ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՊՀ ֆարմացիայի ինստիտուտում մեկնարկում է մագիստրոսական նոր ծրագիր

Հունիսի 23, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ԵՊՀ ֆարմացիայի ինստիտուտում սեպտեմբերից մեկնարկելու է «Դեղերի որակի վերահսկում» մագիստրոսական նոր ծրագիրը:

Ծրագրի գլխավոր նպատակը դեղերի որակի հսկման և գնահատման ուղղությամբ արհեստավարժ, բարձր կարողություններով ու հմտություններով օժտված մասնագետների պատրաստումն է:

ԵՊՀ պաշտոնական կայքի հետ զրույցում Ֆարմացիայի ինստիտուտի տնօրենի պաշտոնակատար Աշոտ Սաղյանը նշել է, որ մագիստրոսական նոր ծրագիրը ներդրվել է Համաշխարհային բանկի տրամադրած «Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում:

Նրա տեղեկացմամբ՝ դրամաշնորհային ծրագիրը բաղկացած է երկու բաղադրիչից՝ ժամանակակից սարքավորումներով հագեցած դեղերի որակի հետազոտման ու հսկման վերլուծական կենտրոնի ստեղծում և դրա հենքի վրա դեղանյութերի կառուցվածքային հետազոտությունների ու դեղերի որակի հսկման, գնահատման մագիստրոսական նոր ծրագրի ներդրում:

Ծրագրի առաջին բաղադրիչն արդեն իրագործվել է. շուտով կբացվի Դեղապատրաստուկների որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոնը, որը հագեցած է ժամանակակից տեխնոլոգիաներով:

«Այս ուղղությամբ մագիստրոսական ծրագիրն առաջինն է Հայաստանում: Հիմնական առավելությունն այն է, որ ունենք հզոր, գերժամանակակից նյութատեխնիկական բազա, ինչը հնարավորություն կտա իրականացնելու ցանկացած տեսակի դեղի, սննդային հավելումների և այլ պատրաստուկների որակական, քանակական անալիզ, որակի գնահատում ու մոնիթորինգ»,- ասել է Աշոտ Սաղյանը և հավելել, որ կրթական ծրագրում դասավանդելու են Ֆարմացիայի ինստիտուտի պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչները, ինչպես նաև դեղագործական ու վերլուծական առաջատար ընկերություններից հրավիրված մասնագետներ:

Նա նաև տեղեկացրել է, որ վերջերս Ֆարմացիայի ինստիտուտի և Հայաստանի խոշորագույն դեղագործական ընկերություններից մեկի՝ «Լիկվոր»-ի միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր, որն իրագործվելու է մագիստրոսական այս ծրագրի շրջանակում: Աշոտ Սաղյանի խոսքով՝ ընկերությունը պատրաստ է փոխհատուցել 3-4 ուսանողի ուսման վարձավճարները և հետագայում ընդունել աշխատանքի: Բացի դրանից՝ ընկերությունը պատրաստ է ներդնել դրամաշնորհային գիտական ծրագիր, ինչը հնարավորություն կտա լավագույն մագիստրոսներին հետագայում այս ուղղությամբ շարունակել իրենց հետբուհական կրթությունը:

Նմանօրինակ նախաձեռնությամբ, ըստ ԵՊՀ ֆարմացիայի ինստիտուտի տնօրենի պաշտոնակատարի, հանդես են եկել նաև «Ազադ ֆարմասյութիքլզ» և «Արփիմեդ» դեղագործական ընկերությունները:

«Այսինքն՝ Հայաստանի առաջատար դեղագործական ընկերությունները պատրաստ են ֆինանսական աջակցություն ցուցաբերել մագիստրոսական այս ծրագրին»,- նշել է Աշոտ Սաղյանը և փաստել, որ մագիստրոսական այս ծրագրին կարող են դիմել նախևառաջ Ֆարմացիա մասնագիտությամբ բակալավրիատի շրջանավարտները, ինչպես նաև բակալավրի կամ դիպլոմավորված մասնագետի որակավորում ունեցող այն անձինք, ովքեր ունեն խորը գիտելիքներ վերլուծական քիմիայի և ինժեներային տեխնոլոգիաների վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)