Հաշվի առնելով ֆինանսական և տնտեսագիտական որակյալ կրթությամբ ապահովելու կարևորությունն ու արդիականացումը՝ ՀՀ կառավարության վերջին նիստին վարչապետ Կարեն Կարապետյանը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին հանձնարարել էր երեքշաբաթյա ժամկետում կառավարություն ներկայացնել հանրակրթական դպրոցում ֆինանսական և տնտեսագիտական կրթության ապահովմանն ուղղված քայլերի ժամանակացույց՝ նոր ուսումնական տարվանից ծրագիրը սկսելու պարտադիր պայմանով: Այդ կապակցությամբ այսօր նախարարությունում կայացել է աշխատանքային հանդիպում, որին մասնակցել են ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը, նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, նախարարության, «Պատանեկան նվաճումներ» հասարակական կազմակերպության և «Հայ կրթություն» հիմադրամի ներկայացուցիչները:
Նախարար Լևոն Մկրտչյանը կարևորել է հանրակրթական դպրոցներում ֆինանսական և ձեռնարկատիրական կրթության իրականացումը` ընդգծելով, որ այն նպատակ ունի սովորողներին զինել ձեռնարկատիրական հմտություններով և խթանել նրանց նորարարական մտածելակերպը, վերջիններիս հաղորդել անհրաժեշտ ֆինանսական հմտություններ, ինչպես նաև ծանոթացնել կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվությանը:
Նշենք, որ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության միջև 2011 թվականին կնքված համագործակցության հուշագրի շրջանակներում ՀՀ դպրոցներում իրականացվում է «Ձեռնարկատիրական և քաղաքացիական կրթություն ավագ դպրոցի սովորողների համար» կրթական ծրագիրը: Հաշվի առնելով վերոնշյալ ծրագրի արդյունավետությունը, ինչպես նաև այն հանգամանքը, որ և «Պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը, և «Հայ կրթություն» հիմադրամն իրենց ծրագրերն իրականացնում են խմբակների դասընթացների ձևաչափով /շուրջ 180 դպրոց/, և այն չի կրում պարտադիր բնույթ, առաջարկ է հնչել պահպանել վերոնշյալ ձևաչափը` միաժամանակ ներկայացնելով համատեղ ծրագիր` դասընթացը որպես պարտադիր բաղկացուցիչ կրթական ծրագրերում ներառելու նպատակով:
Քննարկվել են նաև ուսուցիչների վերապատրաստման, ոլորտում գործող հասարակական կազմակերպությունների և Բանկերի ասոցիացիայի հետ համագործակցության հնարավոր ուղիները` լրացուցիչ կրթական ծրագրերում ներդրումներ անելու և երիտասարդ սերնդի հետ ակտիվորեն աշխատելու համատեքստում: Աշխատանքային խումբը քննարկել է նաև համապատասխան ձեռնարկների մշակման և այլ ընթացիկ հարցեր:
Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռքբերվել մեկշաբաթյա ժամկետում կազմել գործողությունների հստակ ժամանակացույց` ՀՀ կառավարություն ներկայացնելու համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ