփոխություններն ուղղակի անհնար կլինեն: Վստահ եմ, որ այդ ճանապարհին կունենանք մեր լավ գործընկերների աջակցությունը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը և հավաստիացրել, որ նախարարությունն անելու է հնարավորը, որպեսզի ուսուցիչների մասնագիտական զարգացումը և հանրակրթության որակական փոփոխություններն օր առաջ կյանքի կոչվեն:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը և Մատենադարանի տնօրեն Վահան Տեր-Ղևոնդյանը:
Համաժողովի ընթացքում հնչել են տարբեր ելույթներ, որոնցում անդրադարձ է եղել ֆրանսերենի դասավանդման զարգացմանը, լեզուների ուսուցման նոր չափորոշիչներին, ֆրանսերենի խորացված ուսուցման հեռանկարներին ու մարտահրավերներին և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ