ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պրոֆեսոր Ֆաթիմա Մարինյոն ՎՊՀ-ում հանդես կգա դասախոսությամբ

Հունիսի 24, 2021

Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան պետական համալսարանը կհյուրընկալի Պորտուի համալսարանի վաստակաշատ պրոֆեսոր Ֆաթիմա Մարինյոյին:

Օտարերկրացի պրոֆեսորի այցը կայանալու է ՎՊՀ-ի և Պորտուի համալսարանի միջև կնքված Էրազմուս+ միջազգային շարժունության ծրագրի շրջանակում։ Հունիսի 28-ից հուլիսի 2-ն օտարալեզու գրականության բնագավառում պրոֆեսորը կանցկացնի երեք հանդիպում` հետևյալ թեմաներով.

Հանդիպում 1.
Հունիսի 28-ին` ժամը 14։00-ին, «Կորցրած ինքնության որոնման ճանապարհին»,

Հանդիպում 2.
Հունիսի 29-ին` ժամը 14։00-ին, «Գրականության առեղծվածային աշխարհը»,

Հանդիպում 3.
Հունիսի 30-ին` ժամը 14։00-ին, «Ռոմանտիզմը և ազգային ինքնությունը» և «Վեպի ճգնաժամը»:

Հանդիպման աշխատանքային լեզուն անգլերենն է։ Պրոֆեսոր Մարինյոյի կենսագրական տվյալներին կարելի է ծանոթանալ այստեղ։

Տեղեկացնենք, որ Էրազմուս+ միջազգային կրեդիտային շարժունության ծրագրի շրջանակում Վանաձորի պետական համալսարանը Պորտուի համալսարանի հետ համագործակցում է 2014 թվականից: Պորտուի համալսարանն ուսանողների թվով և հետազոտական հնարավորություններով Պորտուգալիայի պետական երկրորդ համալսարանն է:

Համագործակցության շրջանակում հայ ուսանողները կրթություն են ստանում Պորտուի համալսարանի տարբեր բաժիններում: Համալսարանի հետ համագործակցային կապերն ամրապնդելու և նոր հնարավորություններ ստեղծելու նպատակով շարունակաբար իրականացվում են սեմինարներ, դասընթացներ, տարաբնույթ հանդիպումներ և քննարկումներ, որոնց մասնակցում են ինչպես ուսանողներ, այնպես էլ Պորտուի համալսարանի պրոֆեսորադասախոսական և վարչական կազմի ներկայացուցիչներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)