ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը շրջայց է կատարել Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում՝ ծանոթանալով բուհի գործունեությանը, նյութատեխնիկական բազային ու ժամանակակից հնարավորություններին:
Այցի շրջանակում ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է համալսարանի նախագահ Կարին Մարկիդեսի հետ և քննարկել բուհի ընթացիկ ու հեռանկարային զարգացման ծրագրերը: Կարեն Թռչունյանը կարևորել է ՀՀ բուհերի միջև համագործակցության և համատեղ ծրագրերի իրականացումը, որը միտված կլինի կրթության և գիտության զարգացմանը՝ ըստ պետության առաջնահերթությունների: Նրա խոսքով՝ առաջնային խնդիրներից է ԲՏՃՄ ոլորտի, ինչպես նաև հետազոտական ներուժի և կարողությունների խթանումը ՀՀ բուհերում, ուստի համալսարանները պետք է կիսվեն իրենց փորձով ու համաշխարհային լավագույն փորձառությունները կիրառեն Հայաստանում՝ նպաստելով գիտահետազոտական գործունեության զարգացմանը և առաջխաղացմանը: Փոխնախարարը կարևորել է նաև գիտական լաբորատորիաների առկայությունը բուհերում:
Ըստ Կարեն Թռչունյանի՝ անհրաժեշտ է գործի դնել բոլոր լծակները և օգտագործել հասանելի հարթակները՝ նպաստելու պետության առաջնահերթությունների իրագործմանը: Այդ նպատակով հարկ է իրականացնել ոլորտի կարիքների գնահատման ուսումնասիրություն՝ հետագա 5-7 տարիների կտրվածքով, մշակել գործողությունների պլան և հետևել այդ գործընթացի ճանապարհային քարտեզին:
Կարին Մարկիդեսն իր հերթին ներկայացրել է ՀԱՀ-ի ստանձնած ռազմավարական գործունեությունը: Նա անդրադարձել է «Մանուկյան Սիմոն հիմնադրամի» և «Քաղաքականության մշակման և հետազոտության ֆոնդի» գործունեությանը, «Հայաստանի տեխնոլոգիական ապագան» ծրագրին: Բուհի նախագահը խոսել է Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի և «Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության» համատեղ նախաձեռնության մասին, որի շրջանակում մի քանի տասնյակ հարցազրույցներ են անցկացվել Հայաստանի տեխնոլոգիական էկոհամակարգի առաջխաղացմամբ հետաքրքրված շահառուների հետ: Արդյունքում մշակվել է գործողությունների պլան՝ հինգ նպատակային ուղղություններով՝ Հայաստանի արհեստական բանականության հետազոտական կենտրոն, առաջնորդության զարգացում, կարողությունների զարգացում մարզային կլաստերներում, ընդլայնված STEM կրթություն և նախագծահեն ուսուցում ու նորարարական գործընթացներ: Նրա խոսքով՝ ծրագրի նպատակն է ստեղծել բուհերի համագործակցության հարթակ և աշխատել առաջարկվող հինգ ուղղություններով՝ նպաստելով ՀՀ տեխնոլոգիական զարգացմանը:
Կարին Մարկիդեսը նաև նշել է Սևծովյան համալսարանների ցանցի և 2021 թ. ցանցի նախագահությունը ՀԱՀ-ի կողմից ստանձնելու մասին, որը, ըստ բուհի նախագահի, կարող է ծառայել որպես համագործակցության հարթակ և նոր հնարավորություններ ստեղծել ՀՀ բուհերի միջև համագործակցության զարգացման համար:
Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի նախագահի հետ հանդիպումից հետո ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը եղել է բուհում գործող Ձեռներեցության և նորարարական տեխնոլոգիաների կենտրոնում (EPIC), որը ձեռնարկատիրական կրթության, գիտական տարբեր ճյուղերի միջև համագործակցության և ստարտափ ձեռնարկությունների ինկուբացիայի խթանման հարթակ է: EPIC-ը նոր ձեռնարկատերերին էկոհամակարգ է տրամադրում, որը բաղկացած է առաջնակարգ հարմարություններից և համատեղ աշխատանքային տարածքից, ծրագրերից ու միջոցառումներից, ինչպես նաև մենթորների, խորհրդատուների և ներդրողների ցանցից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ